Liigu edasi põhisisu juurde
Ligipääsetavus
Eraklient
Äriklient
E-pood
Elisa e-pood
Elisa jõulupakkumised
iPhone 17 seeria
Samsung S25 seeria
Uued tooted
Nutitelefonid
Kõnetelefonid
Mobiiltelefonide lisatarvikud
Ruuterid, WiFi seadmed
Tahvelarvutid
Arvutid
Monitorid, dokid
Tarvikud
Televiisorid ja projektorid
Soundbar ja kodukino
Mängurile
Seikluskaamerad
Digiboksid ja lisaseadmed
Tarvikud
Nutikellad
Kõrvaklapid ja kõlarid
Nutikodu
Ilu ja Tervis
Kõnekaardi tooted
Kasutatud seadmed
Internet
Koduinterneti paketid
Hüperkiirus 5G koduinternet
Koduinterneti ja TV-pakett
Liitu Elisaga
Nutipaketid
Arvutis ja tahvlis
Interneti lisamaht
Kuumaksuvaba internetikaart
Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides
5G
Küberturvalisuse tagab Netivalvur
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Kõned
Nutipaketid
Liitu Elisaga
Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides
Kõne Eestist välismaa numbritele
Elisa Netivalvur
Mobiil-ID
MultiSIM
Mugavusteenused ja kõne haldamine
Elisa kõnekaart
Zen kõnekaart
Kõned välismaale kõnekaardiga
Laadi kõneaega siit
Kõnekaardi iseteenindus
Halda oma teenuseid ja seadmeid
TV
Elisa Elamus TV-paketid
Elisa Elamus TV telekanalid
Laste paketid
Videolaenutus
Tutvu Elamuse keskkonnaga
Elisa Huub
Tutvu Huubi keskkonnaga
Koduinterneti ja TV-pakett
TV-lahendus antenniga
Välismaal vaatamine
Digiboksivaba TV
Veebis vaatamine
Juhendid
Papsid
Zevakin ja Valting VS Ameerika
Zevakin ja Valting VS Ladina-Ameerika
Ivalo
Varastatud lootus: Armukelm
Kõik Elisa originaalsarjad
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Äpid ja lisateenused
Elisa Raamat
Elisa Põnniradar
Elamus ja Huub nutiteleri äpp
Elamus ja Huub nutiseadme äpp
Elisa Netivalvur
Nutikindlustus
Bitdefender viirusetõrje
Mobiil-ID
MultiSIM
Mugavusteenused ja kõne haldamine
Halda oma teenuseid ja seadmeid
Abi
Iseteenindus
Iseteeninduse avaleht
Teenused ja seadmed
Tellimuste ajalugu
Teenuste kasutajad ja nende volitused
Arved ja makseajalugu
Jooksva kuu tarbimine
Kasutatud teenuste väljavõte
Arveldus- ja teavituskanalid
Teavitused
Põhisisu algus
Elisa turunduse põhimõtted
Käesolevad otseturunduse põhimõtted on koostatud EUROOPA PARLAMENDI JA NÕUKOGU MÄÄRUSEST (EL) 2016/679 ja elektroonilise side seadusest lähtuvalt ning reguleerivad Elisa otseturundustegevust.
Mõisted
Turundus - on tegevuste süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja poolt pakutavad lahendused/teenused vms.
Otseturundus – on turunduse liik, mille levinumad vormid on
E-turundus - elektrooniliste kanalite kaudu (nt e-post, sms, iseteenindus) edastatav turunduslik teave.
Telefonimüük - on reaalajas toimuv mitmepoolne häälkõne, mille eesmärgiks on otseturunduse sõnumi edastamine kõne jooksul.
Reklaam - on turunduses kasutatav kommunikatsioonivõte, mille abil teavitame tarbijat tootest, teenusest või ideedest.
Andmesubjekt - füüsiline isik, kes on andnud Elisale nõusoleku pakkumiste saamiseks või kellele Elisa edastab pakkumisi õigustatud huvi alusel.
Turunduse eesmärgid ja töödeldavad isikuandmed
Turunduse eesmärgiks on viia kokku klientide soovid ja vajadused ning Elisa poolt pakutavad lahendused/teenused. Turunduseesmärkide saavutamiseks Elisa analüüsib andmesubjekti isiklikke andmeid (suhtluskeel), demograafilisi andmeid (vanus, sugu), kliendisündmusi (kliendiks oleku fakt, võlgnevuse info, nõusolekud, pakkumiste ajalugu), teenuse ja seadme valikuid, lepingu andmeid (teenuse kasutamise aadress), seadme tunnuseid (IMEI-kood) ning tarbimisandmeid. Analüüsi käigus saadud info põhjal luuakse andmesubjekti turundusprofiil. Eelnimetatud tegevused on vajalikud, et mõista andmesubjekti ootusi, eelistusi ja vajadusi seoses Elisa poolt pakutavate teenuste/lahendustega ning tagada andmesubjektile just tema profiilile vastav parim teenus- või seadmepakkumine. Pakkumiste edastamiseks e-kirja ja sms-i teel töödeldakse andmesubjekti isiklikke andmeid (ees- ja perekonnanimi) ja kontaktandmeid (e-posti aadress ja telefoninumber). Telefonimüügi tegemisel töödeldakse kliendi identifitseerimiseks või kolmanda isiku esindusõiguse tõendamiseks identifitseerivaid andmeid (telefoniteeninduse salasõna).
Õiguslik alus pakkumiste edastamiseks
Andmesubjektil on võimalus soovi korral anda Elisale nõusolek isikuandmete töötlemiseks Elisa ja Elisa koostööpartnerite pakkumiste saamiseks ning keelata pakkumiste edastamine. Nõusolek annab Elisale õiguse edastada andmesubjektile pakkumisi üksnes Elisa või Elisa ja Elisa koostööpartnerite kõigi teenuste ja/või toodete osas olenevalt kas nõusolek antakse üksnes Elisa pakkumiste saamiseks või Elisa ja Elisa koostööpartnerite pakkumiste saamiseks.
Elisa koostööpartnerid, kelle pakkumiste edastamiseks andmesubjekt nõusoleku annab on välja toodud siin.
Elisa edastab andmesubjektile pakkumisi andmesubjekti nõusolekuta õigustatud huvi alusel andmesubjekti poolt kasutatava toote/teenuse osas või samasuguste toodete või teenuste osas.
Elisal on õigus teha telefonimüüki Elisa kõigi teenuste ja/või toodete pakkumiseks andmesubjekti nõusolekuta õigustatud huvi alusel v.a juhul, kui andmesubjektiks on teise sideoperaatori klient. Sel juhul on Elisa õigus teha telefonimüüki andmesubjekti nõusoleku alusel vastavalt „Anonüümsete telefonimüügi kõnede hea tavale“.
Elisa edastab juriidilistest isikutest klientidele pakkumisi kliendi nõusoleku ja elektroonilise side seaduse alusel.
Andmesubjekti õigus
Andmesubjektil on õigus igal ajal nõusolek konkreetse pakkumise või kõigi pakkumiste edastamiseks tagasi võtta ja/või keelata õigustatud huvi alusel pakkumiste edastamine iseteenindusbüroos, e-kirjas või sms-is toodud juhiseid järgides. Samuti on võimalik esitada Elisale sellekohane sooviavaldus Elisa klienditeeninduse vahendusel.
Andmesubjektil on õigus esitada igal ajal vastuväiteid teda puudutavate isikuandmete töötlemisel turunduslikul eesmärgil. Vastuväite esitamine toimub vastavalt „Elisa isikuandmete töötlemise põhimõtete“ punktile 8.1.
Juhul, kui andmesubjekt esitab vastuväiteid otseturunduse eesmärgil toimuva andmete töötlemise suhtes, ei tohi isikuandmeid sellisel eesmärgil enam töödelda.
Telefonimüügist on võimalik andmesubjektil loobuda edastades Elisale sellekohane allkirjastatud sooviavaldus või loobuda edasisest telemüügist kõne käigus.
Andmesubjektil on võimalik igal ajal nõusolek pakkumiste edastamiseks taastada kas iseteenindusbüroo vahendusel või esitades Elisale sellekohase sooviavalduse.
Isikuandmete säilitamine
Elisa säilitab nõusolekuid kuni nõusoleku tagasi võtmiseni. Teise sideoperaatori kliendi nõusolekuid säilitab Elisa kuni nõusoleku kehtivuse lõpuni (3 aastat).
Elisa ei säilita andmete analüüsimisel loodud turundusprofiile.
Kontaktid ja esindused
Elisa FIX
Seadmete juhendid
Erakliendi abikeskus
Ärikliendi abikeskus
Elisast
Tule tööle
Teenuste tingimused ja hinnakirjad
Jätkusuutlikkus
Tehisintellekt Elisas
Ehitajale, arendajale
For carriers
Pressiinfo
Andmekaitse
Keeleversioonid
Küpsiste sätted
Ligipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS