Windows ja Linux-UNIX operatsioonisüsteemide administreerimise Tase 1, 2 ja 3 tingimused
Teenuse kirjeldus
Elisale või Kliendile kuuluvate serverite Windows ja Linux/UNIX operatsioonisüsteemide administreerimine.
Elisa lahendab Teenuse raames küsimusi ja intsidente, mis tekivad Kliendil seonduvalt Toodete kasutamisega.
Elisa osutab kliendile Teenuseid telefoni teel või kaughaldustoena sh teostab Halduskeskkonnas kliendi nimel tegevusi vastavalt kliendi soovidele ning nõustab Klienti Toodete kasutamisega seonduvates küsimustes.
Elisa osutab Kliendile Tase 1, 2 ja 3 puhul järgmisi Teenuseid:
Regulaarsed ennetavad tööd vastavalt vajadusele aga mitte harvemini kui kord kuus:
OS-i turvauuenduste installeerimine vastavalt vajadusele ja kättesaadavusele;
OS-i tarkvarauuenduste installeerimine vastavalt vajadusele ja kättesaadavusele;
OS-i turva- ja tarkvarauuenduste kontroll;
Draiverite uuendamine vastavalt vajadusele ja uute kontrollitud draiverite kättesaadavusele;
Elisa poolt pakutavate antiviiruse tarkvara uuendamine vastavalt vajadusele;
Vajadusel serverite püsivara uuendamise ettepanekute tegemine;
Monitooringusüsteemi muudatuste ettepanekute tegemine;
Kliendi teavitamine leitud probleemidest;
Kliendi teavitamine võimalikest tulevastest probleemidest;
Intsidentide registreerimine;
Teenuse osutamise tingimused
Teenuse osutamist reguleerivad Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping, Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile ja/või Kasutajale järgimiseks kohustuslikud.
Teenust osutatakse Elisa poolt vaid nendele Kliendile kuuluvatele Toodetele, millel on olemas kasutuslitsentsid.
Teenuse raames ei teostata andmete varundamist. Andmete varundamiseks on võimalik soetada varundusteenus ning see lepitakse kokku eraldiseisvalt.
Kõik kliendi pöördumised lahendatakse ja kõikide paketis nimetatud tööde teostamine toimub vastavalt vajadusele ja tehnilistele võimalustele. Lisateenuseid teostatakse eraldi tasu eest vastavalt Lepingus või Hinnakirjas toodule.
Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad
Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks.
Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata.
Administreerimise tase 1
Maksimaalne kordategemisaeg
Pöördumise alus
Tööajal
Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine)
Kuni 16 tundi
Teenuse rike (mõjuga kõrge)
Kuni 8 tundi
Maksimaalne reageerimisaeg
Pöördumise alus
Tööajal
Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine)
Kuni 2 tundi
Teenuse rike (mõjuga kõrge)
Kuni 2 tundi
Muudatuse soov
Kuni 8 tundi
Päring väljaspool teenuse piire
Kuni 8 tundi
Administreerimise Tase 2 ja 3
Kõik paketis sisalduvaid teenuseid osutatakse tööajal. Töövälisel ajal on kõik paketis sisalduvad teenused erikokkuleppel.
Maksimaalne reageerimisaeg
Pöördumise alus
Tööajal
Väljaspool tööaega
Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine)
Kuni 16 tundi
Kuni 24 tundi
Teenuse rike (mõjuga kõrge)
Kuni 4 tundi
Kuni 16 tundi
Maksimaalne reageerimisaeg
Pöördumise alus
Tööajal
Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine)
Kuni 2 tundi
Teenuse rike (mõjuga kõrge)
Kuni 2 tundi
Muudatuse soov
Kuni 8 tundi
Päring väljaspool teenuse piire
Kuni 8 tundi