Otsing
Põhisisu algus
Wifi teenuse tingimused
Teenuse kirjeldus
Teenuse raames annab Elisa Kliendi kasutusse kokkulepitud arvu
Elisale kuuluvad ja Elisa poolt hallatud wifi-seadmed juhtmeta
internetivõrgu loomiseks.
Kliendil on õigus tellida vajadustest lähtuvad wifi-võrgu seadistused.
Teenuse toimimiseks vajalike ressursside olemasolu (näiteks interneti
ühendus, sisevõrgu kaabeldus seadme paigalduskohas, vajalikud
ligipääsud) tagab klient. Kliendil on võimalik tellida vajalikke teenuseid ka
Elisast eraldi tasu eest.
Teenuse kasutamiseks vajalikud seadmed tarnib ja paigaldab Elisa.
Seadmesse on paigaldatud teenuse toimimiseks vajalik tarkvara. Wifiseadme ja sellesse paigaldatud tarkvara kasutamine ning logiandmete
töötlemine toimub vastavalt tootja poolt kehtestatud tingimustele.
Logiandmeid säilitatakse 12 kuud.
Teenuse sisu ja funktsionaalsus wifi-seadme haldamisel piirdub
seadme tootja poolt pakutavate haldusfunktsionaalsustega.(https://www.ruckusnetworks.com/products/network-control-andmanagement/cloud-managed/)
Elisa teostab kliendi pöördumise alusel kaughalduse teel muudatusi
wifi-võrgu seadistustes.
Teenuse raames Elisa ei reageeri ega lahenda wifi-seadme poolt
tuvastatud sisevõrgu anomaaliaid.
Teenuse osutamise tingimused
Teenuse osutamist reguleerivad Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping,
Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile ja/või
Kasutajale järgimiseks kohustuslikud.
Klient kohustub Teenuse osutamiseks andma Elisale Teenuse raames
teostatavate tegevuste (näiteks hooldustööd, haldustööd) läbiviimiseks
piisavad õigused ja ligipääsud.
Teenuse raames teostatakse seadme tarkvara uuendamist seadme
tootja halduskeskkonna abil automaatselt.
Wifi-leviala mõjutab oluliselt konkreetne (füüsiline) keskkond, mis ei
sõltu Elisast, kuid mille parandamise võimaluste osas saab klient Elisast
tellida vastava projekti eraldi teenusena.
Kõik kliendi pöördumised lahendatakse ja kõikide paketis nimetatud
tööde teostamine toimub vastavalt vajadusele ja tehnilistele võimalustele.
Lisateenuseid teostatakse eraldi tasu eest vastavalt Lepingus või
Hinnakirjas toodule
Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad
Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks.
Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata.
Pöördumise tüüp
Maksimaalne reageerimisaeg
Maksimaalne kordategemisaeg
Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine)
Kuni 2 tundi tööajal
Kuni 16 tundi tööajal
Teenuse rike (mõjuga kõrge)
Kuni 2 tundi tööajal ja töövälisel ajal
Kuni 4 tundi tööajal ja kuni 16h töövälisel ajal
Muudatuse soov
Kuni 8 tundi tööajal
-
Päring väljaspool teenuse piire
Kuni 8 tundi tööajal
-
Kontaktid
Esindused
Elisa FIX
Seadmete juhendid
Erakliendi abikeskus
Ärikliendi abikeskus
Elisast
Tule tööle
Teenuste tingimused ja hinnakirjad
Jätkusuutlikkus
Tehisintellekt Elisas
Ehitajale, arendajale
For carriers
Pressiinfo
Andmekaitse
Küpsiste sätted
Ligipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS