Põhisisu algus
Veeam Microsoft 365 varunduse teenuse tingimused
Teenuse kirjeldus Veeam varundustarkvaraga Microsoft 365 pilves paiknevate Kliendi andmete varundamine. Elisa tagab varundusandmete salvestamise Elisa serveriruumis asuvasse taristusse. Elisa tagab Microsoft 365 varunduse toimimiseks kasutajapõhised litsentsid. Microsoft 365 varunduse teenuse osutamiseks kasutatav serveriruum asub Eestis. Varukoopiate tegemine ja andmete taastamine Kliendil on võimalik valida oma vajadustest lähtuvalt varundamissagedus ja –aeg, millal varundust teostatakse. Elisa teeb andmetest regulaarselt varukoopiaid kokkulepitud sageduse ja ajaga. Varundamissagedus on vaikimisi iga 24 tunni tagant ja andmete säilitamise piir on kolm aastat. Klient võib kokkuleppel Elisaga valida punktis 2.2. märgitust erineva varundamissageduse. Elisa ei taga teenuses maksimaalset taasteaega (RTO), sest see on sõltuvuses Microsofti keskkonnaga seotud piirangutest ja varundatavate andmete mahust. Elisa saab enne Lepingus sõlmimist koostöös Kliendiga anda hinnangu maksimaalsele taasteajale (RTO). Teenuse raames toimub andmete taastamine läbi Elisa tehnilise toe. Elisa ei saa tagada andmete varundamist ja taastet ajal, mil Microsofti keskkonnad ei ole Elisale kättesaadavad. Teenuse lõppemisel kustutab Elisa kõik varukoopiad. Soovi korral saab enne teenuse lõpetamist tellida lisatasu eest varukoopiate säilitamist punktis 2.1. märgitud aegumise päevani. Teenuse osutamise tingimused Teenuse osutamist reguleerivad Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping, Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile ja/või Kasutajale järgimiseks kohustuslikud. Erikokkulepete eelduseks on kliendi poolt loodud ja Kliendi tegelikele vajadustele vastav taasteplaan ning selle toimimise regulaarne korraldamine Kliendi poolt. Klient kohustub teavitama Elisat kõikidest muudatustest, mis võivad mõjutada Microsoft 365 varunduse teenuse toimimist. Klient on teadlik, et Elisal ei ole võimalik tagada andmete terviklikust, kui andmed on kahjustatud enne Elisa varunduslahendusse jõudmist. Andmete taastamine varukoopiatelt, kui andmete riknemise või kadumise põhjustas Kliendi poolne tegevus või tegevusetus, toimub vastavalt hinnakirjale. Kui andmete kao põhjustas Elisa poolne tegevus, on andmete taastamine Kliendile tasuta.
Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks. Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata. Pöördumise tüüp Maksimaalne reageerimisaeg Maksimaalne kordategemisaeg Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine) Kuni 2 tundi tööajal Kuni 16 tundi tööajal Teenuse rike (mõjuga kõrge) Kuni 2 tundi tööajal ja töövälisel ajal Kuni 4 tundi tööajal ja kuni 16h töövälisel ajal Muudatuse soov Kuni 8 tundi tööajal - Päring väljaspool teenuse piire Kuni 8 tundi tööajal -