Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Kuidas Fonumis telefone niivõrd kiirelt parandatakse?

T, 07/01/2020 - 09:22

Mobiiltelefonidega juhtub aeg-ajalt ikka õnnetusi. Kuigi tavaliselt võib nutiseadme parandamisega minna nädalaid, parandatakse telefonid Fonumi remondiettevõttes vaid tundide või päevadega. Kuidas seda tehakse?


“Põhiliseks konkurentsieeliseks meie puhul on tohutu suur laoseis, mis hõlmab kõige populaarseimaid mudeleid,” räägib Fonumi teeninduse juht Ivar Tennokese. Ta lisab, et isegi kui varuosi mõnele mudelile ei ole, siis tellitakse vajalik jupp lihtsalt mujalt kohale.


Varuosad on muuhulgas kõik originaalsed ning samaväärse kvaliteediga, mis tehasest väljunud telefonil. Fonumi remondimeistrite sõnul tasub pigem teha korralik investeering ja soetada kvaliteetsed varuosad, selmet hakata purunenud mobiili ise kuidagi taastama.


Üheks kiirendavaks elemendiks on ka vaheteenindajate puudumine. Tennokse räägib, et Fonumis suhtleb klient otse remondimehega, mitte teenindajaga. “Nii säästetakse oluliselt aega ning kaob ära võimalus informatsiooni kadumiseks,” ütleb ta.


Kõik Fonumi remondimeistrid on mitmeaastaste kogemustega ning tugeva kompetentsiga, mida omavahel jagatakse ning mille abi ka uute töötajate väljakoolitamisel kasutatakse. “Suuresti on abi ka tipptasemel tehnoloogiast ja masinatest, näiteks meie uuest laserlõikurist,” selgitab Tennokese.


Keskeltläbi parandatakse päevas kokku umbes 10 telefoni. Eelmisel kuul remonditi kolme esinduse peale kokku 700 telefoni, millest valdava enamuse moodustasid kukkumiskahjustusega ning akuvahetustega seotud tellimused.


Fonumi mobiiliparandusel üle Eesti antud hetkel kolm esindust, Tallinnas Kristiine ning T1 keskustes ning üks Tartus Lõunakeskuses


Allikas
Geenius.ee

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.