Põhisisu algus

Kõnekaarditurg püsib kõikumatuna ja kasutusmugavus on läbi aegade parim

09.09.2019

Kõnekaartide populaarsus on Eestis jätkuvalt kõrge ja kasutusmugavus on peaaegu samaväärne lepinguliste teenustega. Elisa võrgus aktiveeritakse ligikaudu 9000 uut kõnekaarti kuus.

Kuigi nimi – kõnekaart – on tänaseks natuke eksitav on selle teenused ja võimalused oluliselt suuremad kui kunagi varem, olles liikunud peaaegu samale tasemele lepingulise teenusega. Uusi võimalusi hindavad ka meie kliendid, sest igakuiselt aktiveeritakse Elisa võrgus ligi 9000 uut kõnekaarti.

Elisa erakliendiüksuse juht Andrus Hiiepuu sõnab, et kõnekaartide painduvus ja lepinguliste kohustuste puudumine on teatud klientide jaoks ülioluline ning Elisa prioriteet on viia ka nende klientideni tähtsad uuendused. „Toome pidevalt kõnekaardiomanikele uusi lisateenuseid ja arendame teenust tulenevalt klientide soovist. Näiteks saab klient täna valida kõnekaardile ise teenuspaketi, mis sisaldab piiramatu kiirusega internetti, kõnesid ja sõnumeid. Soovi korral võib ta valida ka erineva paketi igaks kuuks,“ kinnitab Hiiepuu.

Näiteks on võimalik suveks võtta reisipakett, mis sisaldab internetti Põhjamaades või Euroopas. Sobiva paketi saab panna ka Elisa iseteeninduses igakuiselt automaatselt pikenema. „Täna saavad meie kõnekaartide kliendid kasutada peaaegu kõiki lepinguliste klientide lisateenuseid ja viimaste andmete järgi on tänavu suvekuudel olnud tõusuteel näiteks reisipakettide tellimine,“ lisas Hiiepuu.

Elisa poolt läbiviidud kliendiuuringust selgus, et kliendid eelistavad kõnekaarti kui makselahendust, sest see aitab hoida kulusid kontrolli all ning pakub vabadust. Igaüks saab ise valida, kui palju kõneaega iga kuu kaardile laeb või ei lae üldse, sest ka sellisel juhul on klient endiselt kättesaadav.

Teise kvartali seisuga on TTJA andmetel Elisal aktiivseid kõnekaarte võrgus 99 000, Tele2-l on 86 000 ja Telial 131 000.

Seotud märksõnad