Elisa mobiilsideklientide arv tõusis teises kvartalis ligi 10 000 numbri võrra
Majandusaasta teises kvartalis jätkus hoogne kasv Elisa Eesti mobiilside lepinguliste klientide segmendis, mis tõusis 563 800 liideseni. Elisa Eesti käive tõusis teises kvartalis 42,2 miljoni ja EBITDA 14,2 miljoni euroni.
Aastataguse teise kvartaliga võrreldes on Elisa mobiilside lepinguliste klientide arv kasvanud ligi 10 000 võrra, kokku 563 800 kliendini. Elisa Eesti juhi, Sami Seppäneni sõnul on hoogne mobiilsidevõrguarendus vilja kandnud uute klientide ja veelgi parema kliendi rahuloluna. „Suudame täna üle Eesti pakkuda suuremaid kiiruseid kui ei kunagi varem ja oleme oluliselt tõstnud võrgu mahutavust sadades tõmbekeskustes üle Eesti. Võrgu mahutavuse tõstmiseks oleme üle Eesti tugijaamadesse lisanud juurde 4G teise ja kolmanda sageduskihi, mis lisaks tõstavad oluliselt ka andmesidekiiruseid. Teise sageduskihiga jäävad kiirused 200-275 megabitini sekundis ning kolmanda kihiga kuni 375 megabitini sekundis,“ sõnas Seppänen. Suure kliendisegmendi tõusu nimel on tublisti tööd teinud ka elisalased.
Maikuus CV-Online portaali poolt avaldatud TOP tööandja uuringus saavutas Elisa teise koha (www.topemployer.ee). „Edu on meile taganud eelkõige paindlike tööviiside rakendamine, aga ka rohked õpi- ja arenguvõimalused. Sama on kinnitanud ka Elisa töötajad regulaarsetes rahulolu-uuringutes, kus väga hea töökeskkonna osana kiidetakse ka koostööalteid ja suurepäraseid töökaaslasi,“ sõnas Elisa personalijuht Kaija Teemägi.
Möödunud aasta teise kvartaliga võrreldes on oluline tõus toimunud ka Elisa teleteenuste ja koduinterneti kliendisegmendis, millega on liitunud üle 3100 uue kliendi. „Elisa Elamus on ainus koht, kus näeb kõiki olulisi Eesti hittsarjasid oluliselt varem, enne tele-eetrit. 2019 aasta trend telemaastikul on ettevaatamine, mis on saanud meie klientidelt väga sooja vastuvõtu ning millega kindlalt jätkame ka tänavu,“ sõnas Elisa juhatuse liige, erakliendiüksuse juht Andrus Hiiepuu
„Elisa eesmärk on pakkuda klientidele parimat kogemust ja uudset sisu ning õigepea jõuab ka Elisa eestikeelne dokumentaalfiktsioon-seriaal meie klientideni. „Üle noatera“ on esimene pääsuke, mis juhib sisse Elisa pikema sihi eristuda turul mitte ainult suurepärase kasutuskogemuse, vaid ka eristuva ja põneva sisu poolest,“ kinnitas Hiiepuu.
Lisaks raadiovõrgule investeerib Elisa ka kaabel- ja optikavõrgu arendamisesse, mis tõi kaasa kasvu kliendisegmendis. Elisa internetiteenustega on liitunud ligi 2900 uut klienti ja alates sügisest pakub Elisa ka Elektrilevi rajatavas võrgus oma interneti- ja teleteenuseid.
Möödunud aasta teise kvartaliga kõrvutades tõusis Elisa käive 1,09 protsenti. Ettevõtte käive selle aasta teises kvartalis oli suuruses 42,2 miljonit ja EBITDA 14,2 miljonit eurot. Mobiilsideteenuste liitumisi oli Elisa Eestil teise kvartali lõpus kokku 662 911 ja TV-teenuste liideseid kokku 206 436. Kaabel- ja optikavõrgu internetiteenuste kliente oli Elisal 95 476.