Põhisisu algus
Töökoha haldusteenuse tingimused
Teenuse kirjeldus Regulaarsed ennetavad tööd vastavalt vajadusele, aga mitte harvemini kui kord kuus: Operatsioonisüsteemi ja rakendustarkvara versiooniuuenduste paigaldamine vastavalt vajadusele ja kättesaadavusele; Elisa poolt hallatava riist- ja tarkvara nimekiri (tarkvara profiilid) lepitakse Kliendi ja Elisa poolt kokku enne lepingu sõlmimist ja vajadusel vaadatakse teenuse osutamise käigus üle. Pakettide kirjeldus Empty cell Kohalhalduspakett Kaughalduspakett Miinimumpakett Operatsioonisüsteemi ja rakendustarkvara versiooniuuenduste paigaldamine sisaldub kuutasus sisaldub kuutasus sisaldub kuutasus Kasutajate juhendamine telefoni teel ja kaughaldustarkvara abil sisaldub kuutasus sisaldub kuutasus tunnitasu alusel IT spetsialisti visiit kliendi kontorisse sisaldub kuutasus tunnitasu alusel tunnitasu alusel Vastavalt vajadusele tegevused: OS-i tarkvarauuenduste installeerimine vastavalt vajadusele ja kättesaadavusele; Kasutajate juhendamine telefoni teel; Kasutajate juhendamine kaughaldustarkvara abil; Kaughaldustarkvara abil probleemide lahendamine ja tellimuste täitmine kasutaja arvutis; Intsidentide lahendamine kohapeal vastavalt vajadusele; Kliendi esindamine garantiiga seotud küsimustes; Kasutaja arvuti esmakordne seadistus kaug- ja kohalhalduse pakettide puhul; Rakendustarkvara seadistamine juhul kui tegu on varasemalt Kliendi ja Elisa poolt kokku lepitud tarkvaraprofiilis oleva tarkvaraga. Teenuse osutamise tingimused Teenuse osutamist reguleerivad Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping, Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile ja/või Kasutajale järgimiseks kohustuslikud. Klient kohustub Teenuse osutamiseks tagama kehtivate litsentside olemasolu ning andma Elisale Teenuse raames teostatavate tegevuste (näiteks hooldustööd, haldustööd) läbiviimiseks piisavad õigused ja ligipääsud. Teenuse osutamise tingimuseks kaug- ja kohalhalduse pakettide puhul on Kliendi kasutajatel administraatori õiguste puudumine kasutajate seadmetes. Kui klient jätab administraatorõigused endale/ kasutajatele teostab Elisa kõik tööd, mis tulenevad kliendi poolsest seadistamisest, konfigureerimisest või muust tegevusest, Hinnakirja järgse tunnitasu aluselt ning need tööd ei sisaldu Teenuses. Teenuse osutamise tingimuseks kaug- ja kohalhalduse pakettide puhul on Elisalt tellitud viirusetõrje tarkvara olemasolu. Kui kliendi või kasutaja seadmes puudub Elisalt tellitud turvatarkvara, toimub turvaintsidendi korral Kliendi süsteemide kordategemine vastavalt Hinnakirjale tunnihinde alusel. Teenuse raames ei teostata andmete varundamist. Andmete varundamiseks on võimalik soetada varundusteenus ning see lepitakse kokku eraldiseisvalt. Elisa ei ole vastutav mistahes tagajärgede või vigade eest, mis tulenevad riistvara, operatsioonisüsteemi ja/või rakendustarkvara tootjapoolse toe puudumisest (sealhulgas pole Elisa vastutav kui Kliendi tegevuse/tegevusetuse tõttu lakkab süsteem toimimast, andmelekete, viiruste või mistahes muude intsidentide eest) Elisa võib keelduda Teenuse osutamisest kui Klient kasutab litsentsimata või tootjapoolse toetuseta riist- ja tarkvara; Kõik kliendi pöördumised lahendatakse ja kõikide paketis nimetatud tööde teostamine toimub vastavalt vajadusele ja tehnilistele võimalustele. Lisateenuseid teostatakse eraldi tasu eest vastavalt kokkuleppele või Hinnakirjas toodule. Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks. Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata.
Pöördumise tüüp Maksimaalne reageerimisaeg Maksimaalne kordategemisaeg Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine) Kuni 2 tundi tööajal Kuni 16 tundi tööajal Teenuse rike (mõjuga kõrge) Kuni 2 tundi tööajal ja töövälisel ajal Kuni 4 tundi tööajal ja kuni 16h töövälisel ajal Muudatuse soov Kuni 8 tundi tööajal - Päring väljaspool teenuse piire Kuni 8 tundi tööajal -