Arveid saab maksta Elisa iseteeninduses, panga kaudu, Elisa esinduses ja postkontoris.
Elisa iseteeninduses
- Logige sisse Elisa iseteenindusse
- Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, mille all olevat arvet soovite maksta.
- Avanenud lehel klikkige nupule „Maksma".
- Nupu „Maksma“ kohal näete ka maksmisele kuuluvat summat ja perioodi, mille eest tasute.
Maksed panga kaudu
Makse tegemiseks on Teil vaja viitenumbrit ja Elisa kontonumbrit. Mõlemad leiate oma viimaselt arvelt (kõik arved on leitavad iseteeninduses).
- Viitenumbri leiate arve esilehelt.
- Elisa arvelduskonto numbrid leiate arve esilehe allosast.
Panga kaudu maksmiseks on Teil järgmised võimalused:
- internetipangas;
- pangakontoris;
- läbi telefonipanga;
- sularaha- ja makseautomaadis.
Elisa esindustes
Vaadake siit millises esinduses saab arveid tasuda.
Postkontoris
- Elisa arveid saab tasuda kõigis Eesti Posti postkontorites üle Eesti.
- Ülekande teenustasu arvestatakse vastavalt Eesti Posti hinnakirjale.
- Maksta saab ka sularahas.
NB! Ülekanne võib võtta kuni 10 päeva.
Elisa arvelduskontode andmed
Elisa mobiilsete teenuste arvelduskontod on:
- Swedbank
EE082200221001181561
SWIFT: HABAEE2X - SEB Pank
EE421010220003768012
SWIFT: EEUHEE2X - Luminor Bank
EE691700017000236579
SWIFT: RIKOEE22 - LHV Pank
EE307700771001076906
SWIFT: LHVBEE22 - Coop Pank
EE974204278609840703
SWIFT: EKRDEE22
Arvet makstes märkige saajaks "Elisa Eesti AS". Kindlasti lisage ka viitenumber, mille leiate oma viimaselt arvelt (kõik arved on leitavad iseteenindusest).