Põhisisu algus
Kontori küberturve teenuse tingimused
Teenuse kirjeldus
Teenuse raames annab Elisa Kliendi kasutusse tulemüüriseadme
kontori ja interneti vahelise andmesideliikluse analüüsimiseks ja
logimiseks ning tuvastatud küberohtude tõrjumiseks.
Teenuse raames võib Klient võtta kasutusele kaugtöö lahenduse, mis
võimaldab Kliendi kasutajatel avaliku interneti vahendusel turvaliselt juurde
pääseda Kliendi sisevõrgus asuvatele ressurssidele
. Teenuse osutamisega alustamisel seadistab Elisa tulemüüriseadme
kaughalduse, ja konfigureerib seadmesse ühendatud arvutivõrkude
parameetrid, pordisuunamised ning kaugtöö ja interneti kasutamise
reeglid.
Teenuse kasutamiseks vajalikud seadmed tarnib ja paigaldab Elisa.
Seadmesse on paigaldatud teenuse toimimiseks vajalik tarkvara.
Tulemüüriseadme ja sellesse paigaldatud tarkvara kasutamine ning
logiandmete töötlemine toimub vastavalt tootja poolt kehtestatud
tingimustele. Logiandmeid säilitatakse 6 kuud.
Teenuse sisu ja funktsionaalsus tulemüüriseadme haldamisel piirdub
seadme tootja poolt pakutavate haldusfunktsionaalsustega.(https://www.checkpoint.com/infinity/)
Elisa teostab kliendi pöördumise alusel kaughalduse teel muudatusi
kontode osas (nt kontode eemaldamine, paroolide muutmine), samuti
seadme konfiguratsioonis, sh interneti ja kaugtöö kasutamise reeglites.
Teenuse raames Elisa ei reageeri ega lahenda tulemüüriseadme poolt
tuvastatud või tõkestatud küberohtusid ega sisevõrgu anomaaliaid.
Kliendil on võimalik saada tema poolt näidatud e-posti aadressile raport
seadme kaudu toimuva internetiliikluse ja tuvastatud/tõkestatud
küberohtude kohta. Raportites kajastatud tuvastatud või tõkestatud
turvaohtude ja anomaaliate kohta järelduste tegemine, sh vajadusel
probleemsete võrguseadmete lahti ühendamine kliendi sisevõrgust ja
hooldus, on kliendi vastutus.
Elisa ei ole ühelgi hetkel vastutav kliendil tekkinud küberohtude või
muude IT-vara suhtes aset leidnud tagajärgede eest, sõltumata
tulemüüriteenuse kasutamisest.
Teenuse osutamise tingimused
Teenuse osutamist reguleerivad Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping,
Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile ja/või
Kasutajale järgimiseks kohustuslikud.
Klient kohustub Teenuse osutamiseks andma Elisale Teenuse raames
teostatavate tegevuste (näiteks hooldustööd, haldustööd) läbiviimiseks
piisavad õigused ja ligipääsud.
Teenuse raames teostatakse seadme tarkvara uuendamist seadme
tootja halduskeskkonna abil automaatselt ning seadme konfiguratsiooni
varundamist kord nädalas. Varundatud andmeid säilitatakse vähemalt 6
kuud.
Kõik kliendi pöördumised lahendatakse ja kõikide paketis nimetatud
tööde teostamine toimub vastavalt vajadusele ja tehnilistele võimalustele.
Lisateenuseid teostatakse eraldi tasu eest vastavalt Lepingus või
Hinnakirjas toodule
Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad
Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks.
Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata.
Pöördumise tüüp
Maksimaalne reageerimisaeg
Maksimaalne kordategemisaeg
Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine)
Kuni 2 tundi tööajal
Kuni 16 tundi tööajal
Teenuse rike (mõjuga kõrge)
Kuni 2 tundi tööajal ja töövälisel ajal
Kuni 4 tundi tööajal ja kuni 16h töövälisel ajal
Muudatuse soov
Kuni 8 tundi tööajal
-
Päring väljaspool teenuse piire
Kuni 8 tundi tööajal
-
Kontaktid
Esindused
Elisa FIX
Seadmete juhendid
Erakliendi abikeskus
Ärikliendi abikeskus
Elisast
Tule tööle
Teenuste tingimused ja hinnakirjad
Jätkusuutlikkus
Tehisintellekt Elisas
Ehitajale, arendajale
For carriers
Pressiinfo
Andmekaitse
Küpsiste sätted
Ligipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS