Põhisisu algus
Kontori küberturve teenuse tingimused
Teenuse kirjeldus Teenuse raames annab Elisa Kliendi kasutusse tulemüüriseadme kontori ja interneti vahelise andmesideliikluse analüüsimiseks ja logimiseks ning tuvastatud küberohtude tõrjumiseks. Teenuse raames võib Klient võtta kasutusele kaugtöö lahenduse, mis võimaldab Kliendi kasutajatel avaliku interneti vahendusel turvaliselt juurde pääseda Kliendi sisevõrgus asuvatele ressurssidele . Teenuse osutamisega alustamisel seadistab Elisa tulemüüriseadme kaughalduse, ja konfigureerib seadmesse ühendatud arvutivõrkude parameetrid, pordisuunamised ning kaugtöö ja interneti kasutamise reeglid. Teenuse kasutamiseks vajalikud seadmed tarnib ja paigaldab Elisa. Seadmesse on paigaldatud teenuse toimimiseks vajalik tarkvara. Tulemüüriseadme ja sellesse paigaldatud tarkvara kasutamine ning logiandmete töötlemine toimub vastavalt tootja poolt kehtestatud tingimustele. Logiandmeid säilitatakse 6 kuud. Teenuse sisu ja funktsionaalsus tulemüüriseadme haldamisel piirdub seadme tootja poolt pakutavate haldusfunktsionaalsustega.(https://www.checkpoint.com/infinity/) Elisa teostab kliendi pöördumise alusel kaughalduse teel muudatusi kontode osas (nt kontode eemaldamine, paroolide muutmine), samuti seadme konfiguratsioonis, sh interneti ja kaugtöö kasutamise reeglites. Teenuse raames Elisa ei reageeri ega lahenda tulemüüriseadme poolt tuvastatud või tõkestatud küberohtusid ega sisevõrgu anomaaliaid. Kliendil on võimalik saada tema poolt näidatud e-posti aadressile raport seadme kaudu toimuva internetiliikluse ja tuvastatud/tõkestatud küberohtude kohta. Raportites kajastatud tuvastatud või tõkestatud turvaohtude ja anomaaliate kohta järelduste tegemine, sh vajadusel probleemsete võrguseadmete lahti ühendamine kliendi sisevõrgust ja hooldus, on kliendi vastutus. Elisa ei ole ühelgi hetkel vastutav kliendil tekkinud küberohtude või muude IT-vara suhtes aset leidnud tagajärgede eest, sõltumata tulemüüriteenuse kasutamisest. Teenuse osutamise tingimused Teenuse osutamist reguleerivad Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping, Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile ja/või Kasutajale järgimiseks kohustuslikud. Klient kohustub Teenuse osutamiseks andma Elisale Teenuse raames teostatavate tegevuste (näiteks hooldustööd, haldustööd) läbiviimiseks piisavad õigused ja ligipääsud. Teenuse raames teostatakse seadme tarkvara uuendamist seadme tootja halduskeskkonna abil automaatselt ning seadme konfiguratsiooni varundamist kord nädalas. Varundatud andmeid säilitatakse vähemalt 6 kuud. Kõik kliendi pöördumised lahendatakse ja kõikide paketis nimetatud tööde teostamine toimub vastavalt vajadusele ja tehnilistele võimalustele. Lisateenuseid teostatakse eraldi tasu eest vastavalt Lepingus või Hinnakirjas toodule Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks. Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata.
Pöördumise tüüp Maksimaalne reageerimisaeg Maksimaalne kordategemisaeg Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine) Kuni 2 tundi tööajal Kuni 16 tundi tööajal Teenuse rike (mõjuga kõrge) Kuni 2 tundi tööajal ja töövälisel ajal Kuni 4 tundi tööajal ja kuni 16h töövälisel ajal Muudatuse soov Kuni 8 tundi tööajal - Päring väljaspool teenuse piire Kuni 8 tundi tööajal -