Põhisisu algus
Kohtvõrgu teenuse tingimused
Teenuse kirjeldus Teenuse raames annab Elisa Kliendi kasutusse kokkulepitud arvu Elisale kuuluvad ja Elisa poolt hallatud kohtvõrgu switche kaabliga kohtvõrgu loomiseks. Kliendil on õigus tellida vajadustest lähtuvad kohtvõrgu seadistused. Teenuse toimimiseks vajalike ressursside olemasolu (näiteks interneti ühendus, sisevõrgu kaabeldus seadme paigalduskohas, vajalikud ligipääsud) tagab klient. Kliendil on võimalik tellida vajalikke teenuseid ka Elisast eraldi tasu eest. Teenuse kasutamiseks vajalikud seadmed tarnib ja paigaldab Elisa. Seadmesse on paigaldatud teenuse toimimiseks vajalik tarkvara. Kohtvõrgu seadme ja sellesse paigaldatud tarkvara kasutamine ning logiandmete töötlemine toimub vastavalt tootja poolt kehtestatud tingimustele. Logiandmeid säilitatakse 12 kuud Teenuse sisu ja funktsionaalsus kohtvõrgu seadme haldamisel piirdub seadme tootja poolt pakutavate haldusfunktsionaalsustega. Elisa teostab kliendi pöördumise alusel kaughalduse teel muudatusi kohtvõrgu seadistustes. Teenuse raames Elisa ei reageeri ega lahenda kohtvõrgu seadme poolt tuvastatud sisevõrgu anomaaliaid. Teenuse osutamise tingimused Teenuse osutamist reguleerivad Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping, Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile ja/või Kasutajale järgimiseks kohustuslikud. Klient kohustub Teenuse osutamiseks andma Elisale Teenuse raames teostatavate tegevuste (näiteks hooldustööd, haldustööd) läbiviimiseks piisavad õigused ja ligipääsud. Teenuse raames teostatakse seadme tarkvara uuendamist seadme tootja halduskeskkonna abil automaatselt. Kohtvõrgu toimimist mõjutab oluliselt konkreetne hoone kaabeldus, mis ei sõltu Elisast, kuid mille parandamise võimaluste osas saab klient Elisast tellida vastava projekti eraldi teenusena. Kõik kliendi pöördumised lahendatakse ja kõikide paketis nimetatud tööde teostamine toimub vastavalt vajadusele ja tehnilistele võimalustele. Lisateenuseid teostatakse eraldi tasu eest vastavalt Lepingus või Hinnakirjas toodule.
Teenuse korraldus Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks. Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata. Pöördumise alus Maksimaalne reageerimisaeg Maksimaalne kordategemisaeg Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine) Kuni 2 tundi tööajal Kuni 16 tundi tööajal Teenuse rike (mõjuga kõrge) Kuni 2 tundi tööajal Kuni 8 tundi tööajal Muudatuse soov Kuni 8 tundi tööajal - Päring väljaspool teenuse piire Kuni 8 tundi tööajal -