Põhisisu algus
Juhtimisguru artiklid
Edukas strateegia Inimeste võimestamine Kaasaegsed juhtimisviisid Tark hübriidtöö Andrus Hiiepuu Kaija Teemägi Kertu Popp Kristina Judina Mailiis Ploomann Marika Raiski Villu Teearu
Juhtimisguru
Koosolekute ja kohvinurkade jututeemad ehk kolm märksõna sellel tööaastal
Käesolevat aastat ilmestavad püsiva väljakutselise majanduse seisu ja keeruliste olude taustal tehisintellekti jätkuv võidukäik tööharjumuste kujundajana, kestlikum…
Ainult viisakusest enam ei piisa
Ainult viisakusest enam ei piisa: digitaalses maailmas pole hea teenindus enam vaid “tere ja “head aega” ütlemine
Maailm muutub üha digitaalsemaks ja inimesed vajavad selle kõige juures aina rohkem tuge. Möödas on ajad, kui kliendid pöördusid ettevõtete klienditoe poole vaid…
Teenindusjuht
Teenindusjuht: huvi teenindussektori tööde vastu on rekordiliselt kõrge
Muutunud majandusolukord on viimase aasta jooksul tööturgu tundmatuseni muutnud ning uued tuuled puhuvad kõigis sektorites. Kui IT-valdkonna arengutest on juba…
Juhtimisguru
Kolm tiimi tujurikkujat argipäevas, mida märgata enne, kui tormiseks kisub
Ka kõige paremini kokkutöötaval tiimil võib aeg-ajalt pind maa all kõikuma lüüa. Selleks ei ole sageli palju vaja, piisab vaid väikestest ja pealtnäha märkamatutest…
Juhtimisguru
Kaasaegse juhi kolm väljakutset tänases töömaailmas
Agiilses töömaailmas seisavad juhid silmitsi hulga reaalajas kiirreageerimist nõudvate väljakutsetega. Kohaneda tuleb kiirelt kõigi ja kõigega. Üheksa korda mõõda…
Juhtimisguru
Robotlikke juhte ei taha enam keegi
Aina digitaliseeruvas maailmas ei saa inimesi juhtida robotlikult, ruumi on vaja tekitada empaatiale ja usalduslikule suhtlusoskusele. Tulevikujuhte treenides tuleb…
Juhtimisguru
Retro mõtteviis organisatsioonis on kaugel süüdlase otsimisest
Retro mõtteviis (mindset) on omane paljudele agiilsetele organisatsioonidele. Inimkeelde tõlgituna tähendab see seda, et toimides ettevõtte või tiimina valdkonnas,…
Juhtimisguru
Juuksur, raamatupidaja või juht – me kõik pakume teenust ja on ootus, et teeme seda hästi
Kliente teenindades suhtume neisse meeldivalt, tunneme huvi käekäigu vastu ja pärast ostutehingut soovime teada, kuidas läks. Ka juhtimisest võiks rohkem mõelda kui…
sertifikaat
Elisa Eesti pärjati rahvusvahelise parimaid tööandjaid tunnustava  auhinnaga 
Elisa Eesti pärjati TOP Employer sertifikaadiga, millega tunnustatakse parimaid tööandjaid üle maailma. Elisa pälvis tiitli kolmandat aastat järjest, kõrged…
Juhtimisguru
Vaimse tervise heaolu loomiseks ei pea kontorisse rajama arstikabinetti – rõhk on ennetusel
Hooliva tööandja esmane roll on tegeleda töötajate vaimse tervise hoidmisel ennetustööga ning ära tajuda piir, kus organisatsiooni käed jäävad lühikeseks, ütleb…
Küberpettustega varastatakse inimestelt miljoneid. Mida annab teha?
Küberpettustega varastatakse inimestelt miljoneid. Mida annab teha?
Käesoleva aasta esimese kuue kuuga kaotati Eestis kelmidele üle kolme miljoni euro: „investeerimisel“ jäi 520 inimest ilma kokku 1,7 miljonist, petukõned viisid 251…
Andrus Hiiepuu: helendavad ekraanid toetavad lõimumist juhul, kui nad on eestikeelsed
Andrus Hiiepuu: helendavad ekraanid toetavad lõimumist juhul, kui nad on eestikeelsed
Uus valitsus asus tööle olukorras, kus eesti keele positsiooni tugevdamine pole pelgalt rahvuse ja kultuuriga seotud küsimus, vaid ka julgeolekupoliitiline valik.…