Põhisisu algus
Juhtimisguru artiklid
Edukas strateegia Inimeste võimestamine Kaasaegsed juhtimisviisid Tark hübriidtöö Andrus Hiiepuu Kaija Teemägi Kertu Popp Kristina Judina Mailiis Ploomann Marika Raiski Villu Teearu
sertifikaat
Elisa Eesti pärjati rahvusvahelise parimaid tööandjaid tunnustava  auhinnaga 
Elisa Eesti pärjati TOP Employer sertifikaadiga, millega tunnustatakse parimaid tööandjaid üle maailma. Elisa pälvis tiitli kolmandat aastat järjest, kõrged…
Juhtimisguru
See üks võtmeküsimus, mida iga järgnev arenguvestlus vajab
Organisatsioonides on juba alanud või peagi algamas tihe arenguvestluste periood. Mis on see üks asi, mida sel korral töötaja arenguplaani arutelusse kindlasti…
Juhtimisguru
Kuidas jõuda pastakas kukub mentaliteedist tugevama omanikutundeni tööl
Pastakas kukub tüüpi ajad tööelus on läbi saamas. Miks me peaks aina enam rääkima vastutuse andmisest ja võtmisest ning kuidas saada lahti iganenud rangest…
Kristina Judina portree
Teenindusjuht: robotid ei võta iial inimeste tööd ära, hoolimata sellest, et nad end igapäevases tööelus järjest rohkem sisse seavad
Tehisintellekt (AI) on viimaste aastate jooksul end suutnud sisse süüa järjest enamatesse valdkondadesse ning täna leiab seda ärimaailmas arendustiimidest kuni…
Kristina Judina portree
Kristina Judina erineva tööstiiliga inimeste toetamisest: juht ei saa sprinterit tagasi hoida või maratonijooksjad tagant kiirustada
Tiimi komplekteerimine ja juhtimine on kui pusle lahendamine, kus iga tükikese jaoks on tarvis leida täpselt õige koht, et saada kokku tervikpilt. Elisa teeninduse…
Juhtimisguru
Kuidas sadade tööle kandideerijate seas silma paista?
Tööturg on sel sügisel tööotsijate jaoks väljakutseline. Statistika järgi on tööpakkumiste arv langustrendis ja ühele kohale konkureerib suurem hulk inimesi kui…
Juhtimisguru
Hoolivus ei ole mingi pehmode värk
Hoolivuse tunne organisatsioonis ei teki sellest, kui inimesi kantakse pehmel padjal ja külvatakse üle materiaalsete hüvedega. Hoolivus ei ole „pehmodele“, vaid…
Juhtimisguru
Kuidas juhtida töötajate loovust?
Meist keegi ei suuda 24/7 pilduda maailma kõige loomingulisemad ideid või teha parimaid otsuseid. Kuidas juhina tiimi loovust soodustada, et meeskond seeläbi…
Juhtimisguru
Ka juht peab õppima eksima ja eksimustest õppima
Agiilsuse ja paindlike tööviiside suurenemisel organisatsioonides peab kasvama ka julgus vigu teha ja neist õppida. Üldjuhul pööratakse eksimisest rääkides…
Kristina Judina: mis juhtub, kui juht võtab tööle vaid inimesed, kes on tema nägu?
Kristina Judina: mis juhtub, kui juht võtab tööle vaid inimesed, kes on tema nägu?
Inimeste puhul on tavaline, et neile meeldivad teisedki, kes on nagu nemad. Ennast nähakse tihti asjaliku, toreda ja meeldivana ning alateadlikult on lihtne end…
Teenindusjuht: eestlased märkavad positiivset, kuid ei julge seda kunagi välja öelda
Teenindusjuht: eestlased märkavad positiivset, kuid ei julge seda kunagi välja öelda
Hea kogemuse saamine on mistahes ettevõtte poole pöördumisel iga kliendi baaseelduseks ning kui kõik läheb nagu oodatud, siis seda ka enamasti eraldi ära ei mainita…
Juhtimisguru
Uute juhitalentide soodsa kasvulava tagab praeguste juhtide tugi
Tugevate juhtide pealekasv ja organisatsioonisisese arengu soodustamine viib ettevõtet edasi. Viimane asi, mida juht kartma peaks, on see, et mõni tema tiimiliige „…