a) „Populaarne Elamus“ ja „Internet L“ või „Internet L 150/150“ kasutamiseks (edaspidi Teenuspaketid), saab Teenuspakettide kuutasude summast igakuiselt soodustust kokku summas 17,48 €, ruuter/modemi osamaksete kuutasust soodustust summas 2,99 € ja ühe digiboksi osamaksete kuutasust vajadusel soodustust summas 1€ (edaspidi nimetatud Soodustus) või
b) „Populaarne Elamus“ ja „Praktiline koduinternet 5G“ kasutamiseks (edaspidi Teenuspaketid), saab Teenuspakettide kuutasude summast igakuiselt soodustust kokku summas 14,48 €, ruuter/modemi osamaksete kuutasust soodustust summas 11 € ja ühe digiboksi osamaksete kuutasust vajadusel soodustust summas 1€ (edaspidi nimetatud Soodustus) või
c) „Populaarne Elamus“ ja „Praktiline koduinternet“ kasutamiseks (edaspidi Teenuspaketid), saab Teenuspakettide kuutasude summast igakuiselt soodustust kokku summas 14,48 €, ruuter/modemi osamaksete kuutasust soodustust summas 2,99 € ja ühe digiboksi osamaksete kuutasust vajadusel soodustust summas 1€ (edaspidi nimetatud Soodustus).
a) kui Kampaanias osaleja ei ole nõuetekohaselt täitnud Kampaania reegleid ja tingimusi ning Elisa poolt kehtestatud muid tingimusi (sh Elisa'ga sõlmitud liitumislepingu(te) ja selle lisade tingimusi).
b) kui Klient Soodusperioodi vältel ütleb korraliselt üles vähemalt ühe punktis 3 nimetatud Teenuspaketi kasutamiseks sõlmitud Liitumislepingu, vahetab vähemalt ühe punktis 3 nimetatud Teenuspaketi teise teenuspaketi vastu, muudab teenuse tarbimise aadressi, peatab teenuste kasutamise või teenuseid piiratakse Kliendist tuleneva asjaolu tõttu.
c) ka juhul, kui Klient lõpetab ennetähtaegselt osamaksetega vara müügilepingu või teenustele vormistatakse omanikuvahetus.
Kampaaniaga seoses tekkivate küsimuste korral on Kliendil võimalik pöörduda kliendi infotelefonile 6 600 600 või lähimasse Elisa esindusse.