Põhisisu algus
Kõnepost
Kõnepost on Sinu mobiilne automaatvastaja, mis on valves ööpäev läbi. Kui Sa ei saa kõnele vastata või Sinu telefon on välja lülitatud või väljaspool teeninduspiirkonda, vastab kõnele kõnepost ja helistaja saab Sulle teate jätta. Kuidas teenus töötab? Kui keegi helistab Su mobiilile ja Sa ei võta kõne teatud aja jooksul vastu, suunatakse helistaja automaatselt kõneposti. Helistaja kuuleb automaatvastaja teavitust ja saab pärast helisignaali Sulle teate jätta. Sinu mobiilinumbrile saadetakse iga kõneposti jäetud teate kohta SMS, kus on kirjas helistaja number ja kõne aeg. Teavitustega SMSe alles hoidma ei pea, nende kustutamine ei mõjuta kõneposti teadete säilitamist. Kõneposti mahub kuni 20 teadet. Selleks, et kõik uued teated ikka ära mahuks, tasub vanu teateid jooksvalt kustutada. Kõiki kõneposti teateid hoiame Sinu jaoks alles kuni 10 päeva. Teadete kuulamiseks helista mobiililt kõneposti numbrile +372 56 109 109 ja järgi juhiseid. Selleks, et kõnepost saaks vastata saabuvatele kõnedele, pead kõned suunama kõneposti numbrile +372 56 109 109. Teenuse tellimisel suunatakse kõned automaatselt kõneposti, kui telefon on välja lülitatud või väljaspool teeninduspiirkonda. Soovi korral saad oma telefonimenüüs suunamisi ka ise seadistada. Erinevad suunamise võimalused: suunata kõik kõned; suunata, kui number on kinni; suunata, kui ei vasta kõnele; suunata, kui mobiil on välja lülitatud või väljaspool teeninduspiirkonda. NB! Kõned tuleb suunata Elisa kõneposti numbrile +372 56 109 109. Aktiveerimine Kõneposti saab aktiveerida nii Elisa teenindaja kui ka teenuste tellimisõigustega kasutaja. Teenuse saab aktiveerida Elisa iseteenindusbüroos. Ava „Teenused ja seadmed“ ja vali numbri detailvaade. Otsi lisateenuste („Telli lisaks“) alt üles kõnepost. Vali kõneposti menüü keel – valikus on eesti, vene, inglise ja soome keel. Kõneposti teenus aktiveerub kohe. Vaikimisi on aktiveeritud suunamine kõneposti numbrile +372 56 109 109, kui telefon on välja lülitatud või väljaspool teeninduspiirkonda. Kui soovid kasutada kõneposti ka muudel tingimustel (vahetu, ei vasta või kinni), siis tuleb vastav suunamisreegel kas telefonis või Elisa iseteeninduses aktiveerida. Seadistamine Salasõna muutmine Salasõna hoiab Sulle jäetud teated võõrastele kättesaamatuna. Salasõna vajad ka siis, kui soovid teateid kuulata võõralt telefonilt või välismaalt helistades. Kõneposti teenuse tellimisel on Sinu algne salasõna 1234. Muuda kindlasti esialgne salasõna vaid Sinule teadaolevaks numbrikombinatsiooniks. Salasõna muutmiseks helista kõneposti numbrile +372 56 109 109 ja järgi täpselt automaatvastaja juhiseid. Salasõna seadistamiseks vali menüüst ehk „Postkasti häälestamine“. Kõneposti tervitused Kui Sa kõnele ei vasta, kuuleb helistaja kõneposti automaatvastaja tervitust. Kõneposti teenuse tellimisel on esmalt aktiveeritud tervitus (tavatervitus), milles sisaldub vaid Sinu mobiilinumber: „See kõnepostkast kuulub numbrile 56 xxx xxx. Palun jätke oma kõneteade pärast tooni.“ Numbri saab asendada ka nimega, salvestades selleks oma nime. Soovi korral saad dikteerida enda isikliku tervituse, mis võib olla kuni 45 sekundit pikk. Isikliku tervituse aktiveerimisel saad valida kahe variandi vahel: isiklik tervitus teate jätmise võimalusega– helistaja kuuleb Sinu tervitust ja saab pärast seda Sulle teate jätta; äraolekutervitus– helistaja kuuleb küll Sinu tervitust, kuid teate jätmise võimalus puudub. Tervituse salvestamiseks ja seadistamiseks helista kõneposti numbrile +372 56 109 109 ning järgi täpselt automaatvastaja juhiseid. Tervituse seadistamiseks vali menüüst ehk „Tervitamise võimalused“. Teenuse kasutamine Kuidas saab mulle teadet jätta? Teate jätmiseks tuleb helistada Sinu mobiilinumbrile. Kui vastav suunamistingimus on täidetud, suunatakse kõne Sinu kõneposti ja helistaja kuuleb automaatvastaja tervitust. Pärast helisignaali saab helistaja jätta Sulle kõneteate. Sinu kõneposti mahub 20 teadet. Kui postkast on täis, siis pead uute teadete vastuvõtmiseks vanemaid ära kustutama. Teateid säilitatakse postkastis 10 päeva. Kuidas kuulata teateid? Kui Sul on kõnepostis teade, saabub Sulle SMS, milles on märgitud teate jätmise aeg ja helistaja telefoninumber. Telefoni saabunud SMSi võid kohe ära kustutada, SMSi kustutamine ei kustuta Sulle jäetud teadet kõnepostis. Kui helistad kõneposti enda mobiililt, jõuad automaatselt oma isiklikku kõneposti. Automaatvastaja teavitab Sind uutest teadetest ja loeb need saabumise järjekorras ette. Teateid saad pärast kuulamist kustutada või salvestada. Teateid saad kuulata ka võõralt telefonilt helistades Sulle jäetud teateid saad kuulata ka võõralt telefonilt (teise operaatori mobiil- või tavatelefonilt) helistades. Helista kõneposti numbril +372 56 109 109, sisesta enda telefoninumber ja lõppu # järgmisena palub automaatvastaja Sul sisestada salasõna. Kõneposti teenuse tellimisel on Sinu algne salasõna 1234. Salasõna saab muuta vaid Sulle teadaolevaks numbrikombinatsiooniks. Arveldus
Toiming Maksumus, euro Kõneposti tellimine 0,00 € Kõneposti kuumakse 1,98 € Helistamine kõnepostkasti Paketipõhine helistamise hind
Hinnad sisaldavad käibemaksu 22%. Teenuse tingimused Tegemist on numbripõhise lisateenusega. Kõneposti teenust saab lisada ainult mobiilinumbrile. Teenuse aktiveerimisel ja lõpetamisel arvestatakse kuutasu proportsionaalselt. Kõnepost salvestab kuni 20 teadet. Teateid säilitatakse kuni 10 päeva. Tingimuslikult suunatud kõnede eest, kui mobiiltelefonile ei vastata või kui number on kinni, võetakse tasu vastavalt välisriigis kõnede vastuvõtmise maksumuse ja rändlusoperaatori võrgust suunatud numbrile helistamise maksumuse summale. Kõneposti suunamine on ka välismaal tasuta, kui kõned on suunatud vahetult kõneposti. KKK Kõned ei jõua kõneposti. Kontrolli iseteenindusest või telefoni seadetest, kas numbrile on aktiveeritud soovitud tingimustel suunamine kõneposti. Salvestatud tervitust ei loeta ette. Arvatavasti ei ole salvestatud tervitus aktiveeritud. Helista kõneposti numbrile ja aktiveeri „Tervitamise võimaluste“ alt salvestatud tervitus. Kas kõneposti saab kõnesid suunata kalendri- või kellaajapõhiselt? Ei saa. Kalendri- või kellaajapõhiselt saab kõnesid suunata näiteks teenuse Ring korral, vt https://www.elisa.ee/et/ariklient/kone/mobiilsed-lahendused/elisa-ring.
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama