Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Elisa Postkaardi teenuse tingimused

  1. Elisa Postkaart on ühekordse tasuga personaliseeritud postkaardi saatmise teenus (edaspidi Teenus).
  2. Elisa osutab Teenust koostöös Parrot Eesti OÜ-ga (edaspidi Koostööpartner).
  3. Tarnet osutab Eesti Post AS. Kliendil on võimalik saata postkaarti ainult Eesti postiaadressile ning tellimus saadetakse lihtkirjana.
  4. Teenuse tellimiseks tuleb esmalt ise kujundada postkaart. Selleks tuleb üles laadida pilt, valida postkaardi mõõtmed ning paberi tüüp. Järgnevalt täita tervitussõnumi, saaja nime, saaja aadressi ning saaja postiindeksi lahtrid. Seejärel tuleb nõustuda Teenuse kasutustingimustega ning vajutada saada nuppu. Ost lõpetakse tasumisega tellimuse eest. Ostu edukal sooritamisel kuvatakse sellekohane teade ning suunatakse tagasi Teenuse pealehele.
  5. Tellimuse voos „Saada“ nuppu vajutades esitab klient tellimuse ja kinnitab, et ta on lugenud ja nõustub käesolevate Elisa Postkaardi teenuse tingimustega ja Elisa Eesti AS teenuste kasutamise üldtingimustega, millega on võimalik tutvuda siin.
  6. Tellimust esitades klient kinnitab, et on tutvunud Elisa kliendiandmete töötlemise põhimõtetega, millega on võimalik tutvuda siin.
  7. Elisa Eesti AS on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab teenuse osutamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Parrot Eesti OÜ-le.
  8. Klient kannab täielikku vastutust seonduvalt postkaardile üleslaetud piltidele tekkinud autoriõigustega. Pilte üles laadides klient kinnitab, et tal on litsents piltidega seonduvate autoriõiguste kasutamiseks või need kuuluvad talle ning et pildid on saadud seaduslikult ja kliendil on õigus neid pilte kasutada.
  9. Klient vastutab postkaardile sisestatud andmete õigsuse eest.
  10. Postkaart prinditakse välja sellises kvaliteedis ja värvitoonides nagu see on üles laetud.
  11. Teenust osutatakse ainult siis, kui Teenuse eest on täies ulatuses tasutud.
  12. Eeldatav Teenuse osutamise tähtaeg on 3-5 tööpäeva.
  13. Teenuse osutamise täitmise tähtaega hakatakse arvestama alates hetkest, mil klient on tasunud Teenuse eest.
  14. Teenuse hind on esitatud eurodes koos käibemaksuga (20%).
  15. Teenuse eest saab tasuda kasutades Swedbank, SEB, LHV või Luminor pangalinki.
  16. Kui postkaarti ei ole 10 päeva jooksul adressaadini jõudnud, soovitame võtta ühendust Elisaga emaili teel: postkaart@elisa.ee . Kui postkaart ei jõua adressaadini Elisa või Koostööpartneri vea tõttu on kliendil õigus nõuda postkaardi saatmist uuesti.
  17. Tegemist on personaliseeritud Teenusega, mistõttu ei ole võimalik ostust taganeda, v.a juhul, kui postkaardil esinevad tootmisvead.
  18. Elisal on õigus Elisa Postkaardi Teenuse tingimusi ühepoolselt muuta ja täiendada Elisa Eesti AS teenuste kasutamise üldtingimustes sätestatud alustel ja korras.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.