Põhisisu algus
Elisa kõne ja chati vestluste salvestamise põhimõtted
Käesolevad kõne ja chati vestluste salvestiste kasutamise põhimõtted on koostatud EUROOPA PARLAMENDI JA NÕUKOGU MÄÄRUSEST (EL) 2016/679 lähtuvalt ning reguleerivad Elisa poolt kõnede ja chati vestluste salvestamist. Mõisted Kõne – Elisa ja andmesubjekti vaheline häälkõne. Kõne all mõistame kõnesid Elisa infotelefonile, telefonimüüki ning rahulolu kõnesid. Teabe telefonimüügi ja rahulolu kõnede eesmärkide ja õiguslike aluste kohta leiad vastavalt Turunduse põhimõtetest ja Rahulolu küsitluste, teavituste ja kõnede põhimõtetest; Kõnesalvestis – füüsilise isiku ja vestlusroboti või Elisa klienditeenindaja vaheline häälkõne elektrooniline kogum. Chati vestlus – füüsilise isiku ja vestlusroboti või Elisa klienditeenindaja vaheline kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis salvestuv suhtlus. Andmesubjekt - füüsiline isik, kes soovib enda kohta kogutud andmetega tutvuda. Kõne ja Chati vestluste salvestamise eesmärgid Elisa salvestab kõnesid ning chati vestlusi parema teeninduse tagamiseks ning andmesubjekti pretensioonide lahendamiseks. Kõne salvestamisest teavitamine ning salvestise ja Chati vestluste töötlemine Andmesubjekti teavitatakse kõne salvestamisest kõne alguses. Elisa peab tagama, et salvestisele ja chati vestlustele ei pääseks ligi isik, kellel ei ole õigust salvestisele või chati vestlusele juurde pääseda. Salvestise ja chati vestluse töötlemisel ning käitlemisel peab salvestise ja chati töötleja tagama andmete terviklikkuse, konfidentsiaalsuse ning päritolu autentsuse. Andmesubjekti õigused Andmesubjektil on õigus kõne salvestamisest ja chati vestlusest igal ajal keelduda, lõpetades kõne või chati vestluse. Andmesubjekt peab salvestisele juurdepääsuks ja/või chati vestluse saamiseks esitama sooviavalduse, mis tuleb allkirjastatult esitada Elisa müügiesindusse või digitaalselt allkirjastatult saata e-posti aadressile andmekaitse@elisa.ee. Sooviavaldusse juurdepääsuks salvestisele tuleb märkida salvestamise aeg. Elisal on õigus salvestisele juurdepääsu mitte lubada, kui andmesubjektile ei ole võimalik taas esitada tema kohta kogutud andmeid nii, et sellega ei kahjustaks teiste isikute huve. Elisa tagab juurdepääsu salvestisele Elisa peakontoris isikut tõendava dokumendi alusel. Salvestise säilitamine Salvestist säilitatakse 1 aasta pärast mida salvestis kustutatakse. Chati vestlus säilitatakse 3 aastat pärast mida vestlus kustutatakse.