Põhisisu algus
Cloud Connect pilvevarundus
Teenuse kirjeldus Veeam varundustarkvaraga Kliendi andmetest Elisa ressursile varukoopiate tegemine (pilvevarundus). Elisa tagab pilvevarunduse toimimiseks vajamineva tarkvara litsentside olemasolu. Pilvevarunduse teostamiseks kasutatav varundustarkvara ning selle käitamiseks vajalik taristu asub Elisa serveriruumis. Juhul, kui Klient kasutab lisaks pilvevarundusele lokaalset varunduse platvormi, on Klient vastutav lokaalse varunduse platvormi eest ning pilvevarunduse platvorm kuulub ja on hallatav Elisa poolt. Teenuse kasutamiseks loob Elisa Kliendile ligipääsukonto varundussüsteemi. Elisal on õigus teha teenuse toimimise tagamiseks vajalikke hooldustöid Töövälisel ajal vabalt valitud päeval. Hooldustööd viiakse läbi viisil, mis häiriks minimaalselt teenuse kasutamist. Elisal ei ole kohustust Klienti hooldustöödest ette teavitada. Hooldustööde aega ja selle teostamisel esinevaid häireid või seisakuid ei loeta teenustaseme käsitlemisel häireks või rikkeks. Varukoopiate tegemine ja andmete taastamine Klient määrab ise vajadustest lähtuvalt varundussageduse ja –aja (RPO) ning andmete säilitustähtaja. Klient on vastutav oma andmete maksimaalse taasteaja (RTO) eest, seega Elisa antud teenuse raames maksimaalset taasteaega (RTO) ei taga, sest see on sõltuvuses Kliendi interneti kiirusest ja varundatavate andmete mahust. Elisa saab koostöös Kliendiga anda hinnangu maksimaalsele taasteajale (RTO). Varukoopiaid tehakse ilma kliendi rakendusi seiskamata, mis võib põhjustada kliendile andmekadu, kuid mida ei loeta andmete rikkumiseks või kaotamiseks Elisa poolt. Klient saab määrata varundussüsteemis varukoopiate krüpteerimise. Teenuse logid on kättesaadavad Kliendi varundussüsteemis. Teenuse toimimise eelduseks on kliendi poolt loodud ja kliendi tegelikele vajadustele vastav taasteplaan ning selle toimimise regulaarne korraldamine Kliendi poolt. Teenuse osutamise tingimused Teenuse osutamist reguleerivad Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping, Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile ja/või Kasutajale järgimiseks kohustuslikud. Klient on kohustatud arvestama asjaoluga, et kuigi Elisa osutab teenustingimustes kirjeldatud teenust ja vastutab teenustasemete täitmise eest, sõltuvad mõned teenuse protsessid ja igapäevased toimingud täielikult või osaliselt protsessidest või taristust, mis on kolmandate isikute (sh. Kliendi) kontrolli all ja mille toimimise eest Elisa ei vastuta. Klient tagab teenuse osutamiseks kolmandate isikute (sh. Kliendi) kasutuses olevatele serveritele ligipääsu ning piisava kiirusega sidekanali olemasolu ja kättesaadavuse. Klient kohustub teavitama Elisat kõikidest muudatustest, mis võivad mõjutada pilvevarunduse teenuse toimimist. Klient vastutab iseseisvalt varundatavate andmete terviklikkuse eest. Klient on teadlik, et Elisal ei ole võimalik tagada andmete terviklikust, kui andmed on kahjustatud enne Elisa varunduslahendusse jõudmist. Andmete taastamine varukoopiatelt, kui andmete riknemise või kadumise põhjustas kliendipoolne tegevus või tegevusetus, toimub vastavalt hinnakirjale. Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks. Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata.
Pöördumise alus Maksimaalne reageerimisaeg Maksimaalne kordategemisaeg Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine) Kuni 2 tundi tööajal Kuni 16 tundi tööajal Teenuse rike (mõjuga kõrge) Kuni 2 tundi tööajal ja töövälisel ajal Kuni 4 tundi tööajal ja kuni 16h töövälisel ajal Muudatuse soov Kuni 8 tundi tööajal - Päring väljaspool teenuse piire Kuni 8 tundi tööajal -