Seadme tagasiostu tingimused

  1. Kliendi vastava sooviavalduse alusel, teeb Elisa kliendile Seadme tagasiostu hinnapakkumise.
  2. Elisa ei tee hinnapakkumist Seadmete osas, mis:
    2.1 on kantud „musta nimekirja“;
    2.2 ei käivitu ja millel on eemaldamata kasutajakontod.
  1. Juhul, kui Klient hinnapakkumise vastu võtab, sõlmitakse Seadme tagasiostu kokkulepe.
  2. Klient kohustub Seadme Elisale üle andma Seadme tagasiostu kokkuleppe allkirjastamisel.
  3. Seadme omandiõigus läheb Elisale üle pärast pakkumise aktsepteerimist ja Seadme tagasiostu kokkuleppe allkirjastamist.
  4. Klient kohustub Seadme mälus, SIM kaardil või mälukaardil asuvad isiklikud andmed enne Seadme tagasi ostu kustutama või teisele andmekandjale ümber tõstma. Elisa ei vastuta Seadmesse jäänud andmete säilimise ja võimaliku hävimise eest.
  5. Seadme tagasiostu kokkuleppest taganemise ja Seadme tagasinõudmise aluseks ei saa olla asjaolu, et kliendil jäid isiklikud andmed Seadmesse.
  6. Elisa ei tee tagastatud Seadme eest Kliendile rahalisi väljamakseid.
  7. Kliendil on õigus tagasi ostetud Seadme väärtuse ulatuses valida Elisa tootevalikust uus Seade.
  8. Juhul, kui Klient soovib uue Seadme võtta osamaksetega, siis Kliendi on õigus teha tagastatud Seadme väärtuse ulatuses esimene sissemakse.
  9. Juhul, kui Klient valib tagastatud Seadme väärtusest kallima Seadme, siis tuleb Kliendil hinnavahe ise hüvitada.
  10. Juhul, kui Klient valib tagastatud Seadme väärtusest soodsama Seadme, siis Kliendile hinnavahet rahas ega teenustes ei hüvitata.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.