Elisa käive kasvas esimeses kvartalis 4,1%

20.04.2017

Elisa käive kasvas käesoleva aasta esimeses kvartalis 4,1% võrra, ulatudes selle aasta esimeses kvartalis 23,83 ja eelmisel aastal samal ajal 22,89 miljoni euroni. Elisa ärikasumi marginaal EBITDA ulatus esimeses kvartalis tasemeni 33%.

Elisa juhatuse esimehe Sami Seppäneni sõnul on Elisa esimese kvartali majandtulemused vägagi head. „Mobiilsidemaastikul on aasta esimene kvartal rahulikum ning seetõttu võib saavutatud käibekasvu hinnata vägagi märkimisväärseks,“ ütles Sami Seppänen. „Ettevõtte käibekasvule aitasid kaasa väga head tulemused numbriliikuvuses. Elisa võrku liikus teiste operaatorite juurest aasta esimeses kvartalis 1111 klienti.“

Jätkuvalt tõuseb ka Elisa 4G interneti kasutajate arv. Tehnilise järelevalve ameti viimati avaldatud raporti kohaselt kasvas Elisa 4G interneti klientide arv 20 800 kliendi võrra. TJA statistika näitas, et kui 2016 aasta kolmandas kvartalis oli Elisal ca 292 400 4G klienti, siis eelmise aasta lõpuks oli see kasvanud ca 313 200 kliendini.

„Interneti kasutajate arvu saame kasvatada tänu kliendi rahulolule ja pidevatele investeeringutele 4G levialadesse üle Eesti,“ ütles Sami Seppänen. „Käime kaasas oma kliendi vajadustega, sest uute klientide lisandumise kõrval, kasvavad väga kiires tempos ka olemasolevate klientide mobiilse interneti tarbimismahud. Leviala tihendamisel oleme aluseks võtnud reaalse kliendikasutuse ehk et igal pool, kus on vajadus, siis seal ka 4G võrku tihedamaks muudame.“

Hetkel on Elisa lõpetamas Harjumaale teise 4G sageduskihi rajamist. Eelmisel aastal kaeti 50% Tallinnast täiendava 4G sageduskihiga ning maikuus alustatakse võrgutöid, mille käigus saab teise 4G sageduskihi ka ülejäänud 50% Tallinnast. „Elisa eesmärgiks on turule tuua 5G internet ning erinevate sageduste ühendamisega liigume uue tehnoloogia turule toomise suunas,“ märkis Elisa juht, lisades, et uuringufirma Socio käesoleva aasta märtsikuu tulemuste alusel on mobiilset internetti mobiilis kasutavate Elisa klientide soovitusindeks (NPS) vägagi kõrgel tasemel.

Seppänen lisas, et ettevõtte üks peamisi prioriteete käesoleval aastal on ühinemine Starmaniga. „Ühinemise osas on meil väga suured ootused, sest asume looma ühisettevõtet, mis on suuteline pakkuma klientidele tänasega võrreldes oluliselt laiemat teenusvalikut,“ sõnas Sami Seppänen. „Ühisettevõte toob kliendini nii kommunikatsiooni- kui ka meelelahutusteenused, sealhulgas mobiilside, interneti püsiühenduse, TV-teenused koos järelevaatamise, salvestamise ja videolaenutuse võimalustega, pilvekontori teenuse, lugemiselamused Elisa Raamatus, Google Play maksevõimekuse, m-id teenuse ja palju muud,“ rääkis Sami Seppänen.

Kliente oli Elisal käesoleva aasta esimese kvartali lõpus üle 651 000.

« Tagasi

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.