Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Me kõik otsime elamusi. Unustamatuid mälestusi, mida lähedastega jagada. Teravaid emotsioone, mis paneks tundma, et oleme elus. Aga kas peabki tingimata kuristikuäärel turnima või haidega ujuma? Vahest piisab ka jalkaõhtust sõprade seltsis, pikast kõnest maakera kuklapoolel elava lähedasega või näosaatest, mis annab kohvipausil jutuainet? Tänu Elisale on miljonid väiksed, aga olulised elamused sulle kättesaadavad. Iga päev. Igal pool.

Su elu on elamust väärt.

Meelelahutus – alati olemas
Elisa moodsaima lahendusega on telemelu sinuga kõikjal kaasas. Kaabliga ja üle õhu, teleris, arvutis ja nutiseadmes.
Kindel ühendus
Elisast leiad laia valiku kaasaegseid mobiili- ja andmesideteenuseid. Püsi ühenduses päeval ja ööl, kus iganes parajasti viibid.
Uuenduslikud äpid
Nutikate internetiteenustega teeme sinu elu mugavamaks. Elisa Raamatuga mahuvad tuhanded raamatud sinu nutiseadmesse.
Kiiresti arenev võrk
Elisa 4G võrk on sinu vajadustest alati sammukese ees. Ikka selleks, et saaksid nautida parimat internetiteenust.
Uusimad seadmed
Toome värskeimad tehnikaimed sinu lauale, taskusse, elutuppa ja kontorisse. Alati hinnaga, mida saad endale lubada.

Osa suuremast pildist

Elisa on enam kui 1000 töötajaga suurettevõte, mille käive oli 2017. aastal 157,9 miljonit eurot. Elisa omanik on Soome üks suurimaid telekommunikatsiooni ettevõtteid Elisa OYJ. Oma partneri, maailma suurima mobiilsideoperaatoriga Vodafone saame teenindada oma kliente üle terve maailma.

Elisa on suurim erakliendi telekomi- ja TV-teenuste pakkuja ning suuruselt teine interneti püsiühenduse pakkuja Eesti turul.

Elisa ärifilosoofia keskmes on klient

Meie missioon on oma klientideni tuua meeldejäävaid elamusi ja parim tootlikkus. Suudame seda teha, olles hinnatud ja esmaklassiline rahvusvaheline digitaalsete teenuste pakkuja.

Millistest väärtustest juhindume?

Uuenevus
Käime ajaga kaasas ja soovime pidevalt areneda. Seetõttu julgeme pakkuda ka kastist väljas lahendusi.
Koostöö
Kõik meie saavutused on ühise jõupingutuse vili. Vaid nii jõuavad kliendini parimad tooted ja teenused.
Tulemuslikkus
Igal tegevusel peab olema selge eesmärk ja plaan. Sihime kõrgele, sest vaid nii suudame ootusi ületada.
Kliendikesksus
Meid kannustab klientide rahulolu ja tunnustus. Kõik oma teadmised rakendame tööle just kliendi heaolu nimel.
Vastutustundlikkus
Oleme avatud ja räägime sellest, mida teeme. Peame kinni nii klientidele kui iseendale antud lubadustest.

ISO sertifikaat

Elisas on 2014. aastast välja töötatud rahvusvahelise standardi ISO 9001 nõuetele vastav kvaliteedijuhtimise süsteem, mis toetab meie väärtuseid:

  • oleme kliendikesksed ja keskendume tegemistele, mis on kliendile olulised
  • oleme vastutustundlikud ja peame oma lubadustest kinni ning järgime kokkuleppeid
  • oleme uuenevad ja õpime tehtud vigadest ning julgeme katsetada uusi tegutsemisviise
  • oleme tulemuslikud ja pühendame ühistele ning ambitsioonikatele eesmärkidele
  • keskendume koostööle ning austame ja inspireerime üksteist

Sertifikaat ENG / EST

Ostueetika koodeks

Kui soovid lähemalt teada Elisa eetilisi ja õiguslikke ülesandeid, kohustusi ning vastutusi, mis puutuvad masinate, seadmete, tarkvara, süsteemi, materjali ja teenuste tarnimist, loe lähemalt siit.

Read the code of ethical purchasing here.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.