TeleYks iseteeninduspaketi kasutamise eeskirjad
TeleYks on füüsilisest isikust Kliendile mõeldud Elisa iseteeninduspakett, millele kehtivad lisaks Elisa Eesti AS Teenuste Kasutamise Üldtingimustele ka alljärgnevad TeleYks Eritingimused.
- TeleYks iseteeninduspaketiga saavad liituda üksnes füüsilisest isikust Kliendid.
- TeleYks iseteeninduspaketi kasutamiseks sõlmitakse Liitumisleping internetikeskkonnas TeleYks kodulehe www.teleyks.ee (edaspidi Koduleht) vahendusel ja arvutivõrgu abil või kirjalikult. Nii kirjalikult, kui ka arvutivõrgu abil sõlmitud Liitumislepingut saab muuta ja lõpetada Kodulehe vahendusel arvutivõrgu abil.
- Enne Kodulehe vahendusel Liitumislepingu sõlmimist ja pärast Liitumislepingu kirjalikku sõlmimist esmakordsel sisenemisel Kodulehel olevasse iseteenindusbüroosse, tuleb Kliendil ennast panga autoriseerimiskanali vahendusel identifitseerida. Hilisemal Liitumislepingu muutmisel ja/või lõpetamisel on Kliendil enda identifitseerimiseks lisaks panga autoriseerimiskanalile võimalik kasutada ka oma personaalset tunnuskoodi.
- Klient määrab oma personaalse salajase tunnuskoodi (edaspidi Tunnuskood), mille kaudu Klient Liitumislepinguga seotud toimingute teostamisel tuvastatakse. Tunnuskood määratakse Kodulehe vahendusel Liitumislepingu sõlmimisel ja/või pärast Liitumislepingu kirjalikku sõlmimist esmakordsel sisenemisel Kodulehel olevasse iseteenindusbüroosse.
- Kliendi poolt Liitumislepingu sõlmimisel, muutmisel, lõpetamisel ning Elisale teadete edastamisel loetakse autoriseerimiskanali ja/või Tunnuskoodi kasutamine võrdseks Kliendi allkirjaga.
- Klient peab hoidma Tunnuskoodi salajas ning rakendama vajalikke abinõusid, välistamaks tunnuskoodi teatavakssaamise kolmandatele isikutele.
- Tunnuskoodi teatavaks saamisest kolmandatele isikutele või sellise ohu tekkimisest peab Klient sellest viivitamata Elisat teavitama. Kuni Elisa teavitamiseni vastutab Klient kõikide Tunnuskoodi kaudu Kodulehe vahendusel teostatud toimingute eest.
- TeleYks iseteeninduspaketti kasutava Kliendi teenindamiseks kasutatakse üksnes alljärgnevaid kanaleid:
- virtuaalne iseteenindusbüroo internetis: www.teleyks.ee
- veebileht aadressil www.teleyks.ee
- infotelefoni number 56123123
- TeleYks iseteeninduspaketi kasutamisega kaasnevad tasumäärad on fikseeritud TeleYks Hinnakirjas.
- TeleYks iseteeninduspaketi Kliendile väljastatakse arve elektroonselt, virtuaalse iseteenindusbüroo vahendusel.
- TeleYks iseteeninduspaketi suhtes ei kohaldu Elisa erakliendi soodustusteprogrammi Boonus tingimused.
- TeleYks iseteeninduspaketi puhul on arveldusperioodiks ajavahemik kalendrikuu 15. kuupäevast järgneva kalendrikuu 14. kuupäevani. Arve tuleb tasuda hiljemalt iga kuu 29. kuupäevaks.
- TeleYks iseteeninduspaketti kasutavad Kliendid ei saa Elisaga sõlmida tähtajalisi liitumislepinguid ega hankida telefone Elisa finantseerimise abil (järelmaksuga).
- Klient kohustub kasutama temale väljastatud SIM-kaarti helistamiseks või andmeedastuseks vähemalt kord kuue kuu jooksul. Nimetatud kohustuse mittetäitmisel on Elisal õigus piirata väljuvad kõned, sellest Kliendile ette teatades. Piirang lõpeb, kui Klient tasub ühe kuu jooksul arvates piirangu rakendamisest 50-kroonise ettemakse. Ettemakse mittetasumisel on Elisal õigus kaart sulgeda ning liitumisleping ühepoolselt üles ütelda.
TeleYks iseteeninduspaketi eritingimustes ja hinnakirjas sätestamata küsimustes lähtutakse Elisa Eesti AS-i Üldtingimustes ja hinnakirjas sätestatust. Elisa Eesti AS-i Üldtingimuste ja hinnakirjas toodud tingimuste vastuolu korral TeleYks iseteeninduspaketi Eritingimustes ja hinnakirjas sätestatuga kuuluvad vastavas osas kohaldamisele TeleYks iseteeninduspaketi Eritingimused ja hinnakiri.
ELISA EESTI AS TEENUSTE KASUTAMISE ÜLDTINGIMUSED
TeleYks on Elisa iseteeninduspakett
Elisa Eesti AS
Sõpruse pst 145, 13417 Tallinn
Reg.nr 10178070
Klienditeenindus
Internet: www.teleyks.ee
Telefon: 56 123123
Arveldus:
Swedbank a/a: 221026689653 (IBAN EE512200221026689653)
SEB pank a/a: 10220042038017 (IBAN EE791010220042038017)