Liigu edasi põhisisu juurde
Ligipääsetavus
Eraklient
Äriklient
Iseteenindus
Iseteeninduse avaleht
Teenused ja seadmed
Tellimuste ajalugu
Teenuste kasutajad ja nende volitused
Arved ja makseajalugu
Jooksva kuu tarbimine
Kasutatud teenuste väljavõte
Arveldus- ja teavituskanalid
Teavitused
Põhisisu algus
Elisa Pilv varunduse teenuse tingimused
Teenuse kirjeldus
Veeam litsentside tarnimine Kliendile varundustarkvaraga Kliendi andmetest
varukoopiate tegemine.
Varunduse teostamiseks kasutatavat riist- ja tarkvara haldab Elisa ning selle
käitamiseks vajaminev taristu asub Elisa serveriruumis.
Elisa tagab varunduse toimimiseks vajamineva tarkvara olemasolu.
Elisal on õigus teha teenuse toimimise tagamiseks vajalikke hooldustöid vabalt valitud päeval. Hooldustööd viiakse läbi viisil, mis häiriks minimaalselt teenuse kasutamist. Elisal ei ole kohustust Klienti hooldustöödest ette teavitada. Hooldustööde aega ja selle teostamisel esinevaid häireid või seisakuid ei loeta teenustaseme käsitlemisel häireks või rikkeks.
Varukoopiate tegemine ja andmete taastamine
Kliendil on võimalik valida oma vajadustest lähtuvalt andmete
varundamissagedus ja –aeg, millal varundust teostatakse. Elisa teeb
andmetest regulaarselt varukoopiaid kokkulepitud sageduse ja ajaga.
Varundamissagedus on vaikimisi iga 24 tunni tagant.
Klient võib kokkuleppel Elisaga valida punktis 2.2. märgitust erineva varundamissageduse ( RPO).
Igapäevaseid varukoopiad säilitatakse esimesed 30 päeva, iganädalasi
varukoopiaid järgnevad 4 nädalat ning seejärel igakuiseid.
Vaikimisi on andmete säilitustähtajaks üks aasta. Klient võib kokkuleppel Elisaga valida pikema säilitustähtaja.
Varundatud andmete maksimaalne andmete taasteaeg (RTO) on 24 tundi.
Tingimusel, et taastatav andmemaht selle tähtaja järgimist võimaldab.
Elisa saab enne Lepingu sõlmimist koostöös Kliendiga anda hinnangu
maksimaalsele taasteajale (RTO).
Varukoopiaid tehakse ilma kliendi rakendusi seiskamata, mis võib
põhjustada kliendile andmekadu, kuid mida ei loeta andmete rikkumiseks või
kaotamiseks Elisa poolt. Vajaduse ilmnemisel on erikokkuleppel võimalik
varukoopiate tegemiseks rakendusi ka seisata.
Teenuse raames loodavad varukoopiad on krüpteeritud.
Elisa teostab varukoopiate terviklikkuse kontrolli kord nädalas.
Teenuse lõppemisel kustutab Elisa kõik varukoopiad. Soovi korral saab enne teenuse lõpetamist tellida lisatasu eest varukoopiate säilitamist punktis 2.5 märgitud aegumise päevani.
Teenuse osutamise tingimused
Teenuse osutamist reguleerivad Tootja kehtestatud lõppkasutaja
litsentsitingimused (https://www.veeam.com/eula.html), Elisa ja Kliendi vahel
sõlmitud Leping, Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on
Kliendile järgimiseks kohustuslikud.
Erikokkulepete eelduseks on Kliendi poolt loodud ja Kliendi ning Elisa poolt
kokku lepitud Kliendi tegelikele vajadustele vastav taasteplaan. Muul juhul
rakendatakse vaikeplaani.
Klient kohustub teavitama Elisat kõikidest muudatustest, mis võivad
mõjutada varundusteenuse toimimist.
Klient on teadlik, et Elisal ei ole võimalik tagada andmete terviklikust, kui
andmed on kahjustatud enne Elisa varunduslahendusse jõudmist.
Andmete taastamine varukoopiatelt, kui andmete riknemise või kadumise
põhjustas Kliendi poolne tegevus või tegevusetus, toimub vastavalt
hinnakirjale.
Kui andmete kao põhjustas Elisa poolne tegevus, on andmete taastamine
Kliendile tasuta.
Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad
Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks.
Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata.
Pöördumise tüüp
Maksimaalne reageerimisaeg
Maksimaalne kordategemisaeg
Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine)
Kuni 2 tundi tööajal
Kuni 16 tundi tööajal
Teenuse rike (mõjuga kõrge)
Kuni 2 tundi tööajal ja töövälisel ajal
Kuni 4 tundi tööajal ja kuni 16h töövälisel ajal
Muudatuse soov
Kuni 8 tundi tööajal
-
Päring väljaspool teenuse piire
Kuni 8 tundi tööajal
-
Kontaktid ja esindused
Elisa FIX
Seadmete juhendid
Erakliendi abikeskus
Ärikliendi abikeskus
Elisast
Tule tööle
Teenuste tingimused ja hinnakirjad
Jätkusuutlikkus
Tehisintellekt Elisas
Ehitajale, arendajale
For carriers
Pressiinfo
Andmekaitse
Keeleversioonid
Küpsiste sätted
Ligipääsetavus
Kõik õigused kaitstud 2025
Elisa Eesti AS