Põhisisu algus
Elisa Pilv varunduse teenuse tingimused
Teenuse kirjeldus Veeam litsentside tarnimine Kliendile varundustarkvaraga Kliendi andmetest varukoopiate tegemine. Varunduse teostamiseks kasutatavat riist- ja tarkvara haldab Elisa ning selle käitamiseks vajaminev taristu asub Elisa serveriruumis. Elisa tagab varunduse toimimiseks vajamineva tarkvara olemasolu. Elisal on õigus teha teenuse toimimise tagamiseks vajalikke hooldustöid vabalt valitud päeval. Hooldustööd viiakse läbi viisil, mis häiriks minimaalselt teenuse kasutamist. Elisal ei ole kohustust Klienti hooldustöödest ette teavitada. Hooldustööde aega ja selle teostamisel esinevaid häireid või seisakuid ei loeta teenustaseme käsitlemisel häireks või rikkeks. Varukoopiate tegemine ja andmete taastamine Kliendil on võimalik valida oma vajadustest lähtuvalt andmete varundamissagedus ja –aeg, millal varundust teostatakse. Elisa teeb andmetest regulaarselt varukoopiaid kokkulepitud sageduse ja ajaga. Varundamissagedus on vaikimisi iga 24 tunni tagant. Klient võib kokkuleppel Elisaga valida punktis 2.2. märgitust erineva varundamissageduse ( RPO). Igapäevaseid varukoopiad säilitatakse esimesed 30 päeva, iganädalasi varukoopiaid järgnevad 4 nädalat ning seejärel igakuiseid. Vaikimisi on andmete säilitustähtajaks üks aasta. Klient võib kokkuleppel Elisaga valida pikema säilitustähtaja. Varundatud andmete maksimaalne andmete taasteaeg (RTO) on 24 tundi. Tingimusel, et taastatav andmemaht selle tähtaja järgimist võimaldab. Elisa saab enne Lepingu sõlmimist koostöös Kliendiga anda hinnangu maksimaalsele taasteajale (RTO). Varukoopiaid tehakse ilma kliendi rakendusi seiskamata, mis võib põhjustada kliendile andmekadu, kuid mida ei loeta andmete rikkumiseks või kaotamiseks Elisa poolt. Vajaduse ilmnemisel on erikokkuleppel võimalik varukoopiate tegemiseks rakendusi ka seisata. Teenuse raames loodavad varukoopiad on krüpteeritud. Elisa teostab varukoopiate terviklikkuse kontrolli kord nädalas. Teenuse lõppemisel kustutab Elisa kõik varukoopiad. Soovi korral saab enne teenuse lõpetamist tellida lisatasu eest varukoopiate säilitamist punktis 2.5 märgitud aegumise päevani. Teenuse osutamise tingimused Teenuse osutamist reguleerivad Tootja kehtestatud lõppkasutaja litsentsitingimused (https://www.veeam.com/eula.html), Elisa ja Kliendi vahel sõlmitud Leping, Üldtingimused, käesolevad Teenustingimused, mis on Kliendile järgimiseks kohustuslikud. Erikokkulepete eelduseks on Kliendi poolt loodud ja Kliendi ning Elisa poolt kokku lepitud Kliendi tegelikele vajadustele vastav taasteplaan. Muul juhul rakendatakse vaikeplaani. Klient kohustub teavitama Elisat kõikidest muudatustest, mis võivad mõjutada varundusteenuse toimimist. Klient on teadlik, et Elisal ei ole võimalik tagada andmete terviklikust, kui andmed on kahjustatud enne Elisa varunduslahendusse jõudmist. Andmete taastamine varukoopiatelt, kui andmete riknemise või kadumise põhjustas Kliendi poolne tegevus või tegevusetus, toimub vastavalt hinnakirjale. Kui andmete kao põhjustas Elisa poolne tegevus, on andmete taastamine Kliendile tasuta.
Rikete kõrvaldamise ja teenuse muudatuste täitmise tähtajad Asjaoludel, mil pole võimalik ajalistest kohustustest kinni pidada kooskõlastavad Pooled kontaktisikute kaudu edaspidise tegevuse ja aja Toodete rikke kõrvaldamiseks. Rikkeks ei loeta selliseid probleeme või intsidente, mis on tingitud Kliendi tegevusest või tegevusetusest, plaanilistest töödest või force majeureist ning nendel juhtudel reageerimise ja taastamise aegu ei rakendata. Pöördumise tüüp Maksimaalne reageerimisaeg Maksimaalne kordategemisaeg Teenuse rike (mõjuga puudub, madal ja keskmine) Kuni 2 tundi tööajal Kuni 16 tundi tööajal Teenuse rike (mõjuga kõrge) Kuni 2 tundi tööajal ja töövälisel ajal Kuni 4 tundi tööajal ja kuni 16h töövälisel ajal Muudatuse soov Kuni 8 tundi tööajal - Päring väljaspool teenuse piire Kuni 8 tundi tööajal -