Tahvelarvuti töövahendiks!

Töö tegemine läheb palju mõnusama hooga kui käepärast on nutikad tööriistad, mis aitavad tegemistel järge pidada ja aega produktiivsemalt kasutada. Täpselt selline abimees on tahvelarvuti oma mitmekesiste võimaluste ja rakendustega.

Tahvelarvuti – meelelahutajast nutikaks töövahendiks

Autor: Airi Unga, seadmete tootejuht

Kergema käsipagasi eesmärgil soetasin eelmisel aastal, veidi enne sügisreisi, endale tahvelarvuti, et lennul olles mõnusalt e-raamatut lugeda, paari head filmi nautida ja hiljem hotellis oluliste e-kirjadega kursis olla. Täna leian tahvelarvuti oma kapi nurgalt, kui tekib isu lugeda mõnda uut raamatut, sirvida päevakajalisi uudiseid või leida kiire vastus mõnele pähe tulnud küsimusele. Mis seal salata, aja jooksul on sinna lisandunud ka loetud hulgal meelelahutuslike rakendusi ning veidi muusikat, mida on aeg-ajalt hea juhtmevabadesse kõlaritesse või pikema autoreisi puhul helisüsteemi mängima suunata. Kuid, kui palju võimalusi ja mugavaid lahendusi jätame oma tahvelarvuti puhul kasutamata ja kas suudabki puutetundlik ekraan ettevõtte igapäevaste tööülesannete täitmist efektiivsemaks, produktiivsemaks ning paindlikumaks muuta?

Käepärast mugavust loovad lisatarvikud

Esimene oluline samm oli minu jaoks aru saada, kuidas tahvelarvuti füüsiliselt oma töökeskkonda sobitada. Minu põhiline töökeskkond on kontor, kuid toimetan sageli nii enda, kolleegi ja ka puhkenuga laua juures, arutledes erinevate osapooltega mõne tabeli või projekti üle. Tahvelarvuti oluliseks väärtuseks on mobiilsus nii nagu nutitelefonidelgi – see on seade, mida saab mugavalt igale poole kaasa võtta ning mille kasutusvaldkond on äärmiselt lai. Parima kasutusmugavuse saavutamiseks vajan klaviatuuri, hiirt ja tugialust ekraani püstisesse asendisse fikseerimiseks. Lisaks hõivavad osa minu päevast ka koosolekud, kus teen sageli märkmeid ning presenteerin esitlusi suurelt ekraanilt. Selleks vajan adapterit juhtudeks, kui kuvaekraan ei oma juhtmevaba ühendamise võimekust. Kolmas oluline koht, kus tahvelarvuti igapäevatöösse kaasata, on kohtumised kontorist väljaspool. Tänu mobiilsele internetile saab tahvelarvutit rakendada tööülesannete täitmisel asukohast sõltumata, seega võiks autosalongis olla hoidik, mis fikseerib tahvelarvuti ökonoomse sõiduteekonna navigeerimiseks või oluliste teadete nägemiseks kindlalt ja pilgule mugavalt leitavasse asendisse.

Rakendused, mis säästavad aega, tõstavad efektiivsust ning suurendavad koostööd

Järgmine oluline samm oli leida rakendused, mis on kasulikud just minu töö ja ettevõtte tegevusiseloomu arvestades. Näiteks on müügimeeskonna töö ja tellimuste protsessi kiirendamiseks loodud produktiivne rakendus nimega Onsight või ühisprojektide protsesside jälgimiseks Basecamp. Igapäevase kontoritöö elementaarsed programmid nagu Microsoft Word, Excel, Adobe ja Power Point on tahvelarvuti rakenduste poes täiesti tasuta alla laaditavad..

,,Minu dokumendihaldus on alati minuga’’

Selleks aga, et kõikides nimetatud programmides tehtavad toimetused oleksid turvaliselt talletatud ja hiljem ka kõikides teistes minu seadmes edasi töödeldavad, on mul vaja oma pilveserverit, milleks sobib ideaalselt hästi Microsofti rakendus nimega OneDrive.

,,Minu mõtted ja märkmed ei ole kaduvad’’

Lisaks dokumendihaldusele tekib päeva jooksul mitmeid ideid, tähelepanekuid, mõtteid ja nüansse, mis ei tohiks Post-it’ide ja märkmepaberitena kuhjuda mõne mapi või kaustiku vahele. Rakendus Notes on saadaval nii nutitelefoni, arvuti, kui ka tahvelarvutile ning pakub mulle võimalust teha kõigis neis märkmeid ning hiljem neid hallata kasvõi kõigis kolmes seadmes korraga.

,,Minu käes on aken oma sülearvutisse’’

On ka hetki, mil istun oma tahvelarvutiga koosolekul või kliendikohtumisel ning tekib vajadus ligi pääseda mõnele oma sülearvutis olevale failile või programmile. Siin tuleb appi rakendus nimega Remote Desktop, mis loob turvalise ühenduse ning lubab mul tahvelarvuti ekraanilt siseneda oma sülearvutisse. Ma ei pea seega rasket arvutit endaga kaasas kandma, ent saan olla kindel, et midagi olulist ei jää tegemata vahendite puudumise tõttu.

,,Mina ja kolleegid oleme üks tiim’’

Minu jaoks on tohutult oluline teada ja tunda, et igapäevatöös saan arutleda, toetuda, jagada ning luua tulemit koostöös oma töökaaslastega. Juhus, et meie tegevuste ajakavad ja viibimise asukohad kattuvad, on harv. Seega aitab operatiivset ja vahetut sidet meil väga olulisel määral hoida Skype for Business, kus lisaks omavahelisele suhtlusele saame ilma ettevõtte ruumiressurssi kulutamata, luua koosoleku nii kolleegide kui ka välispartneritega. Skype for Business lubab mul lisaks tavapärasele videokoosolekule esitleda presentatsioone, luua otse-hääletusi, kasutada joonistustahvlit skeemide tegemiseks ning palju muud, mida tavapäraste koosolekute raames on harjutud tegema. Ja mitte keegi meist ei pea selleks tulema kontorisse, lahkuma oma laua tagant või sõitma selletõttu maha sadu kilomeetreid.

,,Laud puhtaks ja tarvikud ekraani alla’’

Viisin tagasi haldusosakonda oma kalkulaatori, mida on tahvli ekraanilt oluliselt mugavam kasutada ja raadio, mille heli kahvatus olemasolevate võimaluste kõrval. Skänneri asendasin rakendusega PDF Scanner, mis pildistab laual oleva dokumendi ning moodustab sellest tahvelarvutisse korraliku faili dokumenteerimiseks. Kasutuks muutusid pliiatsid ja märkmepaberid. Ajalehed näisid värskemad arvutis ning lauakalender kuvas ennastunustavalt möödunud kuud.

Oluline turvaliselt kaitstuks ja kättesaadavaks kõikidele oma seadmetele

Viimane oluline samm on luua oma telefoni, tahvli ja arvuti vahel koostöö ning kindlustada olulise info säilimine ka siis, kui mõni mobiilsetest töövahenditest peaks õnnetult hävima. Selleks lihtsaks sammuks valin Office365 litsentsi, mis annab mulle võimaluse viies erinevas seadmes toimetada ühte ja sama asja. See võimaldab mul alustada projekte ning dokumentidega toimetamist näiteks kontori lauaarvutis, jätkata seda hiljem liikvel olles tahvelarvutis, teha lisaparandusi nutitelefonist ning lõpetada töö oma isiklikus koduarvutis. Sellise seadmete koostöö loob Office365 üle virtuaalse pilvekeskkonna, hoides turvaliselt kaitstuna kõik need muudatused ja toimingud, mida oma failide ja dokumentidega teen.

Usun, et leidsin efektiivse abivahendi, mis lihtsustab ning kiirendab minu tegevusi tööl ja ka lähetusel. Sülearvuti on minu tööde ja tegemiste keskus, mida tahvelarvuti täna veel ei asenda, kuid see lihtsustab, abistab ning kiirendab oluliselt minu tööülesannete täitmist ning annab võimaluse tuua juurde produktiivseid lahedusi ning nutikaid tööriistu.

Uus tahvel, mobiilne internet ja Office 365 lisateenus sulle soodsalt

Lenovo IdeaTab MIIX 310-10ICR on kompaktne ja ettevõtte igapäevatöösse sobiv tahvelarvuti, mis on varustatud Windows 10 tarkvaraga ning tänu oma funktsionaalsusele võimaldab kasutada kõiki tavapäraseid tööks vajalike arvutiprogramme. Füüsiline klaviatuur pakub mugavust e-kirjade ja dokumentide koostamisel ning sellel asetsevad kaks USB porti võimaldavad lisada töövahendi efektiivsemaks ja mugavamaks käsitlemiseks hiire, mälupulga, printeri või mõne muu olulise lisatarviku. Hõlpsaks ekraani pildi suunamiseks projektorisse või televiisorisse, on tahvelarvuti varustatud micro HDMI pesaga. Kerge liigutusega eemaldad ekraani klaviatuurist, et liikvel olles kaasata kaalult kerge ent sisult kogu olulist infot ja vahendeid hõlmav töövahend, mis tänu sim-kaardi toele on alati varustatud Elisa mobiilse internetiga.

Loe tahvlist lähemalt siit.

Komplekt sisaldab

Tahvelarvutit:
Lenovo IdeaTab MIIX 310-10ICR
 
Mobiilse Interneti paketti:
Alla- ja üleslaadimiskiirus Maksimaalne
Andmesidemaht 15 GB
Office 365 Business Essential paketti:    
Äriklassi meiliteenus, kalender ja kontaktid 50 GB e-postkasti
Office’i veebipõhine tark¬vara: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Publisher, Outlook *
1 TB OneDrive’i pilvesalvestusruumi *
Skype for Business *

Tahvelarvuti osamakse (36 kuud) 9.50 €
Teenuse kuutasu 18.24 €
Kuutasu kokku 27.74 €

Küsi pakkumist

Kampaania tingimused

Microsoft Office 365 teenuste tingimused

Kindlusta oma seade! Selle tahvli kindlustusmakse vaid 4,50 € kuus.

Veebipõhine Office 365 tarkvara lubab sul tuttavaid Office’i tööriistu kasutada just seal ja siis, kui neid vajad. Lisaks saad dokumente kolleegidega reaalajas jagada või ühiselt kasutada ja sünkroniseerida kõik oma tegevused kuni viies nutiseadmes. Office 365 teenusepaketi kasutajaid ja rakendusi saad ise hõlpsasti hallata haldus¬keskusest.

Kui võtad Office 365 teenuse kasutusele esimest korda, võid soovi korral tellida juurde seadistusteenuse, et üleminek uuele süsteemile kulgeks eriti mugavalt.

Seadistusteenus Sisaldab Hind
Kasutajapõhine teenus Ettevõtte andmete seadistamine Office 365 keskkonnas TASUTA! (tavahind 19 €)
Olemasoleva meilipostkasti sisu ülekandmine uude postkasti
Uue meiliaadressi sidumine Teie ettevõtte nimele registreeritud domeeniga
MS Office’i tarkvara installeerimine
Andmete pideva sünkroniseerimise tagamine tuleviku tarbeks
Ettevõttepõhine teenus Kõik kasutajapõhise teenuse toimingud Kokkuleppel
Lisaks Teie ettevõtte vajadustest tulenevad toimingud

Kampaania tingimused

Microsoft Office 365 teenuste tingimused

Täpsem info seadistamise kohta

Broneeri kohtumine tehnikakonsultandiga:

Tehnikakonsultant võtab kliente vastu ärikliendiesinduses Sõpruse pst 145, Tallinn.

Broneeri kohtumise aeg telefonil 6 600 620, meie esindustes või kliendihalduri kaudu.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.