Põhisisu algus
Mobiilisuhtlus ei seisne enam ainult kõnedes ja sõnumites: nutitelefon toimib täna nii ID-kaardi kui maksevahendina. Uuri lähemalt, milliseid mobiilseid mugavusteenuseid Elisa kliendina nautida saad, ja kuidas kulud kontrolli all hoida.
Mobiilsed mugavusteenused
Mobiil-ID Välismaalased kadestavad, sest nii mugavat digiallkirjastamist, pangaülekandeid ja e-keskkondadesse logimist pole kuskil mujal. Kasuta võimalust!
Vaata lähemalt
ID-pilet Jõudsid napilt bussile, aga ühiskaardil pole raha või see ununes maha? Saad ühistranspordi pileti osta ka mobiiliga, piletina toimib ühis- või ID-kaart.
Vaata lähemalt
M-loto Kui lotopileti ostmine meenub viimasel hetkel ja poodi või arvutisse enam ei jõua, saad ostu kiirelt ja mugavalt ära teha telefoni abil..
Vaata lähemalt
Positsioneerimine Appi, oled telefoni kuhugi unustanud, aga ei mäleta, kas kontorisse, poodi või restorani? Aitame telefoni asukoha kiirelt kindlaks teha.
Vaata lähemalt
M-parkimine Ei mingit piletite ja müntidega jändamist. Mobiiliga parkides pole vaja ette teada, millal täpselt auto juurde tagasi jõuad. Vaata jooksvalt.
Vaata lähemalt
E-kiri SMSina Light & Premium Kõigil pole nutitelefoni ja ei peagi olema. Ka nuputelefoniga on võimalik e-kirju lugeda. Saadame need sulle SMSiga otse telefoni.
Vaata lähemalt
Saldoinfo Kui oled sel kuul telefoniga nii mõnegi makse teinud ja nüüd ei tea, mis seis on, aitame müsteeriumi lahendada. Tee üks kõne või saada SMS.
Vaata lähemalt
Saldoväljavõte Oma telefoniarvete põhjalikuks analüüsiks vajad häid algandmeid. Anna märku, mis periood sind huvitab ja saad kogu ülevaate.
Vaata lähemalt
Saldoteavitus On ju hea, kui keegi annab arve suureks minemisest teada. Väga mugav, kui terve pere või kollektiivi telefoninumbrid on sinu nimel.
Vaata lähemalt
Soodusriik Vali ise oma ettevõttele vajalikud välisriigid, kuhu helistada soodsalt! Kõned soodusriikidesse on tavahinnast kuni 30% odavamad.
Vaata lähemalt
Eraarve ärikliendile Lisateenus Eraarve ärikliendile võimaldab suunata ärikliendi mobiiltelefonilt kasutatavate m-kommertsteenuste ja eritariifsete kõnede tasud erakliendi arvele.
Vaata lähemalt
Elisa Vagabond Reisid sageli välisriikides ja soovid soodsamat hinda. Elisa Vagabondi lisateenusega helistad ja saadad sõnumeid tavalistest rändlushindadest soodsamalt.
Vaata lähemalt
Lühivalik mobiilile Lühivalik mobiilile on kasulik lahendus ettevõtetele, mille puhul suure osa telefonikõnedest moodustavad firmasisesed kõned mobiiltelefonilt mobiiltelefonile. Lühivalikuteenusega kehtib firmasisestele kõnedele ja virtuaalliikmetega peetavatele kõnedele soodushind.
Vaata lähemalt
Topeltnumber Topeltnumber on lisateenus, mis võimaldab kasutada ühe SIM-kaardiga kaht Elisa lepingulist mobiilinumbrit. Näiteks saad ühe SIM-kaardiga siduda tööandja antud mobiilinumbri ja oma isikliku eranumbri. Millist numbrit helistamiseks kasutad, saad iga hetk ise vabalt määrata.
Vaata lähemalt
Kõnepost Kõnepost on sinu mobiilne automaatvastaja, mis on valves ööpäev läbi. Juhul, kui sa ei saa kõnele vastata, sinu telefon on väljalülitatud või väljaspool Elisa teeninduspiirkonda, vastab kõnele kõnepost ja helistaja saab sulle teate jätta.
Vaata lähemalt
Kõne haldamine
VoLTE VoLTE (Voice over LTE) ehk LTE (4G) kõne on tehnoloogia, mis võimaldab teha häälkõnesid üle andmesideks mõeldud LTE võrgu.
Vaata lähemalt
VoWifi VoWifi (Voice over Wifi) ehk Wifi kõne on tehnoloogia, mis võimaldab teha häälkõnesid üle interneti juurdepääsuga Wifi võrgu.
Vaata lähemalt
Kõne hoidmine ja vahekõne (tasuta) Kõne hoidmise ja vahekõne teenus võimaldab sul vastata pooleli olevaoleva telefonivestluse ajal kõnele nii, et eelmine kõne jäetakse ootele.
Vaata lähemalt
Kõne edasi ühendamine (tasuta) Kõne edasiühendusteenus võimaldab sul saabunud kõne teisele telefoninumbrile edasi ühendada.
Vaata lähemalt
Juhitav numbrinäit (tasuta) Juhitava numbrinäidu teenus võimaldab sul keelata oma telefoninumbri näitamist vastuvõtja telefoni ekraanil.
Vaata lähemalt
Koputus (tasuta) Koputus on teenus, mis võimaldab sul käimasoleva kõne ajal kuulda signaali, mis annab märku teise kõne sissetulekust. Soovi korral saad uuele kõnele vastata ehk teha vahekõne ja panna eelmine kõnepartner selleks ajaks ootele.
Vaata lähemalt
Üritatud kõne teavitus (tasuta) Selle teenuse abil saad teada kõnedest, mis pole su telefoni jõudnud.
Vaata lähemalt
Konverentskõne Konverentskõne võimaldab kuni kuuel inimesel omavahel üheaegselt kõnelda. Konverentsi nn korraldaja võib konverentskõnesse liita peale iseenda veel viis kasutajat.
Vaata lähemalt
M-Loto on Elisa ja Eesti Loto ühisteenus, mis võimaldab sul mobiilitelefoni abil lotot mängida. Lotopileteid saavad osta nii Elisa lepingulised kui ka kõnekaardi kliendid tingimusel, et klient on vanem kui 16 eluaastat. Selleks et mobiiltelefoniga lotopiletit osta, peab sul olema loodud mängukonto Eesti Loto kodulehel. Lotopileti ostmine maksab alates 0,83 eurot + teenustasu 0,16 eurot. Hinnale lisandub käibemaks Keno Loto mängimiseks helista numbril 17788*1 ja sulle registreeritakse Keno Loto pliks-plaks-pilet. Vikinglotto mängimiseks helista numbril 17788*2 ja sulle registreeritakse Vikinglotto pliks-plaks-pilet. Bingo Loto mängimiseks helista numbril 17788*3 ja sulle registreeritakse Bingo Loto pliks-plaks-pilet. Eurojackpoti mängimiseks helista numbril 17788*4 ja sulle registreeritakse Eurojackpoti pliks-plaks-pilet. Täpse mängujuhendi leiad Eesti Loto kodulehelt. Loe detailseid tingimusi Mobiil-ID kasutamine on lihtne: e-teenustesse saab siseneda igast võrguühendusega arvutist. Eraldi kasutajakontosid pole enam tarvis, sest kõikjal käib autentimine mobiiltelefoni abil. Mugav ja käepärane: Mobiil-ID suurim eelis seisneb selles, et eraldi ID-kaardilugejat pole enam vaja. Mobiil-ID võimaldab pangakeskkondadesse siseneda ka otse telefonis. Kiire ja turvaline: Mobiil-ID-ga toimingute tegemine on sama kiire või isegi kiirem kui PIN-kalkulaatori või paroolikaardi kasutamine. See on ka sama turvaline kui ID-kaardi kasutamine: isik tuvastatakse tänu rakendatavale tehnoloogiale ja PIN-koodidele. Mobiil-ID-d ei saa kopeerida ja sellega antud digiallkiri on ID-kaardiga antud digiallkirjaga samaväärne. Mobiil-ID kuutasu on 0,83 eurot. Hinnale lisandub käibemaks Mobiil-ID kasutamise lepingu saad sõlmida kehtiva ID-kaart, elamisloa või digi-ID alusel Elisa iseteeninduses. Loe detailseid tingimusi (kuni 30.06.2022) Loe detailseid tingimusi (alates 02.07.2022) ID-pilet on Elisa ja Ridango AS-i ühisteenus, millega saad otse mobiiltelefonist osta peamiselt ühissõidukites kasutatavaid elektroonilisi pileteid. ID-pileti teenust ei ole vaja eraldi aktiveerida. Elektroonilise pileti kandja on ID-kaart või ühiskaart ning seda saab kasutada Tartu ja Tallinna ühissõidukites, Tallinna botaanikaaias, Tallinna linnamuuseumis, Tallinna loomaaias ja paljudes muudes kohtades. Ühiskaarti saab kasutada ka Harjumaa ühissõiduki pileti ja Elroni rongipileti ostmiseks. Teenusepakkuja kehtestatud pileti hind + teenustasu 0,32 eurot. Hinnale lisandub käibemaks Pileti ostmiseks sisesta mobiiltelefonis kood kujul 1322*pileti tüüp*isikukood ja vajuta „Helista”. Piletite nimekirja leiad aadressilt www.pilet.ee. Loe detailseid tingimusi E-kiri SMSina võimaldab sul suunata postkasti saabuvad e-kirjad SMSi kujul otse seadmesse. Tekstsõnumis kuvatakse iga kirja esimesed 305 tähemärki. Light-paketiga on SMSide arv kuus kuni 3000 ja Premium-paketiga kuni 9000. E-kiri SMSina Light-paketi kuutasu on 1,25 ja Premium-paketi kuutasu 2,08 eurot. Hinnale lisandub käibemaks Teenuse tellimiseks külasta Elisa iseteenindust või helista meie klienditeeninduse infotelefonil 6 600 620. Loe detailseid tingimusi Kui oled oma seadme kaotanud või kuhugi unustanud, on sul võimalik selle asukoht kindlaks teha. Teenus on kättesaadav kõigile, kellel on lubatud kasutada Elisa iseteenindusbürood. Seadme asukoht on leitav, kui seade on sisse lülitatud ja asub Elisa mobiilivõrgu levipiirkonnas Eestis. Positsioneerimispäring maksab 0,16 eurot. Hinnale lisandub käibemaks Positsioneerimisteenust on võimalik kasutada Elisa iseteeninduses. Loe detailseid tingimusi M-parkimise teenusega saad tasuda parkimistasu mobiiltelefoniga – mugavalt, kiirelt ja käepäraselt. M-parkimisega ei ole vaja otsida piletiautomaate, piisab mobiiltelefoni olemasolust. M-parkimise teenustasu on 0,27 eurot tehingu kohta, lisandub kindla tsooni ja teenusepakkuja parkimistasu. Hinnale lisandub käibemaks Parkimiseks tuleb sul saata tekstsõnum auto numbri ja parkimistsooni nimega lühinumbrile 1902 ning parkimise lõpetamiseks helistada lühinumbrile 1903. Loe detailseid tingimusi Saldoinfo teenuse abil saad kontrollida, kui suure summa ulatuses oled poolelioleva kuu jooksul Elisa teenuseid kasutanud. Saldoinfo kuulamine ja sõnumiga tellimine maksavad 0,15 eurot/tk (KM-iga). Hinnale lisandub käibemaks Saldoinfo kuulamiseks helista teenusnumbril 1595 või saada lühisõnum sisuga „SALDO“. Loe detailseid tingimusi Saldoväljavõte annab ülevaate Elisa poolt sulle esitatud arvetest ja summadest, mida oled Elisale tasunud. Saad valida sobiva perioodi, mille kohta ülevaadet soovid. Saldoväljavõtte tellimine maksab 2,92 eurot. Hinnale lisandub käibemaks Saldoväljavõtte tellimiseks helista meie klienditeeninduse infotelefonil 6 600 620. Loe detailseid tingimusi Lepingu omanikuna saad saldoteavituse teenusega tellida automaatse teavituse juhuks, kui sinu määratud piirsumma on ületatud. Teavitust on võimalik tellida kõigile sinu nimel olevatele telefoninumbritele. Saldoteavitus on informeeriv teenus ega takista teenuste edasist kasutamist. Saldoteavituse tellimine maksab 2,92 eurot, kuutasu puudub. Hinnale lisandub käibemaks Saldo väljavõtte tellimiseks külasta Elisa iseteenindust või helista meie klienditeeninduse infotelefonil 6 600 620. Loe detailseid tingimusi Soodusriik on kliendinumbripõhine lisateenus, millega saad aktiveerida kuni viis riiki, kuhu kogu ettevõtte mobiilinumbritelt saab helistada soodsamalt. Teenuse aktiveerimine ja muutmine on tasuta. Soodusriigi soodushind kehtib rahvusvahelisele kõnele, s.t. Eestist välisoperaatori numbrile helistades. 1 € kuus/soodusriik. Hinnale lisandub käibemaks Teenuse aktiveerimine ja muutmine – tasuta. Soodusriigi lisateenuse saad mugavalt tellida Elisa iseteeninduses või helistada klienditeeninduse telefonile 6 600 620. Loe detailseid tingimusi Eraarve ärikliendile teenusega saad oma eranumbri arvega tasuda erinevate m-kommertsteenuste ja eritariifsete kõnede eest nii, et need ettevõttega seotud arvel ei kajastu. Näiteks: m-makse, m-loto, m-loto, m-parkimine, eritariifsed kõned ja eritariifsed SMSid. Teenusega ei saa suunata eraarvele, kõnekaardi laadimise ja positsioneerimisega seotud tasusid. Arveldamiseks peab ärikliendinumbri kasutajal olema Elisas erakliendi mobiilinumbri leping. Kui sul ei ole erakliendi mobiilinumbrit või see asub teise operaatori võrgus, liitu Elisas erakliendinumbriga või too oma eranumber Elisasse üle. Tasuta Teenust saab tellida helistades klienditeeninduse telefonile 6 600 620. Euroopa Liidu (EL) riikides (lisaks Lichtensteinis, Norras ja Islandil) on väljahelistatud ja vastuvõetava kõneminuti ning saadetud SMS-i tavahind 40% soodsam. Kõnede soodushind hakkavad kehtima peale seda, kui Su kõnepaketis olevad tasuta rändluskõnede minutid on ära kasutatud. Teiste Vagabondi riikide (Ameerika Ühendriigid (operaatorite AT&T ja T-Mobile võrgus), Šveits (Swisscomi võrgus), Venemaa, Ukraina (Kyivtari ja Lifecell võrgus) ning Valgevene (Life’i võrgus) hinnasoodustus on tavahindadest 40–80%. 5€ kuus. Hinnale lisandub käibemaks Elisa Vagabondi lisateenuse saad mugavalt tellida Elisa iseteeninduses või helistada klienditeeninduse telefonile 6 600 620. Loe detailseid tingimusi Lühivalikuteenusega toimub helistamine kergesti meeldejäävate lühinumbritega, mis enamasti on firma töötaja tavalise mobiilinumbri 3–4 viimast numbrit. Virtuaalliikmeteks saab määrata ka seotud ettevõtte mobiilinumbreid kui ka lauanumbreid, millele lühinumbriga helistamine on samuti soodushinnaga. Näide:kui firmas on kasutusel lühivalikuteenus mobiilile, siis toimub firmasisene kõne mobiililt mobiilile 3–4-kohalise lühinumbriga. Numbrile 56 222 222 helistamiseks tuleb seega valida number 222. Tähtis teada! Firmasisestel kõnedel kehtib soodustariif nii lühi- kui ka tavanumbritele. Lühinumbriga helistades näeb kõne vastuvõtja helistaja tavalist pikka mobiilinumbrit. Ettevõttesiseselt helistades saab näidata ka lühinumbrit. Lühinumbriteenus mobiilile töötab ainult Eesti piires. Lühinumbriteenust mobiilile pakume äriklientidele, kellel on vähemalt viis Elisa mobiilinumbrit. Lühinumber mobiilile ei tohi alata 0 ega 1-ga, lisaks ei saa lühinumber olla kujul 372 või 800. Firmasisestele lühinumbritele saab edastada ka tekstisõnumeid (SMSi hinnastatakse tavapäraselt) Tasuta Tellimiseks võid helistada klienditeeninduse telefonile 6 600 620. Pole tähtis, kumb number sul parajasti aktiivne on, kohale jõuavad kõik kõned olenemata sellest, kummale numbrile helistati. Kui sa helistad ise või saadad SMSi, näeb vastuvõtja seda telefoninumbrit, mis oli sul toimingu tegemise ajal aktiivseks määratud. Mõlema mobiilinumbri kõned maksustatakse eraldi vastavalt sellele, millist paketti kasutab kõne tegemise ajal aktiivne olnud number. Arved kahe numbri eest saabuvad sulle eraldi: näiteks saadetakse töönumbriga seotud telefoniarve tööandjale, eranumbriga seotud teenuste arve aga sinu isiklikule aadressile. Millal sa topeltnumbri teenust vajad? Kui tööandja soovib tasuda vaid töötaja töökõnede eest, siis on topeltnumbriteenusega võimalik eristada töö- ja erakõnesid ning arveldada nende eest eraldi. Eraklient saab paralleelselt töönumbri kasutusele võtmisega jätkata oma isikliku mobiilinumbri kasutamist ja tööandja vahetamisel ei ole tal vaja oma eratelefoninumbrist loobuda. Töötaja ei pea muretsema, et tema isiklikud kõned on tööandjale saadetud kõnede eristusel nähtavad. Kui kasutada kaht mobiilinumbrit, ei pea topeltnumbriteenusega enam kaht telefoni kasutama, vaid mõlemad numbrid toimivad ühe SIM-kaardiga samas telefonis. Tasuta Topeltnumbriteenuse saad aktiveerida Elisa esindustes. Enne aktiveerimist peab lisanumbri SIM-kaardi telefonist välja võtma. Loe detailseid tingimusi Juhul, kui keegi helistab sinu mobiilinumbril ja sa ei saa kõnele ei vasta, siis saab kõnepost seda sinu eest teha. Helistaja kuuleb automaatvastaja teavitust ja saab pärast helisignaali sulle teate jätta. Erinevad suunamise võimalused on: suunata kõik kõned; suunata, kui number on kinni; suunata, kui ei vasta kõnele; suunata, kui mobiil on väljalülitatud; suunata, kui oled väljaspool leviulatust. NB! Kõned tuleb suunata Elisa kõneposti numbrile +372 56 109 109. NB! Kuidas teenus töötab? +372 56 109 109. Juhul, kui keegi helistab sinu mobiilinumbril ja sa teatud aja jooksul kõnele ei vasta, suunatakse helistaja automaatselt kõneposti. Helistaja kuuleb automaatvastaja teavitust ja saab pärast helisignaali sulle teate jätta. Sinu mobiilinumbrile saadetakse iga kõneposti jäetud teate kohta SMS-teavitus, kus on kirjas helistaja number ning kõne aeg. Teavitustega SMSe alles hoidma ei pea, nende kustutamine ei mõjuta kõneposti teadete säilitamist. Kõneposti mahub kuni 16 teadet – selleks, et saaksid kindel olla, et kõik uued teated ikka ära mahuks, tasub vanu teateid jooksvalt kustutada. Kõiki kõneposti teateid hoiame sinu jaoks alles kuni 10 päeva. Sulle jäetud teadete kuulamiseks helista oma mobiililt kõneposti numbrile +372 56 109 109 ja järgi juhiseid. Kuumakse: 1,625 €. Hinnale lisandub käibemaks Kõneposti saad aktiveerida Elisa iseteeninduses või helistades klienditeeninduse telefonile 6 600 620 Loe detailseid tingimusi VoLTE (Voice over LTE) ehk LTE (4G) kõne on tehnoloogia, mis võimaldab teha häälkõnesid üle andmesideks mõeldud LTE võrgu. Ehkki 4G võrku kasutad juba ammu, oled ehk märganud, et häälkõne tegemise hetkeks liigub telefon 2G või 3G võrku? Seda seetõttu, et 4G võrgus helistamiseks on tarvis vastava toega telefoni ja paketti, mis seda võimaldab. Nüüd saad teha VoLTE kõnesid kõikides Elisa kõne-ja nutipakettides. Miks VoLTE kõned paremad on? VoLTE-l on vana tehnoloogia ees mitmeid eeliseid: säästab aega ja akut, sest kõned ühenduvad tunduvalt kiiremini; kvaliteetsemad kõned, sest LTE võrgul on parem leviala; lisatasusid ei kaasne-tasuarvestus on sama, mis tavakõnede puhul. Kuidas sina VoLTE kõnedest osa saad? VoLTE kõnede tegemiseks peavad täidetud olema mõned eeldused: VoLTE toega telefon (vaata mudeleid); telefoni seadetes VoLTE/LTE/4G kõned lubatud. Tasuta VoLTE teenus on tasuta ning sisaldub kõigis kõne-ja nutipakettides. Loe detailseid tingimusi VoWifi (Voice over Wifi) ehk Wifi kõne on tehnoloogia, mis võimaldab teha häälkõnesid üle interneti juurdepääsuga Wifi võrgu. Tavapäraselt kasutab sinu telefon häälkõnede tegemiseks 2G, 3G või 4G võrku. Ehk oled mõnikord kogenud, et kõne hakib ja levi on kehv? Seda tuleb ette siseruumides, mille paksud seinad signaali nõrgestavad. Kui ruumis on olemas Wifi-võrk, saaksid kvaliteetseid kõnesid teha ka üle selle. Miks VoWifi kõned paremad on? VoWifil on tavalise kõnetehnoloogia ees mitmeid eeliseid: säästab aega ja akut, sest kõned ühenduvad tunduvalt kiiremini; kvaliteetsemad kõned, ka seal, kus 2G/3G/4G levi on kehv; lisatasusid ei kaasne-tasuarvestus on sama, mis tavakõnede puhul. Kuidas sina VoWifi kõnedest osa saad? VoWifi kõnede tegemiseks peavad täidetud olema mõned eeldused: VoWifi toega telefon (vaata mudeleid); telefoni seadetes VoWifi/Wifi/Interneti kõned lubatud. Tasuta VoWifi teenus on tasuta ning sisaldub kõigis kõne-ja nutipakettides. Loe detailseid tingimusi Kõne hoidmise ja vahetamise teenus võimaldab jätta koputussignaali kuuldes pooleliolev kõne ootele ja vastata uuele sissetulevale kõnele. Samuti saad jätta ühe kõne ootele selleks, et alustada ise uut telefonikõnet. Kõne hoidmise ja vahekõne teenuse kasutamiseks peab sinu mobiiltelefon neid teenuseid toetama. Vajaliku info teenuse kasutamiseks leiad telefoni kasutusjuhendist. Tasuta Teenust ei ole vaja eraldi aktiveerida: kõne ootele jätmise ja vahekõne võimalus on kaasas iga Elisa paketiga ja kõigile klientidele juba automaatselt avatud. Edasiühendusteenus on kasulik näiteks siis, kui sulle helistav tuttav soovib saada sinu käest sõbra või kolleegi telefoninumbrit. Selle asemel et hakata telefonimälust vajalikku infot otsima, saad kõne kohe küsitud numbrile edasi ühendada. Edasiühendusteenus eeldab, et sinu telefon toetab seda funktsiooni. Vajaliku info leiad telefoni kasutusjuhendist. Kõne edasi ühendamisel kehtib kõne suunamise tariif. Elisa lepingulistele mobiiliklientidele on suunamine Elisa lepinguliste mobiiliklientide numbritele tasuta. Helistaja, kelle kõne suunatakse edasi, maksab enda alustatud kõne eest selle lõppemiseni. Kui edasiühendatud kõne vastuvõtja telefonile ei vasta, tuleb kõne edasiühendajale tagasi. Tasuta Kõne edasiühendusteenust ei ole vaja tellida, see on automaatselt avatud iga Elisa kõnepaketiga. Vajalik on vaid, et sinu mobiiltelefon toetaks kõne suunamise funktsiooni. Loe detailseid tingimusi Numbrinäidu näitamist või mittenäitamist saad püsivalt määrata telefoni menüüs. Ühekordselt saad numbri peitmise aktiveerida ka teenuskoodiga iga konkreetse kõne puhul eraldi, kui valid helistades telefoninumbri ette kombinatsiooni #31#. Näide: kui soovid telefoninumbrile 56 123 123 helistada nii, et sinu number ei oleks kõne vastuvõtjale nähtav, vali number kujul #31#56123123. Tasub teada! Numbrinäitu saab piirata ainult kõnede puhul. Tekstsõnumeid saates on sinu number sõnumisaajale nähtav ka siis, kui oled telefoni menüüs seadistanud oma numbri mittenäitamise. Välismaal helistades toimib numbrinäit juhul, kui seda teenust toetab kohalik mobiilsideoperaator. Juhitava numbrinäidu teenuse kasutamise juhised leiad telefoni kasutusjuhendist. Tasuta Juhitava numbrinäidu teenust ei ole vaja tellida: see on automaatselt avatud kõigile Elisa klientidele. Oled aktiveerinud koputuse ja sulle helistatakse siis, kui oled hõivatud teise telefonivestlusega, kostub sinu telefonis koputussignaal. Saad otsustada, kas paned käimasoleva kõne ootele ja vastad uuele kõnele või jätkad käimasolevat vestlust uut kõnet alustamata. Koputussignaal on kosta ainult sulle, mitte sinu vestluspartnerile. Kuni selleni, kui otsustad, kas kõnele vastata või sellest loobuda, kuuleb uus helistaja telefonis kutsuvat tooni. Uuele kõnele vastamisest keeldudes katkeb kutsuv toon ja helistaja kuuleb teadet: „Mobiiltelefon, millele te helistate, on hetkel hõivatud. Palun oodake või helistage uuesti mõne hetke pärast.” (Tavaolukorras kuuleks helistaja sellisel juhul kinnist tooni.) Tasub teada! Koputus jõustub pärast aktiveerimist ja kehtib kuni selle tühistamiseni.Koputussignaali kuuleb käimasoleva kõne ajal ainult see, kellele uus kõne saabub. Kuni koputusteenust pole aktiveeritud, kuuleb uus helistaja kinnist tooni. Samal ajal kui vastuvõtja kuuleb koputust, kuuleb sissehelistaja kutsetooni (mitte kinnist tooni). Koputus ei toimi, kui kasutatakse suunamist „kõne suunamine, kui telefon on kinni”. Tasuta Teenus on automaatselt avatud kõigile Elisa kõnepakettide kasutajatele ega vaja eraldi tellimist. Koputusteenust saad aktiveerida: telefoni menüüs: paljudel telefonidel on menüüs vastav toiming koputusteenuse aktiveerimiseks, täpsem info on telefoni kasutusjuhendis; operaatorkoodiga: vali telefonis kood * 4 3 # (koputuse aktiveerimine) # 4 3 # (koputuse tühistamine). Elisa iseteeninduses – „Teenused ja seadmedˮ -> vali telefoninumber -> vali „Võrguteenused ja suunamisedˮ -> Koputus Saad SMS-iga teate ebaõnnestunud kõnest, juhul kui su telefon: oli levist väljas; oli välja lülitatud; oli kinni, st sul oli parasjagu teine kõne pooleli; asus ülekoormatud levipiirkonnas. Tasuta Üritatud kõne teavituse teenuse saad aktiveerida Elisa iseteeninduses: vali „Teenused ja seadmedˮ -> vali telefoninumber -> vali „Võrguteenused ja suunamisedˮ -> Lülita sisse „Üritatud kõne teavitusˮ. Teenus on väga kasulik juhul, kui soovid telefoni teel koosolekut või nõupidamist korraldada ja tahad, et kõik osalejad saaksid vestluses nii kuulaja kui rääkijana osaleda. Konverentsis osalemiseks on kaks moodust: konverentsi korraldaja saab kõigile konverentsis osalejatele ise helistada; konverentsil osaleda soovija saab kõnekonverentsiga liituda, helistades ise konverentsi korraldajale, kes ta vestlusesse lülitab. Konverentskõnes saab osaleda kõigist telefonioperaatorvõrkudest, sealhulgas välismaistest võrkudest. Tähtis on vaid, et konverentskõne korraldaja ise viibiks kas Eestis või konverentskõne funktsiooni toetava rändluspartneri võrgus. Tasuta + lisandub paketijärgne kõne hind Konverentskõneteenus on vaikimisi kättesaadav kõigis Elisa mobiilsidepakettides. Loe detailseid tingimusi
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama