Lisateenused

Mobiilisuhtlus ei seisne enam ainult kõnedes ja sõnumites: nutitelefon toimib täna nii ID-kaardi kui maksevahendina. Uuri lähemalt, milliseid mobiilseid mugavusteenuseid Elisa kliendina nautida saad, ja kuidas kulud kontrolli all hoida.

Mobiilsed mugavusteenused

Mobiil-ID

1 € kuus

Hind sisaldab käibemaksu

Mobiil-ID

Mobiil-ID on ID-kaardil põhinev lahendus, mis võimaldab juurdepääsu paljudele elektroonilistele e-teenustele. Mobiil-IDga saad teha samu e-toiminguid, mida ID-kaardigagi, näiteks logida sisse internetipankadesse ja digiallkirjastada erinevaid lepinguid.

Teenuse üldinfoPeida

Teenuse tutvustus

Mobiil-ID kasutamine on lihtne

Enam ei vaja sa eraldi kaardilugejat: e-teenustesse saad siseneda igast võrguühendusega arvutist ning pole ka tähtis, millist brauserit ehk veebilehitsejat kasutad. Sinu mobiiltelefon täidab ühel ajal nii ID-kaardi kui ka kaardilugeja funktsiooni!

Mugav ja käepärane

Mobiiltelefon on tavaliselt ikka käepärast ja Mobiil-ID suurim eelis seisnebki selles, et sul ei ole vaja eraldi kaardilugejat. Näiteks veelgi mugavam on erinevate mobiilsete pangakeskkondade külastamine, kuhu saad siseneda otse telefonist, vajamata isegi arvutit!

Kiire ja turvaline

Mobiil-IDga saad toiminguid teha sama kiiresti kui PIN-kalkulaatori või paroolikaardiga. Mobiil-ID kasutamine on sama turvaline, kui ID-kaardi kasutamine: isik tuvastatakse tänu rakendatavale tehnoloogiale ja PIN-koodidele, mobiil-IDd ei saa kopeerida ja sellega antud digiallkiri on täpselt samaväärne ID-kaardiga antud digiallkirjaga.

Kuidas tellida?

  • Mobiil-ID kasutamise lepingu saad sõlmida igas Elisa esinduses – tule ja astu läbi!
  • Mobiil-ID sõlmimiseks on vajalik kehtiv ID kaart, elamisluba või digi-ID.

Lisainfo

Loe detailseid teenuse tingimusi

ID-pilet

Operaatori tasu + teenusepakkuja tasu

ID-pilet

Elektrooniline pilet (ID-pilet)

ID-pilet on Elisa ja Ridango ASi ühisteenus, millega saad otse oma mobiiltelefonist osta peamiselt ühissõidukites kasutatavat elektroonilist piletit. Elektroonilise pileti kandjaks on ID-kaart või ühiskaart ning see on kasutatav Tartu ja Tallinna ühissõidukites, Tallinna botaanikaaias, Tallinna linnamuuseumis, Tallinna loomaaias ja paljudes muudes kohtades.

Teenuse üldinfoPeida

Teenuse tutvustus

Transport Tallinnas ja Harjumaal

Tallinna bussides, trammides ja trollides sõitmiseks saab pileti osta ainult ühiskaardile. Ühiskaarti saab kasutada ka Harjumaa ühissõidukite ja Elektriraudtee rongide piletite ostmiseks. Piletite nimekirja ja lisainfo leiad aadressilt www.pilet.ee

Pileti ostmiseks ühiskaardile vali mobiiltelefonis teenuskood täpselt sellisel kujul: 1322*piletitüüp*ühiskaardi number, seejärel vajuta „Helista”, kuula telefonis antavaid juhiseid ja vajuta ostu kinnitamiseks tärni (*),vastasel juhul piletit ei aktiveerita.

ID-pileti ostmine ID-kaardile

Kõiki ülejäänud pileteid (sh Harjumaa ühissõidukite ja Elektriraudtee rongide omi) saad osta ID-kaardile. Piletite nimekirja leiad aadressilt www.pilet.ee. Peale sõidukipiletite on saadaval näiteks muuseumi-, ujula- ja loomaaiapiletid, kalastuskaart ning palju muid huvitavaid võimalusi.

Pileti ostmiseks telefonikõnega vali mobiiltelefonis teenuskood täpselt sellisel kujul: 1322*piletitüüp*isikukood, seejärel vajuta „Helista”, kuula telefonis antavaid juhiseid ja vajuta piletiostu kinnitamiseks tärni (*),vastasel juhul piletit ei aktiveerita.

Pileti eest tasumine

Kui ostsid mobiiltelefoniga ID-pileti, näed selle hinda oma järgmisel mobiiliarvel. ID-pileteid saad kalendrikuu jooksul osta m-kaubanduse krediidipiiri ulatuses.

Kuidas tellida?

  • ID-pileti teenust sul eraldi aktiveerida vaja ei ole. Pileti ostmiseks sisesta oma mobiiltelefonis kood kujul 1322*piletitüüp*isikukood ja vajuta „Helista”. Piletite nimekirja leiad aadressilt www.pilet.ee.

Loe detailseid teenuse tingimusi

M-loto

2,00 € pilet + teenustasu 0,19€

Hind sisaldab käibemaksu

M-loto

Keno Loto, Viking Lotto, Bingo Loto, Eurojackpoti lotopilet

M-loto on Elisa ja Eesti Loto ühisteenus, mis võimaldab sul oma mobiiltelefonis Vikingi, Keno ja Bingo lotosid mängida.

Teenuse üldinfoPeida

Teenuse tutvustus

Loto mängimiseks on loodud spetsiaalne teenusnumber 17788, millele helistades saad osta Keno Loto, Viking Lotto, Bingo Loto ja Eurojackpoti pileteid.

Lotopileteid saad sa osta nii Elisa lepingulise kliendi kui kõnekaardi kasutajana tingimusel, et oled vanem kui 16 eluaastat.

Mobiiltelefoniga lotopileti ostmiseks peab sul olema loodud mängukonto Eesti Loto kodulehel – oluline on, et sisestaksid nõutud väljale ka oma mobiiltelefoninumbri. Sellega oled kinnitanud, et oled selle telefoninumbri õiguspärane valdaja ja aktsepteerid Eesti Loto kehtestatud kasutajalepingu tingimusi.

Mobiiltelefoninumbri registreerimise kohta saab lugeda Eesti Loto kodulehelt.

Kuidas tellida?

  • Keno Loto mängimiseks helista 17788*1 ja sulle registreeritakse Keno Loto pliks-plaks-pilet.
  • Viking Lotto mängimiseks helista 17788*2 ja sulle registreeritakse Viking Lotto pliks-plaks-pilet.
  • Bingo Loto mängimiseks helista numbrile 17788*3 ja sulle registreeritakse Bingo Loto pliks-plaks-pilet.
  • Eurojackpoti mängimiseks helista numbrile 17788*4 ja sulle registreeritakse Eurojackpoti pliks-plaks-pilet.

Loe detailseid teenuse tingimusi

Positsioneerimine

0,19 € tk

Hind sisaldab käibemaksu

Positsioneerimine

Positsioneerimispäring

Kui oled oma telefoni kaotanud või kusagile unustanud, siis Elisa iseteenindusbüroo kasutajana on sul võimalik oma telefoni asukoht järele vaadata.

Teenuse üldinfoPeida

Teenuse tutvustus

Juhul, kui oled oma telefoni kaotanud või kusagile maha unustanud, saad Elisa iseteenindusbüroo kasutajana oma telefoni asukoha järele kontrollida. Positsioneeritav number saab teavituse, et selle numbri kohta tehti asukohapäring.

Positsioneerimisteenuse kasutamiseks sisene Elisa iseteenindusbüroosse ja ava menüüs valikud „Teenused” –> „Mobiilinumbrid” –> „Positsioneerimine”.

  • Kui oled paketi peakasutaja, saad positsioneerida kõiki oma paketiga seotud numbreid.
  • Kui oled paketi tavakasutaja, saad positsioneerida ainult enda numbrit.

Teada tasub, et:

  • positsioneerimistulemus on täpsem linnades (200–500 m) ja ebatäpsem maapiirkonnas (2–3 km), sõltudes tugijaamade lähedusest;
  • teenus on kättesaadav kõigile, kellel on lubatud kasutada Elisa iseteenindusbürood;
  • telefoni asukoht on leitav, kui telefon on sisselülitatud ja asub Elisa mobiilivõrgu levipiirkonnas Eestis või Soomes.

Kuidas tellida?

  • Positsioneerimine on automaatselt avatud kõigile klientidele ega vaja eraldi tellimist või aktiveerimist. Teenuse kasutamiseks sisene Elisa iseteenindusbüroosse ja ava menüüs valikud „Teenused” –> „Mobiilinumbrid” –> „Positsioneerimine”.

Lisainfo

Loe detailseid teenuse tingimusi

M-parkimine

0,32€ teenustasu + parkimise tasu

Hind sisaldab käibemaksu

M-parkimine

SMS lühinumbrile 1902

M-parkimise teenusega saad tasuda parkimismaksu oma mobiiltelefoniga – mugavalt, kiiresti ja käepäraselt!

Teenuse üldinfoPeida

Teenuse tutvustus

M-parkimise teenus on mugav ja mõnus – sul ei ole vaja mööda linna piletiautomaate otsida, parkimise eest saad tasuda oma mobiiltelefoniga.

Parkimiseks saada tekstisõnum auto numbri ja parkimistsooni nimega lühinumbril 1902 ja auto pargibki. Parkimise lõpetamiseks helista lühinumbrile 1903.

Et ka parkimiskontrolör teaks, et tasud parkimise eest telefoni teel, kleebi oma sõiduki tuuleklaasile spetsiaalne m-parkimise kleebis, mille saad tasuta võtta lähimast Elisa poest.

Parkimistsoonid:

Kuidas tellida?

  • Parkimiseks tuleb sul saata tekstisõnum auto numbri ja parkimistsooni nimega lühinumbrile 1902 ja auto pargibki. Parkimise lõpetamiseks helista lühinumbril 1903.

Lisainfo

Loe detailseid teenuse tingimusi

Kulud kontrolli all

Saldoinfo

0,07 € päring

Hind sisaldab käibemaksu

Saldoinfo

Saldoinfo teenusega saad uurida, kui suure summa ulatuses oled jooksval kuul Elisa teenuseid kasutanud.

Teenuse üldinfoPeida

Teenuse tutvustus

Saldoinfo kajastab tarbitud teenuste maksumust umbes päevase viivitusega. Teada tasub, et:

  • väliskõnede maksumus kajastub saldoinfos 2–7 päeva pärast kõnede tegemist;
  • saldoinfo summas ei kajastu kõnepaketi ja tasuliste lisateenuste kuumaksed;
  • saldoinfos kajastub arveldamata summa.

NB! Juhul, kui vahetad kuu jooksul paketti, kuvab saldoinfo tarbitut alates paketivahetuse kuupäevast uute hindade alusel. Paljude Elisa pakettide puhul hakkavad aga uue paketi hinnad kehtima tagasiulatuvalt kuu algusest, sel juhul arvestatakse need kuu lõpus ümber ning saldoinfo summa ei pruugi olla täpne. Paketti vahetades kontrolli, mis hetkest hakatakse sinu teenuseid uute hindadega arvestama.

Kasulik nipp:

Salvesta number ühel järgnevaist viisidest.

  • Saldoinfo kuulamine eesti keeles: 1595*1*1
  • Saldoinfo tellimine eestikeelse tekstisõnumina: 1595*1*2**0
  • Saldoinfo kuulamine vene keeles: 1595*2*1
  • Saldoinfo tellimine venekeelse tekstisõnumina: 1595*2*2**0

Sümboli p saad sisestada, kui vajutad korduvalt klahvile *.

NB! Venekeelsena saad saldost teavitava tekstisõnumi ainult siis, kui sinu mobiiltelefon toetab Unicode’i.

Kuidas tellida?

  • Saldoinfo saamiseks helista teenusnumbrile 1595. Sulle vastab automaatvastaja ja sa saad valida, kas kuulad saldoinfot telefoni teel või soovid saada info tekstisõnumina. Saldoinfot saad tellida ka SMSiga, kui saadad sõnumi sisuga „SALDO” numbrile 1595. Info saadetakse sulle vastu samuti SMSi teel.

Lisainfo

Loe detailseid teenuse tingimusi

Saldoväljavõte

3,50 €

Hind sisaldab käibemaksu

Saldoväljavõte

Saldoväljavõttest saad ülevaate arvete kohta, mida Elisa on sulle esitanud, ja summade kohta, mida oled Elisale tasunud. Sobiva perioodi saad määrata ise.

Teenuse üldinfoPeida

Teenuse tutvustus

Saldoväljavõtte saad tellida kahel eri kujul:

  • saldoväljavõttel on esitatud info sinu makstud arvete kogusumma kohta;
  • saldoväljavõttel on esitatud info sinule esitatud arvete ja sinu makstud summade kohta.

Kuidas tellida?

  • Teenuse tellimiseks astu läbi lähimast Elisa esindusest või helista meie klienditeeninduse infotelefonil numbril 6 600 600.

Loe detailseid teenuse tingimusi

Saldoteavitus

Teenuse tellimine 3,50 €

Hind sisaldab käibemaksu

Saldoteavitus

Saldoteavituse teenusega saad lepingu omanikuna tellida automaatse teavituse juhul, kui ületatud on määratud piirsummat.

Teenuse üldinfoPeida

Teenuse tutvustus

Teavitust on võimalik tellida kõigile sinu nimel olevatele mobiilinumbritele. Teada tasub, et:

    • sinuga seotud mobiilinumbrite tarbitud teenuste maksumust arvutatakse perioodiliselt;
      Eestis tarbitud kõneteenuste arvestus toimub päevase täpsusega, välismaal helistatud ja vastuvõetud kõnede ning kasutatud teenuste maksumus arvutatakse pärast rändluspartneritelt saadud informatsiooni laekumist.
  • NB! Kuumakset, teenuste avamise ja sulgemise tasusid jm ühekordseid teenustasusid arvesse ei võeta.

    Saldoteavitus on informeeriv teenus ega takista Elisa teenuste edasist kasutamist.

    Piirsumma ja teavituse saajate määramine

    Piirsumma ehk limiidi saad määrata igale mobiilinumbrile eraldi. Limiiti saad seada 1 euro täpsusega, minimaalne piirmäär on samuti 1 euro. Ühe mobiilinumbri kohta saab olla maksimaalselt kaks teavituse saajat ja need on kliendi ehk lepinguomanikuga seotud numbrite seast vabalt valitavad. Algselt on mõlemad teavituse saajad määramata.

    Saldode uuendamine toimub viis korda päevas: 9.00, 12.00, 15.00, 18.00 ja 21.00. Saldo uuendamine ei toimu kuu esimesel viiel päeval.

    Piirsumma ületamise teavitus saabub tekstisõnumina teavituse saajale järgmisel kujul:

    SALDOTEAVITUS: number 56xxxxxx on pp.kk.aaaa seisuga tarbinud jooksval kuul Elisa mobiilside teenuseid zzzz.yy euro eest. Sinu Elisa

    Kuidas tellida?

    • Teenuse saad tellida Elisa iseteenindusbüroos, astudes läbi lähimast Elisa esindusest või helistades infotelefonil 6 600 600.

    Loe detailseid teenuse tingimusi

    Eraarve ärikliendile

    Tasuta

    Eraarve ärikliendile

    Lisateenus Eraarve ärikliendile võimaldab suunata ärikliendi mobiiltelefonilt kasutatavate m-kommertsteenuste ja eritariifsete kõnede tasud erakliendi arvele.

    Teenuse üldinfoPeida

    Teenuse tutvustus

    Eraarve ärikliendile teenusega saad oma eranumbri arvega tasuda erinevate m-kommertsteenuste ja eritariifsete kõnede eest nii, et need ettevõttega seotud arvel ei kajastu. Näiteks

    • data-päevapilet,
    • m-loto,
    • m-parkimine,
    • m-pilet,
    • eritariifsed kõned.

    Teenusega ei saa suunata eraarvele m-makse, kõnekaardi laadimise ega positsioneerimisega seotud tasusid.

    Arveldamiseks peab ärikliendinumbri kasutajal olema Elisas erakliendi mobiilinumbri leping. Kui sul ei ole erakliendi mobiilinumbrit või see asub teise operaatori võrgus, liitu Elisas erakliendinumbriga või too oma eranumber Elisasse üle. Seda saad teha kõigis Elisa esindustes.

    Kui erakliendil piiratakse väljuvate kõnede tegemine (maksmata arve tõttu), piiratakse ka ärikliendinumbril teenused, mille arveldus on suunatud eraarvele.

    Kui ärikliendi numbril piiratakse suunatud teenuste kasutamine (eranumbri maksmata arve tõttu), saadetakse ärikliendinumbrile SMSiga sellekohane teavitus.

    Kui erakliendil piirangud eemaldatakse, eemaldatakse ka ärikliendinumbril teenuste piirangud ja arvelduse suunamine taastatakse.

    Kuidas tellida?

    • Teenust saab tellida ainult äriklient Elisa esindustes kohapeal.

    Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

    We're sorry! Your browser is too small for this website.

    Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.