Kontori telefon

Elisa püsiinterneti lisateenusega Elisa Kontoritelefon saad helistada tavatelefoninumbrilt piiranguteta kõikidesse võrkudesse ja samuti võtta vastu kõnesid kõikidest võrkudest.

Elisa kontoritelefon

Elisa Kontoritelefoni lisateenus on kuutasuta: maksad vaid väljahelistatud kõnede eest!

Sõltuvalt Elisa interneti püsiühenduse paketist saad kontoritelefoni lisateenusega liita kuni kaks telefoninumbrit, mida saad kasutada samal ajal. Lisaseadmetega on aga võimalik telefoninumbrite arvu lausa 16-ni suurendada! Elisa kontoritelefoniteenusel ei ole tavatelefoninumbri kuutasu, maksad vaid tehtud kõnede eest.

NB! Teenuse kasutamise eeldus on Elisa püsiinterneti olemasolu.

Paketid ja hinnad

Elisa kontoritelefon

Elisa kontoritelefon

Paketi üldinfoPeida

Kõne liikKõneminuti hind
Kõnealustustasu0,019 €
Eestisisene kõne lauatelefonile0,014 €
Kõne mobiiltelefonile0,16 €
Rahvusvaheline kõneKehtib välismaale helistamise hinnakiri

Hindadele lisandub käibemaks.

Loe detailseid teenuspakettide tingimusi

Liitumiseks on mitu võimalust:

Kontoritelefoniteenusega seotavate telefoninumbrite hulk sõltub lisaseadmetest

Kohe saad liita kontoritelefoni teenusega kuni kaks telefoninumbrit – piisab, kui liitud teenusega, mille kliendiseadmeks on VoIP+WiFi ruuter.

Valides lisavõimalustega Fritz!Box seadme, on neile kahele numbrile võimalik lisada kuni kuus juhtmevaba DECT telefoni.

Et ühendada veel rohkem anaoloogtelefone, tuleks võtta Grandstreami 8-või 16-pordine analoogtelefonide adapter. Nii saad Äri Interneti teenusega kasutada kuni 16 lauatelefoninumbrit! Hinnale lisandub vaid seadme rent.

SDSL sümmeetrilise internetiühenduse puhul vajad telefoninumbrite ja WiFi jaoks lisaseadet.

Mida on vaja kontoritelefoni teenuse kasutamiseks?

Elisa kontoritelefoniteenusega liitumise eeldus on, et sinu ettevõttes on olemas telefoniliin ja Elisa püsiühenduse võimalus. Kui sa ei ole veel aktiivne Elisa püsiühenduse kasutaja, tuleb sul kontoritelefoniteenuse kasutamiseks liituda Äri Internet paketiga.

Teenuse kasutamiseks vajad toonvalimisega telefoniaparaati, mis peaks ettevõttel endal olemas olema. Tehnilisi eriteadmisi sul vaja ei lähe, sobiva paketi valimisel on sulle hea nõuga abiks meie ärikliendihaldurid. Ka teenuse kasutamiseks vajalikud eelhäälestused teevad Elisa eksperdid sinu eest.

Kuidas telefonikõnesid suunata?

Kui soovid olla kättesaadav ka kontorist eemal viibides või juhtub olema internetiühenduse rike, saad kontoritelefoni ümber suunata teisele telefoninumbrile. Kontoritelefoninumbri vahetuks suunamiseks vali telefoniaparaadil
**21*number, millele suunata# (suunamise aktiveerimine)
##21# (suunamise deaktiveerimine)

Suunamise eesmärk on parandada sinu ettevõtte telefonide kättesaadavust vastavalt vajadusele. Ära unusta suunamist taas maha võtta!

Mobiilne kontoritelefon

Mobiilse kontoritelefoni teenus on just sulle, kui soovid olla klientidele ja koostööpartneritele kättesaadav nii laua- kui oma mobiiltelefoninumbril ka siis, kui viibid palju kontorist väljaspool. Lisaks liikumisvabadusele annab mobiilse kontoritelefoni teenus sulle püsivalt soodsad hinnad välismaistele numbritele helistamiseks!

Teenusega Mobiilne Kontoritelefon saad oma mobiiltelefonis kasutada nii mobiili- kui ka lauatelefoninumbrit. Teenus sobib sulle eriti hästi, kui soovid loobuda lauatelefoniaparaadist ja kuumaksust, ent tahad säilitada lauatelefoninumbri nii, et saaksid vastata sissetulevatele kõnedele.

Mobiilse Kontoritelefoniga seotud mobiiltelefonilt välja helistades saad sa ise valida, kumba numbrit kasutad ja kõne saajale näitad. Helistades nii Eesti-sisestele kui ka -välistele kõnedele lauatelefoninumbrilt, kehtib sulle lauatelefoni hinnakiri, mobiilinumbrilt helistades mobiilikõnede hinnakiri.

Mobiilse kontoritelefoni teenusega suunatakse kõik lauatelefoninumbrile saabuvad kõned tasuta sinu mobiilinumbrile. Nii hoiad kokku kulusid ja oled klientidele alati kättesaadav: ükski kontakt ei lähe kaduma! Sinu kontori töö tõhusus kasvab ning kokkuvõttes kasvavad ettevõtte klientide ja partnerite rahuolu ja lojaalsus. Lisaks kaasnevad mobiilse kontoritelefoni teenusega püsivalt soodsad hinnad Eestist välismaale helistamiseks. Sõbrariike ei ole sul vaja valida, sest kõikidesse välisriikidesse on võimalik helistada lauatelefonitariifiga.

Paketid ja hinnad

Mobiilne kontoritelefon

2,49 € kuus

Mobiilne kontoritelefon

Paketi üldinfoPeida

Teenuse sisuMobiilne KontoritelefonMobiilinumbrilt helistades
KAT (kõnealustustasu)0,019 €Vastavalt mobiilikõnede paketile*
Kõne lauatelefonile0,014 €Vastavalt mobiilikõnede paketile*
Kõne mobiilile0,058 €Vastavalt mobiilikõnede paketile*
Kuumaks2,49 €Vastavalt mobiilikõnede paketile*
Rahvusvaheline kõneRahvusvaheline hinnakiriVastavalt mobiilikõnede paketile*
Kõne eritariifsele numbrileKehtib mobiili hinnakiriVastavalt mobiilikõnede paketile*

* Hinnad vastavalt kliendi valitud mobiilikõnede paketile.

Hindadele lisandub käibemaks.

Loe detailseid teenuspakettide tingimusi

Liitumiseks on mitu võimalust:

Laua- ja mobiilinumbri vahetamine helistamisel

Sinu mobiiltelefoni ümberlülitamine tavatelefoninumbri kasutamiseks on lihtne. Samm-sammult-juhised leiad siit!

  • 1. samm: vali oma mobiili klaviatuuril *201# ja vajuta helistamise klahvile.
  • 2. samm: näed aktiveeritavaid numbreid.
    Sinu mobiiltelefoniekraanile ilmub teave selle kohta, kumb number on parajasti aktiivne, lisaks näed, milliseid numbreid sul on võimalik aktiveerida. Iga valitava telefoninumbri ees on number (1, 0, 2 jne). Üldjuhul on mobiiltelefoni number tähistatud nulliga ja lauatelefoni number 1’ga.
  • 3. samm: Vajuta „Vasta” ja vali number
    Vajuta oma telefonis helistamise klahvi ja kirjuta number, mis oli märgitud selle telefoninumbri ette, mida soovid aktiveerida. Näiteks juhul, kui sinu telefonis oli hetkel aktiivne mobiiltelefoninumber (0), kirjuta 1 selleks, et aktiveerida lauatelefoni number.
  • 4. samm: Valmi!
    Pärast aktiveerimist saabub sinu mobiiliekraanile teave selle kohta, kumb number on sul nüüd aktiveeritud. Kui aktiveerisid lauatelefoni, helistad sa nüüd kuni ümbervahetuseni välja lauatelefoni numbrilt, samuti arveldatakse kõik teenused lauatelefoni hinnakirja alusel – see on sageli soodsam lahendus näiteks teistesse riikidesse helistamiseks ja ka Eesti-sisesteks kõndedeks, kui helistad lauatelefoninumbritele.

Telefoni ümberlülitamine mobiiltelefoninumbrile:

Kui soovid oma telefoni mobiilinumbrile ümber lülitada, vali oma mobiiltelefoni klaviatuuril *201*0# ja vajuta helistamise klahvile.

NB! Vaikimisi on mobiilinumbri tähiseks „0” ja lauanumbril „1” ja seetõttu saad numbreid vahetada ka ilma abimenüüta, valides kohe oma telefonis õige koodi (*201*0# mobiilinumbri aktiveerimiseks ja *201*1# lauatelefoni aktiveerimiseks).

Pärast iga vahetust saabub sinu mobiiltelefoni ekraanile teave selle kohta, kumb number on aktiveeritud.

Kõnede hinnastamise põhimõtted

Mobiilse kontoritelefoni teenust kasutades saad helistamisel valida, kas kasutada mobiil- või lauatelefoninumbrit. Olenevalt valitud numbrist kohaldatakse ka hinnapaketti või hinnakirja vastavalt sellele, kumb number on kasutamise ajal aktiivne olnud (seal hulgas ka andmeside või parkimise eest tasudes).

Mobiilse Kontoritelefoni lauanumbriga tehtud kõned ei sisaldu mobiili kõnepaketi kuutasudes ega miinimumarves ja vastupidi. Arved esitatakse sulle eraldi vastavalt kasutuses olnud numbrile.

Teada tasub, et mobiilinumbrile tellitud lisateenused ja/või nendest tulenevad soodustused ei laiene lauatelefoninumbrile.

Näide: kui tellid mobiilinumbrile päevapileti või M-interneti kuutasulise paketi, ei saa seda „tasuta" andmemahtu kasutada ajal, mil aktiivne on lauatelefoninumber. Juhul kui kasutad siiski lauatelefoninumbriga M-internetti, rakendub automaatselt mahupõhise M-interneti hinnakirjajärgne tasu (1 MB / 1,91 €).

Teenuse kasutamine Windows Phone 7-ga

Windows Phone 7 operatsioonisüsteemiga telefonidel ei toimi USSD teenus täielikult, seega ei saa *201# menüüst valikuid teha. Kahe numbri vahel ümberlülitamiseks tuleb sul kasutada vaid otsekoode:

  • *201*1# aktiveerib lauanumbri;
  • *201*0# aktiveerib mobiilinumbri.

Kõnede suunamine ja kõnepost

Kui kõne tuleb lauatelefoninumbrile, suunatakse see automaatselt sinu mobiiltelefoninumbrile olenemata sellest, kumb number sul parasjagu aktiivne on.

Kõneposti kasutamisel tasub teada, et juhul, kui sul on parajasti aktiveeritud lauanumber ja sinu mobiil läheb levist välja, kuulevad helistajad teadet „Palun valige isiku number, kellele soovite teadet jätta”. Selle põhjuseks on asjaolu, et aktiivse lauatelefoninumbri tõttu tuvastab kõnepost helistajana sinu mobiilse kontoritelefoni teenusega seotud lauatelefoninumbri, sellel aga kõnepost puudub.

Lahenduseks on lauatelefoninumbri näidu vahetamine mobiilinumbri vastu, kui seda ei kasutata.

Teenuse kasutamine välismaal

Kahjuks ei saa mobiilse kontoritelefoni teenust kasutada ajal, mil viibid välisriigis. Seal olles kehtib sulle mobiiltelefoni hinnakiri ja sul on võimalik kasutada üksnes oma mobiiltelefoninumbrit.

GPRS ja teenus Mobiilne Kontoritelefon

Kui sinu telefoni GPRS on seatud olekusse „pidev online”, kaob numbri ümberlülitamisel andmeside kasutamise võimalus. Andmeside taastamiseks piisab telefoni taaskäivitamisest. Takistusi ei teki, kui seada GPRSi olekuks „vajadusel”.

Muudatuse tegemiseks leiad täpsemat teavet oma telefoni kasutusjuhendist.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.