Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Televisioon

Digiboksi veateated

 

Veateade: Ligipääs puudub

  • esmalt kontrolli, kas antud kanal on sinu paketis olemas. Kanalite nimekirja leiad siit
  • kui ei ole, aga siiski soovid seda, siis kirjuta info@elisa.ee või helista klienditeeninduse telefonil +372 6 600 600
  • kui kanal on sinu paketis olemas, siis lülita seade hetkeks vooluvõrgust välja. Seejärel oota viis kuni kümme minutit ühel kanalil (seade peab olema sisselülitatud).


Veateade: Vale kaart/ Kaardi viga - kontrolli kaarti

  • kontrolli, kas kaart on määrdunud või kontaktid oksüdeerunud
  • proovi kaarti puhastada riidest lapiga
  • kontrolli, kas TV kaart on sisestatud õiget pidi vastavalt seadme juhendile
  • kui juhendit ei ole, proovi kaart teistpidi keerata, kuni pilt ette tuleb


Veateade: Pole signaali/ Signaal puudub

  • kontrolli, kas kaabeldusega on kõik korras. Kui kasutad võimendit, kontrolli, kas võimendi on vooluvõrgus (kui on tegemist kaugtoitega võimendiga, kontrolli seadme menüüst, kas „Antennitoide“ on sisse lülitatud.
  • kontrolli, kas antenni kaabel on ühendatud seadmega
  • kui eelnev ei aidanud, siis ilmselt on probleem signaali vastuvõtus ja oleks vaja suunata antenni täpsemalt masti suunas või vajab olemasolev antenn hoopis väljavahetamist.


Veateade: Kanal pole kasutuses

  • kontrolli, kas kanalite loendi nimetus on „KÕIK“. Lemmikute grupis ei pruugi olla kõiki kanaleid.
  • OK nupule vajutades ilmub kanalite loend, loendi vahetamiseks vajuta puldil punasele nupule ja vali "KÕIK"
  • kui kanalite loendi nimetus on „KÕIK“ ja kanalit pole ikka nimekirjas, siis tee seadmele kanalite automaatotsing. Selleks vajuta seadme puldil nuppu MENU ja vali Automaatotsing ning toimi vastavalt ekraanil ilmuvale juhendile.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.