Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Televisioon

Telepilt puudub

Teleril on must/sinine/hall ekraan

  • Kontrolli, kas digiboks on vooluvõrgus ja sisse lülitatud.
  • Vaata, kas digiboksi ja televiisori vaheline kaabel on ühendatud.
  • Kontrolli televiisori sisendit puldilt: sõltuvalt teleri margist vajuta kas SOURCE, INPUT, EXT, VIDEO või AV.
  • Kui probleem endiselt esineb, tee digiboksile restart ja oota taaskäivitumist kuni 5 minutit.

Ekraanil on veateade: Juurdepääs puudub (1-12)

  • Esmalt kontrolli, kas see kanal on sinu paketis olemas. Kanalite nimekirja leiad siit. Kui kanalit ei ole sinu valitud paketis, saad selle soovi korral tellida Elisa iseteenindusest.
  • Kui kanalid ei aktiveerunud, lülita digiboks hetkeks vooluvõrgust välja, seejärel uuesti sisse tagasi ning oota 5-10 minutit.
  • Kui sa pole digiboksi kasutanud pikemat aega (rohkem kui 1-3 kuud), võib kanalite avamine võtta aega üle 20 minuti.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.