Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Koduinternet

Märgutuled, mis peavad töötama toimival modemil

Antud loetelu on toodud rikke lahendamisel tähtsuse järjekorras:

1. POWER/PWR -  näitab seda, kas seade saab toidet vooluvõrgust.

Kui POWER/PWR tuli ei põle

  • kontrolli, kas seade on sisse lülitatud ning kas adapter on korralikult vooluvõrku ühendatud
  • kontrolli, kas adapteri juhe on ühendatud seadme toite sisendisse

Kui POWER/PWR tuli ei põle ja seade on korralikult vooluvõrgus, siis helista +372 6600 600. 

2. ONLINE/CABLE – näitab seda, kas internetiühendus on töökorras.

Kui ONLINE/CABLE tuli ei põle

  • kui kodus on Elisa televisioon, siis kontrolli kas teleril on pilt ees. Kui ei ole siis helista +372 6600 600. 
  • kui teleri pilt on olemas, siis kontrolli modemini jõudvat TV-kaabeldust. Kui see on korras, tee modemile voolurestart ja oota umbes 10 minutit. Kui selle aja jooksul ONLINE/CABLE tuli põlema ei hakka ning internet ei taastu, siis helista +372 6600 600. 

3. PC/LINK/ETHERNET – näitab ühendust modemi ja arvuti/ruuteri/digiboksi vahel. See tuli võib vilkuda.

Kui PC/LINK/ETHERNET tuli ei põle

  • kontrolli võrgukaablit, mis on ühendatud modemi ja arvuti/ruuteri/digiboksi vahel 

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.