Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Arveldus ja lepingud

Maksin arve ära, miks on minu teenused endiselt suletud?

Kui teenus oli piiratud võlgnevuse tõttu, siis avame teenused hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

Vahel võib juhtuda, et tegid ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrolli üle:

  • maksid õige summa
  • kas ülekanne on arvelt maha läinud
  • kas viitenumber oli õige
  • kas kontonumber, kuhu raha üle kandsid, oli õige

 

 

 

 

 

 

 

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt ElisasJätkusuutlik Elisa Koostöö startupidega Projekteerijale, arendajale ja teistele operaatoritele For carriers Pressiinfo

 

 

 

 

 

 

 

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.