Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Arveldus ja lepingud

Maksin arve ära, miks on minu teenused endiselt suletud?

Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama

Kui teenus oli piiratud võlgnevuse tõttu, siis avame teenused hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

Vahel võib juhtuda, et tegid ülekande valede andmetega. Seetõttu kontrolli üle:

  • maksid õige summa
  • kas ülekanne on arvelt maha läinud
  • kas viitenumber oli õige
  • kas kontonumber, kuhu raha üle kandsid, oli õige
Küsi abi otsevestluses Juhendist ei piisanud? Kirjelda oma probleemi ja lahendust aitavad leida nii vestlusrobot kui teenindajad.
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt ElisasJätkusuutlik Elisa Koostöö startupidega Projekteerijale, arendajale ja operaatoritele For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.