Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Arveldus ja lepingud

Ma ei ole arvet saanud, mida pean tegema?

Arved on alati olemas Elisa TV ja koduteenuste iseteeninduses ja jõuavad sinna hiljemalt 8ndaks kuupäevaks. Posti teel jõuavad arved paar päeva hiljem.
 

Põhjused, miks arve ei ole Sinuni jõudnud, võivad olla:

Arve saatmise viis või aadress ei ole õige

  1. Logi sisse Elisa TV ja koduteenuste iseteenindusse
  2. Vali peamenüüst "Minu andmed"
  3. "Arve kättetoimetamine" alt kontrolli, kas arve saatmise viis on õige ja seal olevad andmed on korrektsed (e-posti aadress, postiaadress või konto number)

Tõrked selles kanalis, kuhu arve on saadetud

Kui arvelduskanali seadistuses on õiged andmed ja kasutad:

e-posti

  1. Veendu, et e-posti aadress on korrektselt üles kirjutatud
  2. Kontrolli üle kõik oma e-posti kaustad (sh rämpspost, pakkumised). Loe rohkem: "Mida teha, kui Elisa e-kirjad ei jõua kohale?"
  3. Meenuta, kas Su postkasti maht võis kuu alguses täis olla - sel juhul arve sinna ei jõudnud

tavaposti

  1. Küsi puuduva arve kohta lähimast postkontorist

panka

  1. Võta ühendust oma pangaga ja küsi puuduva arve kohta

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.