Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Ostsin teilt telefoni, aga see läks katki. Mida pean tegema?


  1. Kui võimalik, siis enne kui tood telefoni hooldusesse, tee sellele tarkvara uuendus ja/või tehase seadistuste taastamine. See võib tihtipeale probleemi lahendada.

    Juhendi leiad Elisa Seadmetoe lehelt, avades oma seadme alt kategooria "Seade" ja seejärel artikli „Kuidas teha tarkvara uuendust?“ või "Kuidas taastada tehaseseaded?".


    NB! Enne tarkvara uuenduse tegemist või tehase seadistuste taastamist varunda andmed, et ei läheks kaduma Sinu jaoks olulised andmed (kontaktnumbrid, pildid, videod jmt).
  2. Kui telefon vaatamata sellele ei tööta, võta telefon ja ostudokument kaasa ning pöördu kas tootja poolt volitatud hoolduskeskusesse (vt kontakte siit.) või lähimasse Elisa esindusse . Juhul, kui Sinu seadmel on Nutikindlustus, tuleb pöörduda alati Elisa esindusse.

    NB! Juhul kui on võimalik, varunda enne esindusse tulemist oma andmed teisele andmekandjale, et Sinule oluline info (telefoninumbrid, pildid) jääks alles ka peale telefoni hooldust. Varundamiseks on erinevaid võimalusi: saad kasutada pilveteenuseid, salvestada andmed arvutisse või SD-mälukaardile.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.