Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa
Elisa
Otsing

Breadcrumb

Arveldus ja lepingud
Eraklient
Ma ei ole arvet saanud, mida pean tegema? Põhisisu algus

Iseteeninduses

Arved on alati olemas Elisa iseteeninduses ja jõuavad sinna hiljemalt 8-ndaks kuupäevaks.

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri arveid soovid näha
  3. Avaneval Iseteeninduse esilehel (maksmisele kuuluva summa all) näed viimase arve perioodi ja saad arve avada PDF-kujul.


Põhjused, miks arve ei ole Sinuni jõudnud, võivad olla:

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri arveid soovid näha
  3. Vali peamenüüst „Kasutajad ja õigused“ ja seejärel „Arveldus-ja teavituskanalid
  4. Vaata, kas arve läheb õigesse kohta ning kas aadress/kontonumber, kuhu arve saadetakse, on õige.


2. Tõrked selles kanalis, kuhu arve on saadetud.

Kui arvelduskanali seadistustes on õiged andmed ja kasutad

e-posti

  1. veendu, et e-posti aadress on korrektselt üles kirjutatud
  2. kontrolli üle kõik oma e-posti kaustad (sh rämpspost). Loe rohkem: "Mida teha, kui Elisa e-kirjad ei jõua kohale?"
  3. meenuta, kas Su postkasti maht võis kuu alguses täis olla – sel juhul arve sinna ei jõudnud
tavaposti
  1. küsi puuduva arve kohta lähimast postkontorist
panka
  1. võta ühendust oma pangaga ja küsi puuduva arve kohta
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?
Uus Elisa Elamus ja Huub Mine vaatama
Vanemad TV-teenused
Liitumised enne 10.08.2021
Mine vaatama