Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Arveldus / Arved

Kust ma näen oma kõnede eristust?

Iseteeninduses


Kõnede eristust saad mugavalt vaadata Elisa iseteenindusest. Sulle kuvatakse viimase 12 kuu kõnede väljavõte. Vaata kõnede eristust siit või

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui Sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali missuguse kliendinumbri all olevat kõnede eristust soovid vaadata
  3. Vali peamenüüst „Tarbimine“, seejärel „Kõneeristus"

Kõnede eristust saab iseteeninduses näha lepingu omanik kõigi numbrite kohta ja isikukoodiga registreeritud kasutaja endaga seotud numbriga kohta. Vt täpsemalt artikli allpool.

NB! Rändluse (roaming) tarbimise info võib kajastuda eristuses hilinemisega, kuna info saamine välisoperaatorilt võtab aega. Seega isegi kui arvel võivad kajastuda ka eelmisel kuul välismaal tehtud kõned (nt märtsis välismaal tehtud kõned võivad kajastuda aprilli arvel), siis kõneeristusel on need kõned alati õiges kuus (nt märtsis välismaal tehtud kõned kajastuvad alati märtsi kõnede eristusel).


Ma ei näe iseteeninduses oma kõnede eristust. Miks?

Kõnede eristust saab iseteeninduses näha lepingu omanik kõigi oma numbrite kohta ja isikukoodiga registreeritud kasutaja endaga seotud numbriga kohta.

Lepingu omanikuna saad sisestada kasutaja andmed siin või

  1. Logi sisse Elisa iseteenindusse
  2. Kui sul on ligipääs erinevatele kliendinumbritele, vali kliendinumber, mille all soovid õigusi muuta
  3. Vali peamenüüst „Seaded“
  4. Vali avanenud lehel „Kasutajad ja õigused“ ja „Lisa uus kasutaja“ või täienda juba kirjas oleva kasutaja andmeid, lisades isikukoodi
  5. Kindlasti seo kasutaja mobiilinumbriga, mida ta kasutab.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.