Kõnede eristus
Kui soovite tutvuda oma kõnede väljavõttega, on seda mugavaim teha iseteeninduses. Iseteenindus asub siin. Iseteeninduses on kõnede eristusega tutvumine tasuta!
Kõnede suunamine
Kui soovite olla kättesaadav ka kontorist eemal viibides või ka näiteks internetiühenduse rikke korral, saate kontoritelefoni teisele telefoninumbrile ümber suunata. Kontoritelefoninumbri vahetuks suunamiseks valige telefoniaparaadil:
**21*number, millele suunata# (# sümbol on vajalik suunamise aktiveerimiseks)
Suunamise deaktiveerimiseks valige telefoniaparaadil:
##21#
Suunamise eesmärk on parandada Teie ettevõtte telefonide kättesaadavust vastavalt vajadusele. Ärge unustage suunamist hiljem maha võtta!
Mida on vaja kontoritelefoni teenuse kasutamiseks?
Elisa kontoritelefoni teenusega liitumise eeldus on, et Teie ettevõttes on olemas telefoniliin ja Elisa püsiühenduse võimalus. Kui Te ei ole veel aktiivne Elisa püsiühenduse kasutaja, tuleb Teil kontoritelefoni teenuse kasutamiseks liituda paketiga Ärikliendi püsiinternet.
Teenuse kasutamiseks vajate toonvalimisega telefoniaparaati, mis peaks ettevõttel endal olemas olema. Tehnilisi eriteadmisi Teil vaja ei lähe, sobiva paketi valimisel on Teile hea nõuga abiks meie ärikliendihaldurid. Ka teenuse kasutamiseks vajalikud eelhäälestused teevad Elisa eksperdid Teie eest ära.