Lisateenused
Äriklient
Koputus Põhisisu algus
Kui oled aktiveerinud koputuse ja sulle helistatakse siis, kui oled hõivatud teise telefonivestlusega, kostub sinu telefonis koputussignaal. Saad otsustada, kas paned käimasoleva kõne ootele ja vastad uuele kõnele või jätkad käimasolevat vestlust uut kõnet alustamata. Koputussignaal on kosta ainult sulle, mitte sinu vestluspartnerile. Kuni selleni, kui otsustad, kas kõnele vastata või sellest loobuda, kuuleb uus helistaja telefonis kutsuvat tooni. Uuele kõnele vastamisest keeldudes katkeb kutsuv toon ja helistaja kuuleb teadet: „Mobiiltelefon, millele te helistate, on hetkel hõivatud. Palun oodake või helistage uuesti mõne hetke pärast.” (Tavaolukorras kuuleks helistaja sellisel juhul kinnist tooni). Lisateenust saate aktiveerida järgnevalt: Logige sisse Elisa iseteenindusse Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, millele soovite lisateenust tellida. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige number, millele soovite lisateenust lisada. Leidke valik „Võrguteenused ja suunamised“. Leidke valikutest „Koputus“ ja vajutage nupule „Lülita sisse“. Lisaks Iseteenindusele saate koputus aktiveerida ka: telefoni menüüs: paljudel telefonidel on menüüs vastav toiming koputusteenuse aktiveerimiseks, täpsem info on telefoni kasutusjuhendis; operaatorkoodiga: vali telefonis kood * 4 3 # (koputuse aktiveerimine) # 4 3 # (koputuse tühistamine).
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?