Liigu edasi põhisisu juurde Est Pyc Eraklient Äriklient
IT-teenused Wifi lahendused Kontori küberturve Töökoha küberkaitse Microsoft 365 Töökoha haldus Pilvevarundus Server teenusena Serverimajutus Virtuaalserver NIS2 direktiiv IT taristu haldus Spetsialist teenusena Konsultatsioon ja migratsioon Küberturbelahendused Võrgulahendused Serverid Andmemassiivid Varundamine Virtualiseerimine Riistvara garantii ja hooldus IT teenuste partnerid Halda oma teenuseid ja seadmeid E-pood Elisa e-pood Elisa soovitab iPhone 16 seeria Samsung S25 seeria Uued tooted Nutitelefonid Kõnetelefonid Mobiiltelefonide lisatarvikud Ruuterid, WiFi seadmed Tahvelarvutid Arvutid Monitorid, dokid Tarvikud Televiisorid ja projektorid Soundbar ja kodukino Mängurile Seikluskaamerad TV kinnitused Tarvikud Nutikellad Kõrvaklapid ja kõlarid Nutikontor Ilu ja Tervis Kõnekaardi tooted Kasutatud seadmed Internet Iseseisev 5G Nutipaketid Arvutis ja tahvlis Interneti lisamaht Elisa IoT Staatiline IP Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Mobiilne internet Püsiinternet Püsiinterneti teenusetase (SLA) Halda oma teenuseid ja seadmeid Kõne Nutipaketid Internet, kõne ja sõnumid välismaal viibides Kõne Eestist välismaa numbritele Liitu Elisaga Elisa Ring Grupi SMS Kõneteenusnumber Kontoritelefon Mobiilne kontoritelefon IP Centrex Kõne Eestist välismaa numbritele Halda oma teenuseid ja seadmeid Lisateenused Mobiil-ID MultiSIM Mugavusteenused ja kõne haldamine Elisa Netivalvur Nutikindlustus Grupi SMS Elisa FIX Kasutusrent Elisa Stage konverentsiplatvorm Halda oma teenuseid ja seadmeid Abi Iseteenindus Iseteeninduse avaleht Teenused ja seadmed Tellimuste ajalugu Teenuste kasutajad ja nende volitused Arved ja makseajalugu Jooksva kuu tarbimine Kasutatud teenuste väljavõte Arveldus- ja teavituskanalid Teavitused
Koputus Äriklient
Põhisisu algus
Kui oled aktiveerinud koputuse ja sulle helistatakse siis, kui oled hõivatud teise telefonivestlusega, kostub sinu telefonis koputussignaal. Saad otsustada, kas paned käimasoleva kõne ootele ja vastad uuele kõnele või jätkad käimasolevat vestlust uut kõnet alustamata. Koputussignaal on kosta ainult sulle, mitte sinu vestluspartnerile. Kuni selleni, kui otsustad, kas kõnele vastata või sellest loobuda, kuuleb uus helistaja telefonis kutsuvat tooni. Uuele kõnele vastamisest keeldudes katkeb kutsuv toon ja helistaja kuuleb teadet: „Mobiiltelefon, millele te helistate, on hetkel hõivatud. Palun oodake või helistage uuesti mõne hetke pärast.” (Tavaolukorras kuuleks helistaja sellisel juhul kinnist tooni). Lisateenust saate aktiveerida järgnevalt: Logige sisse Elisa iseteenindusse Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, millele soovite lisateenust tellida. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige number, millele soovite lisateenust lisada. Leidke valik „Võrguteenused ja suunamised“. Leidke valikutest „Koputus“ ja vajutage nupule „Lülita sisse“. Lisaks Iseteenindusele saate koputus aktiveerida ka: telefoni menüüs: paljudel telefonidel on menüüs vastav toiming koputusteenuse aktiveerimiseks, täpsem info on telefoni kasutusjuhendis; operaatorkoodiga: vali telefonis kood * 4 3 # (koputuse aktiveerimine) # 4 3 # (koputuse tühistamine).
Kas sellest juhendist oli abi?
Tagasi
Kontaktid Esindused Elisa FIX Seadmete juhendid Erakliendi abikeskus Ärikliendi abikeskus Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Jätkusuutlikkus Tehisintellekt Elisas Ehitajale, arendajale For carriers Pressiinfo Andmekaitse Küpsiste sätted Ligipääsetavus Kõik õigused kaitstud 2025 Elisa Eesti AS