Lisateenused
Äriklient
Äri-arve erakliendile Põhisisu algus
Lisateenust saate tellida järgnevalt: Logige sisse Elisa iseteenindusse Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, millele soovite lisateenust tellida. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige number, millele soovite lisateenust lisada. Valige teenus ning vajutage „Telli teenus“. Määra, millised tarbimiskategooriad soovid eraarvele suunata. Määra kasutaja, kellele valitud tarbimine/teenused edasi suunata. Sisesta kasutaja isikukood ja e-posti aadress. Tellimust saab kinnitada kõikide kliendinumbrite alt, kus antud isikukood on kasutajaga seotud. NB! Määratud isikukood ei pea olema ühegi kliendiga seotud, eraklient saab iseteenindusse logimisel omale kliendinumbri iseseisvalt luua. Seejärel vajutage nuppu "Edasi" Tellimuse kokkuvõttes nõustu teenus-ja üldtingimustega ning kinnita tellimus (ärikliendi poolelt). NB! Teenuse aktiveerumiseks tuleks see ka erakliendi poolelt kinnitada. Äri-arve teenuse kinnitamine erakliendina: Logige sisse Elisa erakliendi iseteenindusse Avalehele kuvatakse Äri-arve erakliendile teenuse tellimust. Kinnitamiseks vajuta "Tutvu ja kinnita". Avaneb teenuse detailvaade, kontrollige andmed ning seejärel "Kinnita tellimus". Lisateenust saate hallata järgnevalt: Logige sisse Elisa iseteenindusse Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, millele soovite lisateenust tellida. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige number, millele lisateenus on lisatud. Leidke aktiivsete teenuste hulgast „Äri-arve erakliendile“. Teenuses muudatuste tegemiseks valige „Halda teenust“. Teenuse halduses saate muuta suunatavaid teenuseid ning teenusega seotud kontaktmeili aadressi. Teenuse muudatuste kohta saadetakse kasutaja meilile teavitus. Muudatused eraldi kinnitust ei vaja. Erakliendna saate teenust hallata samuti validest "Teenused ja seadmed". Äri-arve lisateenus asub "Kliendiülesed teenused" nimekirjas. Teenuse numbrile vajutades avaneb sama vaade, mis ärikliendile.. Lisateenust saate lõpetada järgnevalt: Logige sisse Elisa iseteenindusse Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige kliendinumber, millele soovite lisateenust tellida. Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“. Valige number, millele lisateenus on lisatud. Leidke aktiivsete teenuste hulgast „Äri-arve erakliendile“. Teenuse lõpetamiseks tegemiseks valige „Lõpeta teenus“. Seejärel valige „Tühista arve suunamine“. Avanenud vaates valige sobivad valikud ja vajutage „Tühista arve suunamine“. Erakliendna saate teenust hallata samuti validest "Teenused ja seadmed". Äri-arve lisateenus asub "Kliendiülesed teenused" nimekirjas. Teenuse numbrile vajutades avaneb sama vaade, mis ärikliendile.. Valige „Tühista arve suunamine“. Kinnita toiming. NB! Kui teenus tühistatakse erakliendi poolelt, siis rakenduvad automaatselt piirangud tarbimiskategooriatele, mis olid teenusega suunatud.
Küsi abi otsevestluses
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?