Uue SIM-kaardi tellimine
Uue SIM-kaardi tellimine on võimalik vaid juhul, kui aktiivne SIM-kaart ei ole seotud Mobiil-ID lepinguga. Mobiil-ID teenuse puhul tuleb eelnevalt teenus lõpetada ning peale seda on võimalik uus SIM-kaart tellida.
Kuidas uut SIM-kaarti tellida?
- Logige sisse Elisa iseteenindusse.
- Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
- Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
- Valige mobiilinumber, millele soovite uut SIM-kaarti tellida.
- Valige „Telli uus SIM-kaart“.
6. Valige soovitud SIM-kaardi tüüp – füüsiline või eSIM, seejärel vajutage „Telli“.
Tellimus lisatakse ostukorvi.
7. Minge „Ostukorvi“ ja vormistage tellimus.
8. Füüsiline SIM-kaart toimetatakse Teile vastavalt valitud tarneviisile - pakiautomaat, kuller või kirja teel. NB! Tarneprotsessi ajal pole kaart aktiivne ja vajab peale kättesaamist aktiveerimist (vt. SIM-kaardi aktiveerimise juhendit).
eSIMi puhul füüsilist tarnet teostada pole vaja – eSIM on koheselt Iseteenindusest allalaetav –vt. juhendit eSIMi aktiveerimine telefonis.
eSIMi puhul on SIM-kaart koheselt peale seadmesse laadimist aktiivne..
SIM-kaardi aktiveerimine
- Selleks logige sisse Elisa iseteenindusse.
- Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
- Valige peamenüüst „Minu Elisa“.
- Valige „Suundu aktiveerima“.
SIM-kaardi vahetus
Kuidas vahetada SIM-kaarti, kui uus olemas?.
- Selleks logige sisse Elisa iseteenindusse.
- Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
- Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
- Valige mobiilinumber, mille SIM-kaarti soovite vahetada.
- Valige „SIM-kaardi haldus“.
- Seejärel vajutage nuppu Salvesta
Uue SIM-kaardi numbri saate kirjutada aknasse, kus näete vana SIM-kaardi numbrit.
eSIM
Enne eSIMi tellimist veenduge, et Teie seade toetab eSIMi. Kui soovite endale eSIMi tellida, siis võtke meiega ühendust läbi kodulehe vestlusakna.
Elektrooniline SIM-kaart ehk eSIM on virtuaalne SIM-kaart, mis laetakse Teie seadmesse. eSIM võimaldab kasutada mobiilside teenuseid. Füüsilise kaardi sisestamise asemel on Teil võimalus installida see enda seadmesse QR-koodiga.
eSIM asendab füüsilist SIM-kaarti ja võimaldab Teil teenuseid kasutada ilma traditsioonilise füüsilise SIM-kaardita.
Hea teada!
- Kui eSIMi profiil peaks telefonist kustuma (nt tehaseseadete lähtestamisel), saate eSIMi samas seadmes uuesti seadistada.
- Kui kasutate eSIMi nutikellas, kuid tahate kellaga helistades kasutada sama numbrit, mida telefoniski kasutate, vormistage kõigepealt MultiSIMi teenus.
- Kui eSIMiga seotud seade vajab remonti, tuleb paranduse ajaks kasutusele võtta uus SIM kaart. Seadme tagastamisel saate sama eSIMi profiili uuesti telefoni laadida (selleks vajate QR-koodiga vautšerit).
- eSIM Mobiil-ID-d ei toeta. Mobiil-ID kasutamiseks on vaja füüsilist SIM-kaarti. eSIMi saate aga võtta lisakaardiks.
- eSIM töötab korraga ainult ühes seadmes. Kui olete eSIMi ühes seadmes juba aktiveerinud, siis teises seadmes sama eSIMi enam kasutada ei saa.
- eSIMiga pole operaatori vahetamine kiirem, kui tavalise SIM-kaardi puhul.
Seadmed, millel on eSIMi tugi
Apple kellad (MultiSIM tugi)
- Apple Watch Series 4 + Cellular ja uuemad
- Apple Watch Ultra + Cellular
- Apple Watch SE 2nd Gen + Cellular
Samsungi kellad (MultiSIM tugi)
- Samsung Galaxy Watch 3 LTE ja uuemad
- Samsung Galaxy Watch Active 2 LTE
Huawei kellad (MultiSIM tugi)
- HUAWEI Watch 3 ja uuemad
Muud tootjad (MultiSIM tugi)
- Konsulteeri klienditoega
Apple
- iPhone SE 2020 ja uuemad SE-seeria mudelid
- iPhone XS ja uuemad mudelid
- iPad Air 10,2 9th gen
- iPad Air 10,9 5th gen
- iPad Pro 11 4th gen
- iPad Pro 12,9 6th gen/li>
Samsung
- Galaxy S20 ja uuemad S-seeria mudelid
- Galaxy Note 20 seeria
- Galaxy Z Flip3 5G ja uuemad Flip mudelid
- Galaxy Z Fold3 5G ja uuemad Fold mudelid
- Galaxy Tab S9 seeria mudelid
- Galaxy Tab A9 seeria mudelid
Huawei
- P40 seeria
- Mate 40 Pro
OnePlus
- 11 ja uuemad sama seeria mudelid
Sony
- Xperia 1 IV ja uuemad 1-seeria mudelid
- Xperia 5 IV ja uuemad 5-seeria mudelid
- Xperia 10 V
Xiaomi
- 13 seeria
Nokia
- XR21
- XR30 5G
eSIMi aktiveerimine telefonis
eSIMi aktiveerimine telefonis eeldab:
- Internetiühendust;
- Soovitavalt uusimat tarkvara telefonis;
- eSIMi profiili laadimiseks vajalikku QR-koodi.
eSIMi laadimiseks vajalik QR-kood on saadaval Elisa Iseteeninduses:
- Logige sisse Elisa iseteenindusse.
- Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
- Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
- Valige mobiilinumber.
- Valige „Esim Haldus“.
- QR-koodi kuvamiseks vajuta „Vaata QR-koodi“.
eSIMi aktiveerimine Apple’i seadmes
- Avage telefonist "Settings",
- valige "Mobile Service",
- valige "Add eSIM",
- valige „Use QR-code“,
- skaneerige iseteenindusest QR-kood
- kinnita eSIMi lisamine „Continue“,
- sisesta PIN-kood,
- lõpetuseks vajuta „Done“.
eSIMi aktiveerimine Androidi seadmes
- Minge “Seaded”,
- valige “Ühendused”,
- valige “SIM-kaardi haldur”
- valige “Lisa eSIM”,
- valige “Skanni QR-koodi ”, skaneerige iseteenindusest kood,
- eSIMi lisamiseks vajutage „Lisa“ ,
- sisestage PIN-kood.
eSIMi aktiveerimine Huawei seadmes
- Minge ”Sätted”,
- valige ”Mobiilivõrk”,
- valige ”SIM-kaardi haldus”,
- vajuta „SIM 2“ plokile,
- valige „eSIM“,
- vajutage „+ eSIMi lisamine“,
- skaneerige iseteenindusest QR-kood.
- vajutage „LISA SEE ESIM“,
- sisestage PIN-kood.
eSIMi aktiveerimine nutikellas
Nutikellale sobiva eSIMi saad MultiSIM teenusega.
Eeldused:
- kell peab olema ühendatud üle Bluetoothi telefoniga;
- telefon peab olema internetti ühendatud;
- soovitavalt uusim tarkvara nii telefonis ja nutikellas;
- eSIMi profiili laadimiseks vajalikku QR-koodi (v.a. Apple watch).
Nutikellas eSIMi aktiveerimiseks:
Küsi minult!