Uue SIM-kaardi tellimine
Uue SIM-kaardi tellimine on võimalik vaid juhul, kui aktiivne SIM-kaart ei ole seotud Mobiil-ID lepinguga. Vastasel juhul pole uue kaardi Elisa iseteeninduse kaudu tellimine võimalik.
Kuidas uut SIM-kaarti tellida?
- Logige sisse Elisa iseteenindusse.
- Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
- Valige peamenüüst „Teenused ja seadmed“.
- Valige mobiilinumber, millele soovite uut SIM-kaarti tellida.
- Valige „Telli uus SIM-kaart“.
6. Vajutage „Telli“.
7. Minge „Ostukorvi“ ja vormistage tellimus.
SIM-kaardi aktiveerimine
PIN- ja PUK-koodid leiate Elisa iseteenindusest.
- Selleks logige sisse Elisa iseteenindusse.
- Kui Teil on ligipääs mitmele kliendinumbrile, valige vastav kliendinumber.
- Valige peamenüüst „Minu Elisa“.
- Valige „Suundu aktiveerima“.
eSIM
Enne eSIMi tellimist veenduge, et Teie seade toetab eSIMi. Kui soovite endale eSIMi tellida, siis võtke meiega ühendust läbi kodulehe vestlusakna.
Elektrooniline SIM-kaart ehk eSIM on virtuaalne SIM-kaart, mis laetakse Teie seadmesse. eSIM võimaldab kasutada mobiilside teenuseid. Füüsilise kaardi sisestamise asemel on Teil võimalus installida see enda seadmesse QR-koodiga.
eSIM asendab füüsilist SIM-kaarti ja võimaldab Teil teenuseid kasutada ilma traditsioonilise füüsilise SIM-kaardita.
Hea teada!
- Kui eSIMi profiil peaks telefonist kustuma (nt tehaseseadete lähtestamisel), saate eSIMi samas seadmes uuesti seadistada.
- Kui kasutate eSIMi nutikellas, kuid tahate kellaga helistades kasutada sama numbrit, mida telefoniski kasutate, vormistage kõigepealt MultiSIMi teenus.
- Kui eSIMiga seotud seade vajab remonti, tuleb paranduse ajaks kasutusele võtta uus SIM kaart. Seadme tagastamisel saate sama eSIMi profiili uuesti telefoni laadida (selleks vajate QR-koodiga vautšerit).
- eSIM Mobiil-ID-d ei toeta. Mobiil-ID kasutamiseks on vaja füüsilist SIM-kaarti. eSIMi saate aga võtta lisakaardiks.
- eSIM töötab korraga ainult ühes seadmes. Kui olete eSIMi ühes seadmes juba aktiveerinud, siis teises seadmes sama eSIMi enam kasutada ei saa.
- eSIMiga pole operaatori vahetamine kiirem, kui tavalise SIM-kaardi puhul.
Seadmed, millel on eSIMi tugi
Apple kellad
- Apple Watch Series 5
- Apple Watch Series 6
- Apple Watch Series 7
- Apple Watch Series 8
- Apple Watch Ultra LTE
Samsungi kellad
- Samsung Galaxy Watch 4 LTE
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic LTE
- Samsung Galaxy Watch 3 LTE
- Samsung Galaxy Watch Active 2 aluminium LTE
- Samsung Galaxy Watch Active 2 stainless steel LTE
Huawei kellad
- HUAWEI Watch 3 Elite
- HUAWEI Watch 3 Pro Elite
- HUAWEI Watch 3
- HUAWEI Watch 3 Pro
Apple
- iPhone SE 2020
- iPhone SE 2022
- iPhone XS
- iPhone XS Max
- iPhone 11
- iPhone 12
- iPhone 12 mini
- iPhone 12 Pro
- iPhone 12 Pro Max
- iPhone 13
- iPhone 13 Mini
- iPhone 13 Pro
- iPhone 13 Pro Max
- iPhone 14
- iPhone 14 Mini
- iPhone 14 Pro
- iPhone 14 Pro Max
Samsung
- Samsung Galaxy S20
- Samsung Galaxy S20+
- Samsung Galaxy S20 Ultra
- Samsung Galaxy Note 20
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra
- Samsung Galaxy S21 5G
- Samsung Galaxy Z Fold 3 5G
- Samsung Galaxy Z Flip 3 5G
- Samsung Galaxy S21 5G Enterprise Edition
- Samsung Galaxy S21 5G
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G
- Samsung Galaxy S21+ 5G
- Samsung Galaxy S21 FE 5G
- Samsung Galaxy S22 5G
- Samsung Galaxy S22+ 5G
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G
- Samsung Galaxy S22 5G Enterprise Edition
- Samsung Galaxy Flip3 5G
- Samsung Galaxy Fold3 5G
- Samsung Galaxy S23
- Samsung Galaxy S23+
- Samsung Galaxy S23 Ultra
eSIMi aktiveerimine erinevates seadmetes
eSIMi aktiveerimine Apple’i seadmes
- Minge "Settings"
- Valige "Mobile Data"
- Valige "Add Data Plan"
- Skaneerige QR-kood
eSIMi aktiveerimine Androidi seadmes
- Minge “Seaded”
- Valige “Ühendused”
- Valige “SIM-kaardi haldur”
- Valige “Mobiilsidepaketi lisamine”
- Valige “QR-koodiga lisamine”, skaneerige kood ja vajutage OK
eSIMi aktiveerimine Huawei seadmes
- Minge ”Settings”
- Valige ”Mobile network”
- Valige ”SIM management”
- Valige ”SIM 2”
- Skaneerige QR-kood
Enne kui asute Samsungi nutikellas eSIMi aktiveerima, veenduge, et Teie nutitelefonil on:
- vähemalt Android 5.0 või uuem tarkvara;
- vähemalt 1,5 GB operatiivmälu (RAM);
- internetiühendus;
- rakendus ”Galaxy Wearable”.
Samuti vajate QR-koodiga eSIMi vautšerit.
Nutikella ja eSIMi ühenduse aktiveerimiseks:
- lülitage nutikell sisse ning avage oma telefonis rakendus ”Galaxy Wearable”;
- veenduge, et telefonis oleks sisse lülitatud ka Bluetooth;
- siduge telefon ja kell omavahel Bluetoothiga (kui telefon on kella Bluetoothiga üles leidnud, kuvatakse nii kella kui ka telefoni ekraanil sama sidumiskoodi);
- nõustuge litsentsi tingimustega;
- valige teenused ja õigused, mida soovite kellale lubada;
- valige, kas soovite kellas olevad andmed varundada või mitte;
- soovitame Teil luua Samsungi konto, mis tagab parima kasutuskogemuse ning võimaldab kasutada kõiki võimalusi, sh hoida kella ja nutiseadme andmeid mobiilsidevõrgu või WiFi vahendusel sünkroonis;
- ühendage kell mobiilsidevõrguga (selleks avage kellas „Mobile Networks“ või oodake, kuni kell kuvab ekraanil „Tellimuse otsimine“);
- valige SIM kaart, millega eSIMi teenus seotud on (tavaliselt peamine SIM ehk SIM 1);
- kasutage QR-koodiga eSIMi vautšerit (vajutage ”Use code”, mis avab automaatselt telefoni kaamera, ja osutage sellega vautšeril olevale QR-koodile);
- vajutage „Connect“, kui Elisa võrk on automaatselt tuvastatud ning rakendus küsib ühenduse loomiseks kinnitust;
- oodake, kuni ühendus on loodud (ühenduse olemasolu saate kontrollida, kui lähete rakenduses vaatesse ”Mobile Networks”).
Küsi minult!
