Iga kasutaja esimene tegevus Elisa iseteeninduses on sisselogimine.
Sisselogimise aken avaneb, kui vajutada nupul “Sisene iseteenindusse”. Klient saab sisse logida järgmistel turvalistel viisidel:
Mobiil-ID-ga
ID-kaardiga
Smart-ID-ga
Panka kaudu
Kliendinumbri valik
Pärast sisselogimist jõuate kliendinumbrite valiku lehele.
Kui logisite sisse kodulehe Ärikliendi vaatest, kuvatakse Teile automaatselt Ärikliendi valikuid. Muul juhul klikkige pärast sisse logimist menüüpunktil "Äriklient".
Õige kliendinumbri leiate, kui sisestate otsingusse mobiilinumbri, mille info Teid parasjagu huvitab.
Kasutajale kuvatakse kõiki kliendinumbreid, millega ta seotud on. Kasutaja sidumine kliendinumbriga toimub automaatselt, kui klient siseneb juhatuse liikmena. Kasutajate vaates saab kasutajaid lisada ka käsitsi. Samuti saab kasutajaid siduda kliendinumbri all oleva numbriga.
Juhul kui ettevõtte juhatuse liige logis edukalt sisse, kuid valikutest ettevõtte kliendinumber puudub või on valik olemas, kuid juhatuse liikme roll ei ole vastav, saab ta alati teha äriregistrisse uue päringu, vajutades nupul "Tee päring äriregistrisse". Selline olukord võib juhtuda klientidel, kes logivad iseteenindusse esimest korda ja algoritm ei ole neid veel millegipärast juhatuse liikmena tuvastada suutnud.