Telepildi hakkimine on põhjustatud kehvast signaalist.
Kui on mitu digiboksi, siis kontrolli, kas ka nende pilt hakib.
Kui teistes digiboksides pilt ei haki, siis kontrollida mittetöötava digiboksini minev kaabeldus.
Juhul kui ka teistes digiboksides pilt hakib, siis võtke palun ühendust meiega kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
Juurdepääs puudub/ Ligipääs puudub/ No Access
Kontrolli, kas antud kanal on sinu paketis olemas. Kanalite nimekirja leiad siit.
Kui kanal on sinu paketis olemas, siis lülita digiboks vooluvõrgust välja. Seejärel lülita see taas sisse ja oota viis kuni kümme minutit ühel kanalil (digiboks peab olema sisselülitatud).
Kui ei ole, aga soovid seda kanalit vaadata, siis võtke palun meiega ühendust kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
Vigane kaart või probleem kaardiga
Kontrolli, kas kaart on määrdunud või kontaktid oksüdeerunud. Proovi kaarti puhastada riidest lapiga.
Kontrolli, kas TV vaatajakaart on sisestatud õigetpidi ja vastavalt digiboksi juhendile.
Kui juhendit ei ole, siis proovi kaart teistpidi keerata.
Puuduv või nõrk signaal
Kui sul on veel TV- seadmeid, siis kontrolli, kas need töötavad. Kui need töötavad, siis tasub üle kontrollida mittetöötava digiboksini minev kaabeldus. Juhul, kui ei tööta ükski TV teenus või seade, siis võtke palun meiega ühendust kodulehel oleva vestlusakna kaudu.
Kanal pole kasutuses
Kontrolli, kas kanalite loendi nimetus on „KÕIK“. Lemmikute grupis ei pruugi olla kõiki kanaleid.
OK nupule vajutades ilmub kanalite loend. Loendi vahetamist tee vastavalt digiboksi juhendile (enamustel digiboksidel saab loendit vahetada punase nupuga).
Kui kanalite loendi nimetus on „KÕIK“ ja kanalit pole ikka nimekirjas, siis tee digiboksile kanalite automaatotsing. Vali digiboksi puldil nupp MENU ja seejärel vali Automaatotsing ning toimi vastavalt ekraanil ilmuvale juhendile.
Veendu, kas digiboks on vooluvõrgus ja sisse lülitatud.
Sisselülitatud digiboksi tablool on kas CH, P või põleb roheline tuli.
Kontrolli, kas digiboksi kaablid on õigesti ühendatud ja korralikult pesades.
Kui pilti ei tulnud tagasi, siis kontrolli, kas teler on õige videosisendi peal. Sõltuvalt teleri margist on televiisori puldil selleks nupud: AV, VIDEO, EXT, SOURCE. Täpsemad juhised leiad televiisori kasutusjuhendist.
Küsi abi otsevestluses
Saada