Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Televisioon
Veateated Põhisisu algus
Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa ElamusLiitumised alates 10.08.2021Mine vaatama
Vanemad TV-teenusedLiitumised enne 10.08.2021Mine vaatama
Veateade ekraanil Veateate põhjus Veateate lahendus
A001 Digiboksi ja ruuteri vahel ühendus puudub või on alles loomisel.
  1. Boksi käivitamisel oota, kuni boks saab internetiga ühendust ja veateade läheb ise eest ära.
  2. Vajadusel tee digiboksile voolurestart.
  3. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
P001 Digiboks ei saa meie süsteemidega ühendust. Palun kontrolli digiboksi ja ruuteri vahelist ühendust.
  1. Palun tee digiboksile voolurestart ja proovi pärast ühenduse taastumist sisu/kanaleid vahetada.
  2. Proovi digiboksi kasutada nii, et muud kodused seadmed samal ajal internetti ei tarbi.
  3. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
P210 Audioformaadi edastamise tõrge.
  1. Palun vali digiboksist audio edastamine mitteruumilise helina. Selleks mine: Digiboksi seaded → Seadme eelistused → Heli → Vormingute valimine → vali "Puudub".
P213 Meie süsteemi ja digiboksi vahelise info vahetamise tõrge.
  1. Proovi sisu/kanaleid vahetada.
  2. Palun tee ruuterile ja digiboksile voolurestart.
  3. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
P202-208 Teenus ei ole meie süsteemis aktiveerunud.
  1. Palun tee digiboksile voolurestart ja oota 10-15 minutit.
  2. Proovi teenust uuesti kasutada, vahetades sisu/kanaleid.
  3. Kui teenus ei aktiveerunud, võta ühendust meie teenindajaga numbril 6 600 600.
Küsi abi otsevestluses Juhendist ei piisanud? Kirjelda oma probleemi ja lahendust aitavad leida nii vestlusrobot kui teenindajad.
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?