Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Televisioon
Veateated
Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama
Veateade ekraanil Veateate põhjus Veateate lahendus
A001 Digiboksi internetiühendus puudub või on alles loomisel.
  1. Boksi käivitamisel oota, kuni boks saab internetiga ühendust ja veateade läheb ise eest ära.
  2. Vajadusel tee digiboksile voolurestart.
  3. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
P001 Dgiboks ei saa meie süsteemidega ühendust. Põhjuseks on ebastabiilne internet ja kehv võrguühendus.
  1. Palun tee digiboksile voolurestart ja proovi pärast ühenduse taastumist sisu/kanaleid vahetada.
  2. Proovi digiboksi kasutada nii, et muud kodused seadmed samal ajal internetti ei tarbi.
  3. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
P210 Audioformaadi edastamise tõrge.
  1. Palun vali digiboksist audio edastamine mitteruumilise helina. Selleks mine: Digiboksi seaded → Seadme eelistused → Heli → Vormingute valimine → vali "Puudub".
P213 Meie süsteemi ja digiboksi vahelise info vahetamise tõrge. Põhjuseks on ebastabiilne internet ja kehv võrguühendus.
  1. Proovi sisu/kanaleid vahetada.
  2. Palun tee ruuterile ja digiboksile voolurestart.
  3. Kui kasutad Wi-Fi ühendust, proovi digiboks ühendada hoopis võrgukaabliga.
P202-208 Teenus ei ole meie süsteemis aktiveerunud.
  1. Palun tee digiboksile voolurestart ja oota 10-15 minutit.
  2. Proovi teenust uuesti kasutada, vahetades sisu/kanaleid.
  3. Kui teenus ei aktiveerunud, võta ühendust meie teenindajaga numbril 6 600 600.
Küsi abi otsevestluses Juhendist ei piisanud? Kirjelda oma probleemi ja lahendust aitavad leida nii vestlusrobot kui teenindajad.
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?