Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Televisioon

Telepilt puudub

Teleril on must/sinine/hall ekraan

  • Kontrolli, kas digiboks on vooluvõrgus ja sisse lülitatud.
  • Vaata, kas digiboksi ja televiisori vaheline kaabel on ühendatud ja terve. Kontrolli, mis sisendis kaabel televiisoris asub, näiteks HDMI 1.
  • Kontrolli, kas antenni kaabel on terve ja ühendatud digiboksiga.
  • Kui probleem endiselt esineb, tee digiboksile restart.
  • Voolukatkestuse puhul võib televiisor ära unustada seadme sisendi.
  • Kui pilt ei taastunud, kontrolli kas sisend on õige.

Ekraanil on veateade: Juurdepääs puudub (1-12)

  • Esmalt kontrolli, kas see kanal on sinu paketis olemas. Kanalite nimekirja leiad siit. Kui kanalit ei ole sinu valitud paketis, saad selle soovi korral tellida Elisa iseteenindusest.
  • Kui ETV kanal töötab ja teiste kanalite peal annab veateadet, siis võta kaart välja ja pane tagasi nii, et kiip jääb allapoole.
  • Kui kanalid ei aktiveerunud, lülita digiboks hetkeks vooluvõrgust välja, seejärel uuesti sisse tagasi ning oota 5-10 minutit.
  • Kui sa pole digiboksi kasutanud pikemat aega (rohkem kui 1-3 kuud), võib kanalite avamine võtta aega üle 20 minuti.
  • Kui kanalid tööle ei hakanud, helista Elisa klienditeenindusele 6 600 600.

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.