Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Televisioon

Järelvaatamine ei tööta

  • Järelvaatamine töötab kuni 90 kanalil, lähtuvalt sinu tellitud TV-paketist. Tellitud teenuseid saad kontrollida siit.
  • Kas digiboks on ühendatud internetiga? Interneti ja võrgu toimimist saad kontrollida digiboksi menüüs üleval vasakul olevate ikoonide abil. Vea ilmnemisel ilmuvad ekraani vasakusse ülemisse serva ikoonid.

Ikoonide selgitused

  1.  Digiboksil puudub ühendus võrgukaabliga (CAT5).
  2.  Digiboksil puudub internetiühendus.
  3.  Digiboks ei saa ühendust Conaxi serveriga. Kontrolli, kas DigiTV kaart on korralikult pesas.
  4.  Digiboks ei saa ühendust videoserveriga.
  5.  Digiboks ei saa ühendust nutirakenduse abiserveriga.

Kui mõni märgutuli põleb, siis kontrolli, kas võrgukaabel modemi ja digiboksi vahel on korrektselt ühendatud. Kui teine ikoon on kuvatud, siis kontrolli, kas modem on töökorras. Kui modem on töökorras, siis taaskäivita digiboks. Taaskäivitamiseks mine digiboksi menüüs: Teenused ja seaded > Seaded > Põhiseaded > Taaskäivita seade.
NB! Märgutule 3 ja 4 puhul helista meie klienditeenindusele 6 600 600.


Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.