Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Mobiilsideteenused

Ostsin teilt seadme, aga see lakkas töötamast/läks katki. Mida pean tegema?


Mida teha enne seadme hooldusesse viimist?

Enne seadme või telefoni hooldusesse toomist soovitame teha sellele tarkvara uuendused ja/või algseadete taastamise. See aitab tihtipeale probleemi lahendada. Juhendi leiad Elisa seadmete juhendite lehelt, avades oma seadme alt kategooria "Seade" ja seejärel artikli „Kuidas teha tarkvara uuendust?“ või "Kuidas taastada tehaseseaded?".

NB! Enne tarkvara uuenduse tegemist või tehase seadistuste taastamist varunda andmed, et ei läheks kaduma Sinu jaoks olulised andmed (kontaktnumbrid, pildid, videod jmt).

Seadme hooldusesse viimine

Garantiihooldus

Seadet ja telefoni saab hooldusesse viia pöördudes kas tootja poolt volitatud hoolduskeskusesse või lähimasse Elisa esindusse. Seadet saab garantiihooldusesse viia seadme omanik. Kui Sa ei ole omanik/volitatud isik, siis võta kaasa ostuarve või esita Elisa esinduses seadme IMEI kood/seerianumber. Tööle saab järgi minna hooldustöö registreerinud isik. Kui soovid volitada seadmele kedagi teist järgi minema, siis esita Elisale enne digitaalselt allkirjastatud volitus või vormista talle Elisa iseteeninduses täisvolitused.

Nutikindlustus

Kui soovid seadme parandada Nutikindlustuse raames, siis tuleb alati pöörduda Elisa esindusse. Seadme saab hooldusesse tuua ja sellele järgi minna vaid lepingu omanik või tema poolt Elisa iseteeninduses volitatud isik.

NB! Juhul kui on võimalik, varunda enne esindusse tulemist oma andmed teisele andmekandjale, et Sinule oluline info (telefoninumbrid, pildid) jääks alles ka peale telefoni hooldust. Varundamiseks on erinevaid võimalusi: saad kasutada pilveteenuseid, salvestada andmed arvutisse või SD-mälukaardile.


Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.