Mobiilsideteenused
Ostsin teilt seadme, aga see lakkas töötamast/läks katki. Mida pean tegema?
Kõigepealt tee nii!
Kui seade ei tööta korralikult, on väga tihti abi tarkvara uuendamisest ja/või algseadete taastamisest. Seda saad teha iseseisvalt, vaata juhiseid siit.
- Leia loetelust oma seade
- Täpsustada tarkvara
- Otsi üles valik "Seade"
- Tutvu õpetusega
NB! Tarkvara uuendamise või tehase seadistuste taastamise käigus võivad kõik sinu andmed (telefoninumbrid, pildid, videod jmt) seadmest kustuda. Seega veendu, et oled andmed eelnevalt varundanud. Kui soovid abi andmete varundamisel, siis võid ühendust võtta meie tasulise seadmetoega siit.
Saada seade mugavalt remonti
Rikkis seadme hooldusse andmiseks ei pea sa minema kaugemale kui lähima pakiautomaadi juurde. Pakiautomaadi kasutamise juhendi leiad siit.
Nii saad seadme meile saata tasuta, kontaktivabalt, järjekorras seismata ja täpselt endale sobival ajal. Seda nii garantiiremondi kui ka nutikindlustusjuhtumi korral.
Kogu info leiad Nutihoolduse lehelt, mis on leitav siit.
- Täida hooldustöö ankeet
- Paki seade vastavalt juhendile
- Vii pakk pakiautomaati või anna kullerile
- Jälgi tööde kulgu üle interneti
- Lase korras seade endale tagasi saata
NB! Enne seadme hooldusse saatmist varunda võimalusel kõik seadmes olevad andmed, mida soovid alles hoida (telefoninumbrid, pildid, videod jmt). Kasuta varundamiseks pilveteenuseid või salvesta failid näiteks arvutisse või SD-mälukaardile.
Pea meeles, et hooldusse saad saata ainult Elisast ostetud mobiiltelefone, tahvelarvuteid ning sülearvuteid. Lisaks garantiiremondile teostame ka mittegarantiilisi töid.