Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Mobiilsideteenused

Ostsin teilt seadme, aga see lakkas töötamast/läks katki. Mida pean tegema?

Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama

Saada seade mugavalt remonti

Rikkis seadme hooldusse andmiseks ei pea sa minema kaugemale kui lähima pakiautomaadi juurde. Pakiautomaadi kasutamise juhendi leiad siit.

Nii saad seadme meile saata tasuta, kontaktivabalt, järjekorras seismata ja täpselt endale sobival ajal. Seda nii garantiiremondi kui ka nutikindlustusjuhtumi korral.

Kogu info leiad Nutihoolduse lehelt, mis on leitav siit.

  1. Täida hooldustöö ankeet
  2. Paki seade vastavalt juhendile
  3. Vii pakk pakiautomaati või anna kullerile
  4. Jälgi tööde kulgu üle interneti
  5. Lase korras seade endale tagasi saata

NB! Enne seadme hooldusse saatmist varunda võimalusel kõik seadmes olevad andmed, mida soovid alles hoida (telefoninumbrid, pildid, videod jmt). Kasuta varundamiseks pilveteenuseid või salvesta failid näiteks arvutisse või SD-mälukaardile.

Pea meeles, et hooldusse saad saata ainult Elisast ostetud mobiiltelefone, tahvelarvuteid ning sülearvuteid. Lisaks garantiiremondile teostame ka mittegarantiilisi töid.

Küsi abi otsevestluses Juhendist ei piisanud? Kirjelda oma probleemi ja lahendust aitavad leida nii vestlusrobot kui teenindajad.
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt ElisasJätkusuutlik Elisa Koostöö startupidega Projekteerijale, arendajale ja operaatoritele For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.