Liigu edasi põhisisu juurde
Elisa

Breadcrumb

Mobiilsideteenused

Kui palju maksab seadme remont?

Millises keskkonnas sa veebi kaudu TV-d saad vaadata, sõltub sellest, millise TV-teenuse kasutaja sa oled.
Uus Elisa Elamus Liitumised alates 10.08.2021 Mine vaatama
Vanemad TV-teenused Liitumised enne 10.08.2021 Mine vaatama

Garantiiperioodil ilmnenud puudused kõrvaldatakse tasuta, v. a kui puudused on ilmnenud või tekkinud kliendist tingitud asjaoludel: näiteks seadmel on vedelikukahjustus, mehaaniline vigastus (nt ekraan mõranenud, korpus täkkeline). Seda, kas Sinu seadmel garantiiperiood veel kehtib, näed ostuarvelt.

Tasulise hooldustöö hinna saad teada siis, kui seade on jõudnud hoolduskeskusesse ja tehnik on seadme üle vaadanud ning hinnanud, kui palju vea kõrvaldamine maksma läheb. Seega, enne ülevaatust ei saa remondi maksumust hinnata.

Enne kui tasulist hooldustööd tegema hakatakse, võtame kindlasti Sinuga ühendust, et saada luba töö tegemiseks pakutud hinnaga. Hooldustöö eest tasumine toimub seadme tagastamisel.

Vea tuvastamise tasu ei pea eraklient tasuma esimese kuue kuu jooksul alates seadme ostu kuupäevast. Edaspidi on Elisal õigus küsida tasu vea tuvastamise eest.

Küsi abi otsevestluses Juhendist ei piisanud? Kirjelda oma probleemi ja lahendust aitavad leida nii vestlusrobot kui teenindajad.
Saada
Kas sellest juhendist oli abi?

Kontaktid Esindused Abi Seadmetugi Seadmete juhendid Elisast Tule tööle Teenuste tingimused ja hinnakirjad Tehisintellekt ElisasJätkusuutlik Elisa Koostöö startupidega Projekteerijale, arendajale ja operaatoritele For carriers Pressiinfo

Vabandame! Teie veebilehitseja on liiga väike meie kodulehe külastamiseks.

We're sorry! Your browser is too small for this website.

Приносим извинения! Размеры вашего браузера слишком малы для посещения нашей страницы.