Kui internet ei tööta, siis võib põhjus olla seadmes või interneti teenuses.
Kontrolli, et ruuter on ühendatud vooluvõrku
Ruuteri esmasel kasutuselevõtul tuleb seade ühendada vooluvõrku ja lülitada ruuter sisse seadmel olevast füüsilisest nupust.
Kas arvuti on ühendatud ruuteri tekitatud Wi-Fi võrku
Ühendades enda võrku, sisesta parool, mis on kirjas seadmel oleval kleebisel tähisega „WiFi key“.
Kas ruuteril olevad indikaatortuled põlevad
Kui ruuteri indikaatorväljale ei teki levipostide tähiseid, on SIM-kaardil suure tõenäosusega aktiivne PIN-koodi päring. Selle saad eemaldada ruuteri kasutajaliidese kaudu. Vaata juhendit, „Kuidas lülitada välja PIN-koodi küsimine“ Elisa Seadmetoe lehelt
Teosta seadmele taaskäivitus
Eemalda ruuter hetkeks vooluvõrgust ja kontrolli, et arvuti ühenduks ruuteri tekitatud võrku.
Ruuteri teaseseadmete lähtestamine
Tehaseseadistuse lähtestamise nupp on ruuteril kuvatud tähisega „reset“. Vajuta peenikese esemega kuni indikaatori tuled hakkavad vilkuma.
Arvuti kuvab ruuteriga ühendatust ja leviindikaatorid on aktiivsed, kuid interneti siiski ei pääse, loo käsitsi uus Elisa interneti profiil
Kui vajad selleks abi, siis
Mine Elisa Seadmetoe lehele
Vali sealt oma seade (tootja nimi, operatsioonisüsteem)
Leia Interneti menüüpunkti alt juhend „Kuidas panna tööle mobiilne internet“
Kontrolli, kas paketis sisalduv andmemaht on täitunud.
Logi sisse Elisa Iseteenindusse.
Vali „Tarbimine“
Vali “M-interneti tarbimine”
Kontrolli, kui palju andmemahtu on kasutatud.
NB! Kui interneti maht on täis, siis vaata juhendit "Interneti andmemaht on täis"
Kontrolli, kas teenus on piiratud tasumata arve tõttu.
Kui tasud arve, toimub piirangu lõpetamine automaatselt pärast seda, kui laekumine on Elisasse jõudnud. Üldjuhul jõuavad maksed Elisa kontole 2 tunni jooksul, kuid olenevalt pangast võib see aeg olla erinev.
Küsi abi otsevestluses
Saada