Taaskäivita seade
Lülita seade välja ja kohe uuesti sisse ning kontrolli, kas nüüd internet töötab.
Võimalusel proovi, kas Sinu SIM-kaart mõnes teises seadmes pääseb internetti
Kui teise seadmega pääsed internetti, siis on viga Sinu seadmes/seadistustes. Kui ei pääse, on tõenäoliselt viga teenuses või SIM-kaardis.
Seadmega seotud probleemide lahendamine
1. Kontrolli, kas andmeside sinu seadmes on sisse lülitatud ja kas interneti seadistused on õiged
Kui vajad selleks abi, tee nii:
a) Mine Elisa Seadmetoe lehele
b) Vali sealt oma seade (tootja nimi, operatsioonisüsteem)
c) Leia Interneti menüüpunkti alt juhend „Kuidas panna tööle mobiilne internet“
2. Kontrolli, kas Sul on seadmes määratud andmeside kasutamise limit
Kui vajad selleks abi, tee nii:
a) Mine Elisa Seadmetoe lehele
b) Vali sealt oma seade (tootja nimi, operatsioonisüsteem)
c) Leia Interneti menüüpunkti alt juhend „Kuidas seadistada ja eemaldada mobiilse andmemahu piirangut enda seadmes“
Teenusega seotud probleemide lahendamine
1. Kontrolli kas Sinu numbril on piiratud mobiilse interneti kasutamine
a) Logi sisse Elisa iseteenindusse
b) Vali peamenüüst "Teenused ja seadmed"
c) Vali „Numbri seaded“
d) Kontrolli, kas mobiilse interneti kasutamine Eestis on lubatud.
2. Kontrolli, kas Sinu paketis sisalduv andmemaht on täitunud
a) Logi sisse Elisa iseteenindusse
b) Vali peamenüüst "Tarbimine" ja seejärel soovitud mobiilinumber
c) Kontrolli, kui palju andmemahtu on kasutatud
NB! Kui Sinu interneti maht on täis, vaata juhendit “Mul on andmemaht täis. Kuidas saan internetti edasi kasutada?"
3. Kontrolli, kas teenus on piiratud tasumata arve tõttu.
Logi sisse Elisa iseteenindusse, avalehelt näed infot oma arvete kohta.
Küsi minult!